След разходка в гората в кал и на 1 бавна ферозата загря и мина средата на термометърчето.По принцип държи средата и не мърда.Та реших да почвам веднъж за винаги да сваля стрелката до заветните вълнички.Смених термостат,водна помпа и свалих радиатора понеже имаше теч.Разпоих горното казанче и кво да видя страшна гнас ,работеха само около 15-20 магистрални.Започнах със щеката за маслото и отпуших всички промих пак шомполирах и всички бяха проходни пак промих.Запойх казанчето качване и пак стрелката на средата.Забравих че е сменено и високото.Сега съм поръчал нов термостат на гетц на 76 гр. сменям го тези дни и се предавам.Как да я сваля тази стрелка на вълничките направо незнам?Помагайте Колеги!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Охладителна система
Свий
X
-
Добре си помисли какви субстанции сипваш, приемайки ги за антифриз. Ферозата ми е на 32 години и вътре светеше, когато я разглобявах - тънкия бяло-синкав слой от антифриза и толкоз. Сам си отговори на въпроса от къде идва тая гняс, при положение че и глава и блок за алуминиеви. Само в помпата и ризите има желязо. Ако пък си сипвал нещо за запушпване на теча (или пък предишния собственик) - още по-зле.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Термостата на ниска температура не ти решава проблема, само го замазва.Предполагам че освен тръбичките много добре си измил и питата на радиатора отвън.Следващото, което можеш да направиш е да промиеш много старателно двигателя с водоструйка, защото тези боклуци в радиатора са дошли отнякъде.После да покараш 1-2 седмици с вода и оцет 1:1 или с вода и някоя промивка, сменяш водата докато не почне от двигателя да изтича бистра.
Коментар
-
Измил съм питата на радиатора,продухал съм серпентините също и на климатичния радиатор.От 5 дена е с вода за промивка.Карам го с червен антифриз преди мен в Англия незнам с кво е каран аз го карам три години.Загрява само на 1 бавна и леко каране иначе не минава средата по асвалт и друго каране.Искъм да сваля стрелката до заветните вълнички а не до средата.
Коментар
-
Щом е такава работата - гледай виско. В такъв режим се предполага, че трябва да сработва виското. Когато колата е топлинно натоварена, а насрещният поток е малък за да охлажда. Тогава топлината от горещия вече радиатор се предава на виското и то започва да увеличава оборотите си. Предполагам е нормално при това положение леко да вдига стрелката, но не знам колко.
Когато това се случи би трябвало целят радиатор да ти е горещ, а изходящият маркуч да е топъл най малко. Добре е да имаш безконтактен оборотомер за да засечеш обороти на виското. Както и безконтактен термометър, за да видиш на каква температура отговаря това положение на стрелката...
Коментар
-
Виското винаги се върти относително свободно. Аз поне не се наемам да позная дали е сработило само като го врътна на ръка. Някъде в ръководството имаше таблица с температури и обороти на виското.
Поне по горните данни излиза, че охладителната система циркулира и термостата сработва. Оттук може би сравняване на температурата на определени точки с такива на друг двигател ще те насочи нанякъде...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар