Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как ферозата вече да не грее или качеството на българската инженерна мисъл

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как ферозата вече да не грее или качеството на българската инженерна мисъл

    Ако всичко по охладителната система е наред- нов радиатор, прочистена система, изправно виско, термостат ТАМА на 78 градуса и т.н. но пак грее, пробийте 5 мм дупка в зоната на снимката и проблема приключва. Все не вярвах на колегите, които го пишеха, но е факт. Първата снимка с подминаващата стрелка в дясно е преди интервенцията, като при зор понякога минаваше още два мм по вдясно към критичното. Само за инфо, парното е перфектно.

  • #2
    Най-напред, ако всичко по охладителната система, датчика и уреда е наред, подминава средата само при ГОЛЯМ зор, и това НЕ Е проблем. Това от собствен опит. Уточнявам - на моята фероза никога не е слагана АГУ и си е в съвсем заводски вид, с изключение на по-големите гуми.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      Това го препоръчваха и при някои ФИАТ-и . Срещал съм го преди 15-тина години.
      Ползите са две:
      - много по-добро обезвъздушаване
      - не грее

      но аз бих го направил с 2 или 3 мм

      Коментар


      • u_bo
        u_bo коментира
        Редактиране на коментар
        Кво е кораба-майка?

      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        T4 transporter

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        То и пробития термостат на снимката има фабрична дупка със "сачмичка". Обикновено се монтира нагоре, именно заради обезвуздушаване.

    • #4
      С тия Ферози има нещо гнило.. ​​​​​​
      Като взех преди години моята, стрелката никога не подминаваше средата, но при зор и висока скорост прекалено отиваше към студеното. Естествено зимата това беше проблем и парното беше слабо. Рециклирах виското, промих радиатора и системата, нов термостат Тама 78 гр и резултата - почна да подминава средата с 1-2 мм...
      Така и я продадох, още я карат безгрижно.
      Който търси , намира !
      Човекът е човек, когато е на път !

      Коментар


      • #5
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SCR00163123.jpg
Прегледи:450
Размер:72.4 КБ
ID:6864418
        -Чем занимаетесь по жизни?
        -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

        Коментар


        • #6
          За нас,"ветераните"/щото сме от петнадесет-шестнадесет години във форума-нищо ново.Ако се опитате да проследите моите перипетии-ще се убедите.В резюме: до към 2016-17 всичко си беше ОК!Това са около 25 години.Т.Е.-до първото отваряне за гарнитура/изгнила/.И после се почна...та до сега.Вече ме е срам да се изказвам.И го правя само за ентусиасти ,или за първично"убиване на илюзии".Последно направих една шашкъния-купих си двигател от морга с ясното съзнание,че не може да е читав.Но...го монтирахме без отваряне/с прекръстване/.Естествено-започна да "духа",омеша и т.н.Странното е,че главата,която свалихме не беше до сега шлайфана/или поне така изглежда/.Е сега съм си обеща ,че ще е за последно-ремонт на главата,сглобяване и т.н.Да го докара до тридесетгодишния юбилей през откомври!Извинете ме още веднъж ,имах нужда да споделя!
          VENI-VIDI-VICI!

          Коментар


          • дядо владо
            дядо владо коментира
            Редактиране на коментар
            Бе не е толкова отвратителна "Фероцата",просто са стари и са в ценови клас като за в гробищата, моята след ремонта ми се струва, че "пие вода" и не вчера, онзи ден видях че радиатора отпред съвсем леко се е продмокрил на едно место.Ще си я карам така докато нашите пак вземат властта и еврофондовете се стоварят отгоре ми с цялата си благиня и блажньоч🤣😂🤣

        • #7
          Въпрс,може би,тъп:обтяжната ролка на ангренажния ремък е върху шпилка,или въпрху болт?Че тази резба/на снимката/ е нефелна.А имам болт,но "майсторът" ми се съмнява.
          Прикачени файлове
          VENI-VIDI-VICI!

          Коментар


          • siem
            siem коментира
            Редактиране на коментар
            А разликата между правилно подбрания болт и шпилката е- каква?

          • dit_dh
            dit_dh коментира
            Редактиране на коментар
            абе и аз си задавам този въпрос,но "майстора" има душевни терзания по въпроса.А и по мануалите не мога да разбера?

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X