Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Охладителна система

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Охладителна система

    След разходка в гората в кал и на 1 бавна ферозата загря и мина средата на термометърчето.По принцип държи средата и не мърда.Та реших да почвам веднъж за винаги да сваля стрелката до заветните вълнички.Смених термостат,водна помпа и свалих радиатора понеже имаше теч.Разпоих горното казанче и кво да видя страшна гнас ,работеха само около 15-20 магистрални.Започнах със щеката за маслото и отпуших всички промих пак шомполирах и всички бяха проходни пак промих.Запойх казанчето качване и пак стрелката на средата.Забравих че е сменено и високото.Сега съм поръчал нов термостат на гетц на 76 гр. сменям го тези дни и се предавам.Как да я сваля тази стрелка на вълничките направо незнам?Помагайте Колеги!

  • #2
    Виж има ли дебит през радиаторчето на парното. Евентуално почистване и на него. Не казваш след процедурата каква е на пипане долната тръба на радиатора. Има доста термостати които не работят на точната температура...

    Коментар


    • #3
      Ше пипна долната тръба и ще пиша

      Коментар


      • #4
        Има и друго , не се знае тая стрелка като подмине средата - реално колко е температурата . Та първо провери за какви градуси на охладителната течност става въпрос .
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • #5
          Добре си помисли какви субстанции сипваш, приемайки ги за антифриз. Ферозата ми е на 32 години и вътре светеше, когато я разглобявах - тънкия бяло-синкав слой от антифриза и толкоз. Сам си отговори на въпроса от къде идва тая гняс, при положение че и глава и блок за алуминиеви. Само в помпата и ризите има желязо. Ако пък си сипвал нещо за запушпване на теча (или пък предишния собственик) - още по-зле.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #6
            Термостата на ниска температура не ти решава проблема, само го замазва.Предполагам че освен тръбичките много добре си измил и питата на радиатора отвън.Следващото, което можеш да направиш е да промиеш много старателно двигателя с водоструйка, защото тези боклуци в радиатора са дошли отнякъде.После да покараш 1-2 седмици с вода и оцет 1:1 или с вода и някоя промивка, сменяш водата докато не почне от двигателя да изтича бистра.

            Коментар


            • #7
              Тази повишена температура , е в следствие при каране в гората на първа бавна , или при нормални условия?
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #8
                Измил съм питата на радиатора,продухал съм серпентините също и на климатичния радиатор.От 5 дена е с вода за промивка.Карам го с червен антифриз преди мен в Англия незнам с кво е каран аз го карам три години.Загрява само на 1 бавна и леко каране иначе не минава средата по асвалт и друго каране.Искъм да сваля стрелката до заветните вълнички а не до средата.

                Коментар


                • #9
                  По-горе ти писаха, ама ти не отрази,вкопчил си се във вълничките. Та вземи премери тая температура най-накрая.
                  Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                  Коментар


                  • #10
                    Щом е такава работата - гледай виско. В такъв режим се предполага, че трябва да сработва виското. Когато колата е топлинно натоварена, а насрещният поток е малък за да охлажда. Тогава топлината от горещия вече радиатор се предава на виското и то започва да увеличава оборотите си. Предполагам е нормално при това положение леко да вдига стрелката, но не знам колко.
                    Когато това се случи би трябвало целят радиатор да ти е горещ, а изходящият маркуч да е топъл най малко. Добре е да имаш безконтактен оборотомер за да засечеш обороти на виското. Както и безконтактен термометър, за да видиш на каква температура отговаря това положение на стрелката...

                    Коментар


                    • #11
                      Виското в гората се включва при почти нормалното положение на стрелката. Лятото това.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #12
                        Нямам термометър да премерят но тези дни ще намеря.Термостата още не е сменен.После ще се види и виското.Не съм я пробвал и в гората .Мерси за помощта Колеги.

                        Коментар


                        • #13
                          При тези показания на стрелката горния маркуч е топъл да не може да си задържиш ръката дълго а долния е топъл.Загасих мотора и врътнах високото върти се почти свободно.

                          Коментар


                          • #14
                            Виското винаги се върти относително свободно. Аз поне не се наемам да позная дали е сработило само като го врътна на ръка. Някъде в ръководството имаше таблица с температури и обороти на виското.
                            Поне по горните данни излиза, че охладителната система циркулира и термостата сработва. Оттук може би сравняване на температурата на определени точки с такива на друг двигател ще те насочи нанякъде...

                            Коментар


                            • #15
                              Температурата ти е съвсем малко над вълничките. Сложи термостат на 78 и смени капачката. Ако виското работи коректно, максимума който стига е този, който си снимал. Не може да качи до средата.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X