Здравейте! Имам следният проблем-при спускане в гората започва да пуши силно и да мирише на масло, при спиране на равен участък след 4-5 минути изчиства и не пуши.. За едно излизане му доливам около 300-400мл.след това.Пали без проблем, има мощност, компресия има.. измерена е и е в норма,няма течове от гарнитури... Какъв може да е проблемът... 
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Фероза 1.6 16V
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И колегите ВИ показаха пътя-смяна на гумичките на клапаните .Първоначално публикуван от radkoko Преглед на мнениеЗдравейте! Имам следният проблем-при спускане в гората започва да пуши силно и да мирише на масло, при спиране на равен участък след 4-5 минути изчиства и не пуши.. .. Какъв може да е проблемът...
 За да сте уверен в диагностиката може да се разкачите смукателните колектори и да се види омасляването по клапаните.
 Ако двигателя е на много моточасове, може и клапанните водачи да искат смяна.
 В сервиз трудничко ще диагностицират "гумичките" без разглобяване освен, ако някой механик от старата генерация не ИМ подскаже как се прави.
 - 1 like
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.



 Има калибриран отвор на дроселното тяло, и се оправя точно с почистване, стига това да е причината. Капака на клапаните също трябва да се свали и почисти.
 Има калибриран отвор на дроселното тяло, и се оправя точно с почистване, стига това да е причината. Капака на клапаните също трябва да се свали и почисти.
							
						
Коментар