Ако всичко по охладителната система е наред- нов радиатор, прочистена система, изправно виско, термостат ТАМА на 78 градуса и т.н. но пак грее, пробийте 5 мм дупка в зоната на снимката и проблема приключва. Все не вярвах на колегите, които го пишеха, но е факт. Първата снимка с подминаващата стрелка в дясно е преди интервенцията, като при зор понякога минаваше още два мм по вдясно към критичното. Само за инфо, парното е перфектно.
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Как ферозата вече да не грее или качеството на българската инженерна мисъл
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Най-напред, ако всичко по охладителната система, датчика и уреда е наред, подминава средата само при ГОЛЯМ зор, и това НЕ Е проблем. Това от собствен опит. Уточнявам - на моята фероза никога не е слагана АГУ и си е в съвсем заводски вид, с изключение на по-големите гуми.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
 - 1 like
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Това го препоръчваха и при някои ФИАТ-и . Срещал съм го преди 15-тина години.
 Ползите са две:
 - много по-добро обезвъздушаване
 - не грее
 
 но аз бих го направил с 2 или 3 мм
 - 2 likes
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 С тия Ферози има нещо гнило..  
 Като взех преди години моята, стрелката никога не подминаваше средата, но при зор и висока скорост прекалено отиваше към студеното. Естествено зимата това беше проблем и парното беше слабо. Рециклирах виското, промих радиатора и системата, нов термостат Тама 78 гр и резултата - почна да подминава средата с 1-2 мм... 
 Така и я продадох, още я карат безгрижно.Който търси , намира !
 Човекът е човек, когато е на път !
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 За нас,"ветераните"/щото сме от петнадесет-шестнадесет години във форума-нищо ново.Ако се опитате да проследите моите перипетии-ще се убедите.В резюме: до към 2016-17 всичко си беше ОК!Това са около 25 години.Т.Е.-до първото отваряне за гарнитура/изгнила/.И после се почна...та до сега.Вече ме е срам да се изказвам.И го правя само за ентусиасти ,или за първично"убиване на илюзии" .Последно направих една шашкъния-купих си двигател от морга с ясното съзнание,че не може да е читав.Но...го монтирахме без отваряне/с прекръстване/.Естествено-започна да "духа",омеша и т.н.Странното е,че главата,която свалихме не беше до сега шлайфана/или поне така изглежда/.Е сега съм си обеща ,че ще е за  последно-ремонт на главата,сглобяване и т.н.Да го докара до тридесетгодишния юбилей през откомври!Извинете ме още веднъж ,имах нужда да споделя!
							
						VENI-VIDI-VICI! .Последно направих една шашкъния-купих си двигател от морга с ясното съзнание,че не може да е читав.Но...го монтирахме без отваряне/с прекръстване/.Естествено-започна да "духа",омеша и т.н.Странното е,че главата,която свалихме не беше до сега шлайфана/или поне така изглежда/.Е сега съм си обеща ,че ще е за  последно-ремонт на главата,сглобяване и т.н.Да го докара до тридесетгодишния юбилей през откомври!Извинете ме още веднъж ,имах нужда да споделя!
							
						VENI-VIDI-VICI!
 - 2 likes
 Коментар- 
	
	
	
 Бе не е толкова отвратителна "Фероцата",просто са стари и са в ценови клас като за в гробищата, моята след ремонта ми се струва, че "пие вода" и не вчера, онзи ден видях че радиатора отпред съвсем леко се е продмокрил на едно место.Ще си я карам така докато нашите пак вземат властта и еврофондовете се стоварят отгоре ми с цялата си благиня и блажньоч🤣😂🤣
 
 
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.








Коментар