Здравейте, не отива ток до бензиновата помпа. Къде да търся проблема?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Захранване на бензинова помпа.
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Groundhog Преглед на мнениеЗдравейте, не отива ток до бензиновата помпа. Къде да търся проблема?
-
Първоначално публикуван от Rosen_v Преглед на мнение
Прегледах схемите, има предпазител 15 А за EFI двойно реле и кабели преди помпата. Имай предвид, че след подаване на контакт помпата работи секунда или две и после спира. Тръгва отново след подаване на стартер и работа на двигателя. Премери добре, за да не се бъхтиш напразно.
Коментар
-
Предпазителя е преди релето. Щом си локализирал релето, мери на верига към буксата на помпата. Ако кабела е здрав, а на другия пин на буксата на помпата имаш маса, то остава да е реле. Обърни внимание на това, че при контакт релето се включва за секунда-две, и после прекъсва. Като мериш буксата на помпата някой трябва да ти дава на контакт а ти да гледаш уреда в това време. Провери - един от пиновете на помпата трябва да е маса винаги.
Ако имаш газ, то може да са прекъснали помпата когато си на газ!Последно редактирано от Rosen_v; 27-08-23, 11:10.
Коментар
-
Под купето отдолу, на пасажерската седалка има букса разединителна за помпата.Разедини и бодни там уреда , постави го на седалката да го виждаш и дай на контакт .Колегите казаха имаш ток от релето за две три секунди при неработещ двигател.От там нататък съобразявай.Успех
Коментар
-
Първоначално публикуван от itana Преглед на мнениеПод купето отдолу, на пасажерската седалка има букса разединителна за помпата.Разедини и бодни там уреда , постави го на седалката да го виждаш и дай на контакт .Колегите казаха имаш ток от релето за две три секунди при неработещ двигател.От там нататък съобразявай.Успех
Коментар
-
още малко помощ.
Коментар
-
Релето има силова и оперативна част./Контакти и бобина/ Ако имаш захранване само на един пин, то проблема не е в него. Трябва да имаш постоянен плюс на един пин, и сигнал от компа за активиране на релето на друг пин - появява се при контакт за една две секунди. Имаше някъде описано как ръчно да се активира горивната помпа с късо през сервизната букса, но сега не го намирам, ако някой колега се сеща да ти пише!
моя грешка, сега гледам схемата, но нямам как да ти я пратя. Силовият плюс за релето идва от главното реле, управляващия плюс идва от контактния ключ, а минуса на управлението е през компа.
При онтакт трябва да имаш два плюса на релето, един минус за една две секунди, и останалия пин е към помпата.Последно редактирано от Rosen_v; 27-08-23, 22:42.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Rosen_v Преглед на мнениеРелето има силова и оперативна част./Контакти и бобина/ Ако имаш захранване само на един пин, то проблема не е в него. Трябва да имаш постоянен плюс на един пин, и сигнал от компа за активиране на релето на друг пин - появява се при контакт за една две секунди. Имаше някъде описано как ръчно да се активира горивната помпа с късо през сервизната букса, но сега не го намирам, ако някой колега се сеща да ти пише!
моя грешка, сега гледам схемата, но нямам как да ти я пратя. Силовият плюс за релето идва от главното реле, управляващия плюс идва от контактния ключ, а минуса на управлението е през компа.
При онтакт трябва да имаш два плюса на релето, един минус за една две секунди, и останалия пин е към помпата.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Rosen_v Преглед на мнениеРелето има силова и оперативна част./Контакти и бобина/ Ако имаш захранване само на един пин, то проблема не е в него. Трябва да имаш постоянен плюс на един пин, и сигнал от компа за активиране на релето на друг пин - появява се при контакт за една две секунди. Имаше някъде описано как ръчно да се активира горивната помпа с късо през сервизната букса, но сега не го намирам, ако някой колега се сеща да ти пише!
моя грешка, сега гледам схемата, но нямам как да ти я пратя. Силовият плюс за релето идва от главното реле, управляващия плюс идва от контактния ключ, а минуса на управлението е през компа.
При онтакт трябва да имаш два плюса на релето, един минус за една две секунди, и останалия пин е към помпата.
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар