Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Крива глава, запекли сегменти.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Помпата е електрика, бучи, вие, като завъртиш ключа. А 7,5, да се чете 0.75 (с извинение) е разстоянието м/у електродите на свещите(шампион). Делкото, да връткаш го после, да го намамиш, но моето е с един вакум, маркуче което отива някъде под предпазния екран на гърнетата и за сега не съм го проследявал.
    Ще ровя днес да видя защо помпата спря, но ми прилича на диагноза - краш бутон, дупката през която минах беше мноого душманска.
    Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

    Коментар


    • zmiata29
      zmiata29 коментира
      Редактиране на коментар
      Няма никакъв краш бутон, просто едната от двете тънки жици към плюса на акумулатора се беше скинала, мамичката и.
      Иначе, понеже, никога не съм чувал как работи двигателя, ми е странно звука му, все едно двигател на VW костенурка.
      Последно редактирано от zmiata29; 16-02-22, 16:43.

  • #17
    Да звука е по-различен, най-малкото е 3 цилиндъра, но е много пъргаво, то е 800 кила празно. Ако гарнитурата на изпускателния колектор към гърнето е здрава - това е звука, ако не, гарнитури се намират и с 2 болта варианта и с 3 болта.

    Коментар


    • zmiata29
      zmiata29 коментира
      Редактиране на коментар
      Гарнитурата за към гърнеца си я изрязах от дебел клингерит, иначе въобще нямаше.

  • #18
    Ц, мисля,че третия цилиндър го няма, пали колата, но няма никаква мощност, как види баир, само първа.
    Днес чистих капачката на делкото, и като я слагах, без да искам сложих капачката наoбрaтно - развих я и я оправих, но има ли вероятност да е обърната и за това да не пали третия цилиндър?
    Последно редактирано от zmiata29; 19-02-22, 20:58.
    Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

    Коментар


    • #19
      Ми провери кой не работи, чрез вадене на кабели, при включен двигател. Съвсем вероятно е да си объркал реда на работа. Ако не си сигурен, свали капака на клапаните и виж при "компресия" на съответния цилиндър, къде сочи палецът на прекъсвач-разпределителя. Може да не си го зацепил коректно, а може и съответният цилиндър да няма компресия по някаква причина.Напр. пренатегнати клапани. Може и инжектор да не работи.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • zmiata29
        zmiata29 коментира
        Редактиране на коментар
        Сега, не работи трети цилиндър, с вадене на кабела не се променя работата на двигателя.
        Въпроса обаче е дали това е реда на цилиндрите, в бумагите пише 1.2,3, гледано отпред, но единственото сигурно е, че 1ви е 1ви, а дали втори не е трети по запалване.....
        Клапаните са регулирани, пак по бумагите входящи и изходя са по 0.20 но на топъл двигател, аз съм ги направил на студен 0.25.

    • #20
      А компресия има ли?

      Коментар


      • #21
        Оправих го, върви на бургия. Всичко беше от клапаните.
        Подведох се от колегата, по нагоре в темата и ги бях направил всмукателни 0.25, изпускателни 0.30 - на студено.
        Днес стоплих двигателя до 60-70градуса, и ги регулирах 0.20, 0.20. Отворих малко електродите на свещите NGK на 0.85 и пърпоретката запя .
        Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

        Коментар


        • swenstyle
          swenstyle коментира
          Редактиране на коментар
          клапаните на студено ги правиш да да просто еднакви - на 0,25 примерно, палиш загряваш колкото е дадено в книгата (май е беше на 2 пъти да се включи вентилатора на радиатора) гаисш и ги правиш колкото е дадено в книгата
          да запалването е 1-2-3, и на капачката на делкото има цифри 1-2-3, няма как да се объркат.
          нали си карбуратор, атмосферен?

        • zmiata29
          zmiata29 коментира
          Редактиране на коментар
          1000 I хинжекция, днес пак го разтривах, почна да мирише на катализатор. Иначе не съм чакал да включи два пъти вентилатора.
          Имам един тест - баир, до оня ден, само на първа, сега а, а, на трета, ма пак на втора, ма то и Хондата на тоя баир се сеца яко.

      • #22
        Значи все пак нямаше компресия... ; )
        М чакай ся прочетох пак. Те бяха "хлабави" ти ги направи "стегнати" и се оправи. брех.

        Коментар


        • swenstyle
          swenstyle коментира
          Редактиране на коментар
          хлабави клапани, не дават ли по-малък отвор, за по-кратно време >>> по-малко горивна смес в цилиндъра >>> по-малка компресия. Все пак ако клапана въобще не се отвори, буталото ще е на вакуум, вместо да засмуква горивна смес.

      • #23
        Всъщност, колата си е работила на два цилиндъра, в третия цилиндър, на мерачка, напрежнение йОк.
        Днес свалих главата, изпускателния клапан не затваря плътно.
        В понеделник ще ходя в Доброславци ..
        Апропо, пак ли трябва нова гарнитура за главата и трябва ли пак да се шлайфа?
        Последно редактирано от zmiata29; 28-02-22, 12:26.
        Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

        Коментар


        • #24
          Първоначално публикуван от zmiata29 Преглед на мнение
          ...
          В понеделник ще ходя в Доброславци да вдигам скандали.
          ...
          Едва ли Делчо от Доброславци ти е виновен... Сигурен съм че е направил главата както трябва. Проблемът е дошъл от монтажа и реглажа - ръце, растящи от неправилно място
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #25
            Кви скандали да вдигаш, в коя да е шлайф база не вярвам да не са се научили как се пасват клапани. Наранил си нещо при монтажа или не знаеш как се регулират клапани.

            Коментар


            • #26
              Това което пише в манюела за монтажа на главата е спазен дословно, белег на горе, Клапани също на белег, по схема съответните клапани.
              Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

              Коментар


              • #27
                Един клапан като го пасваш, дали със вендуза или си сложил един вентил от гума и въртиш с дрелката, по периферията му се образува непрекъсната чертичка. Значи клапана е "легнал", "паснал" и тъй нататък.
                При теб как е "чертичката".

                Коментар


                • zmiata29
                  zmiata29 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Самата глава още не съм я разглобил, само въртя вала, самия клапан не мога да го видя от към стеблото.

              • #28
                Ходих днес до Доброславци, ми аз съм си за е - е.
                Това упражнение, със разчекване на двигател ми е за първи път, така, че ако някой има засегнат, моля да ме извини!
                Явно не съм догледал положението на буталата при поставянето на главата. следващия път се надявам да уцеля всичко както трябва.
                Последно редактирано от zmiata29; 28-02-22, 14:50.
                Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

                Коментар


                • kameno karp
                  kameno karp коментира
                  Редактиране на коментар
                  Човек като има желание се научава. Понякога по трудния начин, ама така знанията са по-трайни.

                • petkov_bb
                  petkov_bb коментира
                  Редактиране на коментар
                  Понякога има засегнати, когато се каже ,че некомпетентната намеса усложнява и оскъпява ремонта.
                  "Тиадата"- знания,умения и инструменти е основна предпоставка за качество. И от мен пожелание за успех!

                • zmiata29
                  zmiata29 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Реших, че е крайно време и аз да направя ремонт на двигател, това недоглеждане - нодоумяване си е лично моя грешка.
                  Вярно, ще ми излезе малко по скъпо, но пък научих доста неща от вас и от интернет. Човека в Доброславци - шлайфбазата, също се оказа доста отзивчив и с разбиране се ангажира да оправи простотиите ми.
                  Обясни ми даже как да монтирам главата, за да не ме вижда повече.

              • #29
                Ударил си клапана? Бил е пренатегнат ли? Не вижам какво може да се случи, всички клапани си направи на 0,25 още на масата, и дебелината се отчита при затворен клапан, т.е. правиш затворените, въртиш половин оборот пак правиш затворените, пак въртиш за проверка и така. След всеки монтаж, не въртиш ли поне 2-3 оборота на ръка, ослушваш се, следиш дали усилието е нормално, слагаш свещите, пак въртиш, тогава се усеща компресията. Сипваш маслото и така.
                Не знам колко си карал, дали гарнитурата става зависи дали беше залепнала при разглобяването, най-вероятно ще става, особено ако е била съвсем фино намазана с грес преди монтажа. Нов шлайф естествено не, но изчистваш и блока и главата с бръснарско ножче или макерно, да станат огледало. Въпреки че за 20 км каране едва ли е залепнала гарнитурата.
                Но човек се учи докато е жив, някой се учат да лекуват и оперират хора, те да му мислят.

                Сетих се за поговорката: Трети път го режа и пак е късо.

                Коментар


                • novatech
                  novatech коментира
                  Редактиране на коментар
                  Редки дивотии - една гарнитура веднъж поставена се сменя , а гарнитури за глава знаеш ли от кога не се мажат с нищо? Затова си ровите кочините всеки ден , защото не знаете как.

                • swenstyle
                  swenstyle коментира
                  Редактиране на коментар
                  нямам идея от кога НЕ се мажат гарнитури, но таз кола е 94-та и тогава се мажеха, затова ги мажа - според годината производство на колата, не според днешната дата в календара. Нали не мислиш че гарнитурата дето я купуваш за 25 годишна кола е произведена миналия месец?

              • #30
                Клапана е напънат от мен, докато монтирах главата върху блока. Просто, заради грешна представа за хода на клапана, от моя страна. Мислех, че хода му е доста по малък, колкото си е вкопан в главата малко се отваря и се връща, но в рамките на вкопаното, после като махнах пак главата, на масата въртях вала и тогава забелязах, че той излиза поне 5-6см, всъщност на вътре в горивната камера. От тук, вече като съм я нахлупил на блока и затегнал, ма въобще не съм погледнал положението на буталото на третия цилиндър, а то в ГМТ. След затягането на болтовете завъртях вала, за да се уверя , че всичко е наред и тогава клапана е срещнал буталото, ремъка още не беше сложен. И те така.

                А що се отнася до кочините дет си ги ровим всеки ден..... неам думи.
                Всъщност имам, но не са в унисон с форумния език.
                Последно редактирано от zmiata29; 01-03-22, 20:10.
                Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X