Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Замръзнал антифриз. Последствия

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Антифриза дори за -5 да е при по ниска температура става като мастика, няма навика да замръзва напълно.Провери темостата дали отваря, ако работи нормално пробвай да промиеш системата и да покараш с вода.Ако пак бълбука отвий свещите и търси коя е измита, много лесно ще я отличиш от другите.

    Коментар


    • #17
      Нищо им няма на каручките,нито са капризни нито са конструктивно сбъркани. А ,че вече им тежат годините и се правят компромиси в подръжката е логично -цената за придобиване (платежноспособността на повечето собственици) предопределя и отношението към каручката.
      Пс. Вуйчо ползва неговата повече от 20г, за ежедневна ,по язовирите , в гората .

      Коментар


      • #18
        Мотори се намират, не е проблем. Стават от една камара Дайхатсута. Това им е най-универсалния мотор. Онзи ден го видях в едно Гранмуви напречно разположен.
        Смяната на мотора става без да се свалят скоростите. Слага се една тръба под скоростите, подпряна на двата торсиона и мотора излиза напред и после нагоре. Елементарно! Да не кажа, че сам ще го извадя, ама вече съм дърт. Никога няма да ида в КАТ да сменям документи. От продавача си вземете каквото трябва, но просто да си го имата за всеки случай. Тая бангия ще я продавате ли? Взимате й цялата душа и от там за скраб.

        Спартак, повече са 1000 лева, така е, но аз и ти сами си ги правим. Повечето хора си плащат за труда на монтьори.

        Ако правя ремонт:
        Трябва да имам счупено бутало за да купувам бутала или да имам очаквания, че след ремонта колата ще става чисто нова... ай сиктир! Сегменти, гумички и другите уплътнения задължително. Също е задължително и пълна програма при фрезиста. Хидравличен тест задължително. Чело на главата и легла и водачи на клапаните. Само това е към 300 лева и нагоре. Гарнитура от Горна оряховица усилена. При стягането на главата да не се подминават килограмите от книжката!!! От здравото стягане се пука блока. Този блок има слабо място от лявата страна по средата между цилиндрите. От здраво стягане се пука точно под леглото на средната шпилка и водата изтича на земята. Лично съм правил тая простотия. Поправимо е, но всичко от начало. Задължително нов съединител и май стигнахме хилядарката. Пълна ревизия на коша. При липсващ мотор в коша има перфектен достъп до много работи, които иначе много трудно се достъпват. Май реглажа на горните носачи бяха едно такова нещо. Ако ще се прави вътрешна лебедка - това е момента! Подмяна на бензинопроводите с медни тръби.
        Ще се сетя и други работи, но вече ми е далечно, позабравил съм.
        Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
        Най-добрите ми спомени са предстоящите!

        Коментар


        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Не съм подпирал скоростите когато вадих мотора. Те си лежат на тампона заедно с раздатката, Не съм откачал тампона изобщо. Моторът си излиза спокойно.
          Съединителят също не съм сменял, щото беше на три години и в отлично състояние.
          Останалото е така.

      • #19
        Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
        ...Да не кажа, че сам ще го извадя, ама вече съм дърт...
        Айде, бе, дърт бил. Моя дъртак (по него време на 72) ми звъни докато съм на морето: "Думна мотора на ферозата", придружено с описание на симптомите. Отговарям че като се върна ще го сваляме и разхвърляме, а отсреща чувам "ама аз съм го свалил вече", и е в цеха. (за сведение, возилата стоят на плоча, дето се явява покрив на цеха, който с височина около 5 метра и никакви подемници и прочие - направил си магаре, вързал го с тираджийски колан, и цапър-цапър с ръчна лебедка, та долу.

        Имаш да дъртееш още много до 72 - кажи си направо че не те гони ентусиазЪма (да се разбира - гони те мързела, мен също).

        Факта е че се махат лесно. То повече разправии са с маркучлета и прочие полюции, отколкото с механика. На мен разправията с трилитровия на тераното още ми беше прясна, та това ми беше като детска играчка.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #20
          Ох, и на мен ми пропуши бяло паджерото, та голям филм беше. Две глави е страшна работа. Два дни ми отне да пусна мотора в коша и да го накича. Ужас просто. Но... ПЪЛНА ПРОГРАМА!!! Тоя дарак поне малко повече си заслужава бачкането. Направо пали 85см колелета.
          Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
          Най-добрите ми спомени са предстоящите!

          Коментар


          • #21
            Здравейте, Едва днес намерих време за ферозата. Първо свалих и огледах свещите. Всичките бяха сухи и обгорени еднакво. После огледах охладителната система.... маркучи, връзки, радиатор, казанче.... Нивото на охладителната течност си беше както съм я оставил. Мисля си, че ако има спукано по двигателя, все щеше да има някакъв теч от някъде, но не открих такъв, нито мокри петна. Реших да източа охладителната течност и да промия системата. Това обаче се оказа непосилна задача, защото радиатора ми е преправян от Лада нива. Малко по-голям е и пробката и маркучите са на такива места, че трябва да съм червей за да ги достигна, камоли да отвия нещо, без да разглобявам въздуховода и пак резултата щеше да е неясен. Успях да поопъна ремъците, защото бяха малко хлабави, почистих тук там. Реших да сменя само капачката на радиатора и да пробвам какво ще се попучи. Сипах вода в две туби и тръгнах. Направих обиколка около 60 км. Пътя беше с добра денивелация и я понатиснах до около 120 където позволява. Позадържах я на обороти и се оказа, че стрелката на температурата си седи леко в ляво от средата, където и е мястото, с нормалните отклонения, в завизимост от натоварването. Термостата работи перфектно. (Никога не съм го сменял). Температурата навън беше около 28 градуса.
            Като се върнах, огледах старата нкапачка. Гумата и беше втвърдена, смачкана и разкривена. Оказа се, че тя е сдала багажа в студа.
            Понеже лятото няма да карам Ферозата, есента ще промия охладителната система и се надявам да няма проблеми.
            Радвам се, че се размина само с това. Джипката е 30 годишна, но двигателя е перфектен, в много добро състояние и щеше да ми е жал да я дам в моргата заради мойта немарливост.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X