Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се сменя стартер без майстори?! Нещо особено?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Спарки, това означава ли, че са били тотална или е било нужно добро зареждан?
    [SIGPIC]http://www.offroad-bulgaria.com/signaturepics/sigpic68289_4.gif[/SIGPIC]

    Коментар


    • spartneg
      spartneg коментира
      Редактиране на коментар
      ... отидох след работа както я оставих и направо отключих, седнах и си запали за 1 сек все едно нищо не е станало. .... :/ според мен стартера прави мурафети. Алтернатор съм обслужвал септември - четки, роторче и тн. акумулаторът е от как съм я купил, 80Аh /доста, защото за Фероза са около 50-мах 60/62 Аh, тоя си е за някой дизелак/ , не много стар, с добри некорозирали клеми...

    • large
      large коментира
      Редактиране на коментар
      Проблема на голямия акумулатор е че алтернатора му трябва повече време да го зарежда догоре.
      Алтернатор и акумулатор трябва да са съобразени, според най-честия сценарий - късо, дълго пътуване и т.н.

    • iansto
      iansto коментира
      Редактиране на коментар
      Мерси за отговора @large
      В интерес на истината, моя не е падал под 10.5в, това според лидълско зарядно. След зареждане 2,3 дни достига 14в, за съжаление след поствяне в автомобила и последващ неуспешен опит за стартиране пада отново до към 10,5 - 11 волта.

  • #17
    Първоначално публикуван от iansto Преглед на мнение
    Спарки, това означава ли, че са били тотална или е било нужно добро зареждан?
    Бяха в напреднала възраст, но не бяха тоталки. Свършиха от големия заряден ток. Едното возило е със 130 ампера алтернатор.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • iansto
      iansto коментира
      Редактиране на коментар
      Явно и моя е пътник в този случей. На около 4 години, две от които автомобила се караше редовно, другите две само се палеше и работеше на място уж да се зареди акумулатора. Ако се караше то бе за 10 - 15 км максимум, явно това го е убило.
      п.п. Между другото, сещам се че за година и половина си бе добре. Проблема започна след като го бях дал на един познат за две седмици да си кара Джипа с него. Той се оплакваше от проблемни акумулатори, дали е въжможно неговия алтернатор да е давал прекалено голям ток и да го е скапал или си въобразявам?

  • #18
    Преди малко бях при нея, направо влязах и запалих. - пална от раз без никакъв проблем, шум и тн .... :/ карах я докато позагрее пак 5-6 км до нас, повъртях. Паркирах. Гасих, палих, гасих палих... нямаше проблем... стартера е за обслужване според мен задължително с такива мурафети

    Коментар


    • #19
      Или имаш незатегната/ оксидирана клема на акумулатора.
      Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

      Коментар


      • #20
        Първоначално публикуван от spartneg Преглед на мнение
        Преди малко бях при нея, направо влязах и запалих. - пална от раз без никакъв проблем, шум и тн .... :/ карах я докато позагрее пак 5-6 км до нас, повъртях. Паркирах. Гасих, палих, гасих палих... нямаше проблем... стартера е за обслужване според мен задължително с такива мурафети
        Не е задължително !
        Може всичко да си е наред - просто си обидил с нещо колата и затова тя така реагира
        Според дългогодишен майстор колите носят душа (тяхна си техническа) и си иска ласкаво отношение. Като жена бе
        Трябва колата да си има име (кръстена от теб) и да се държиш добре с нея.
        Съответно тя ти се отплаща...
        Пък ти... кой знае как си тряскал вратите и не си я мил...

        Коментар


        • Кольо
          Кольо коментира
          Редактиране на коментар
          Комбайната я кръсти Тихича от Добрич.
          Аз ползвам името наготово.
          Бах я в тенекията я бах...

        • mishomishev
          mishomishev коментира
          Редактиране на коментар
          Абе те добруджанците не само ги разбират ами и ги чустват със сърцата си тези работи Кольо! Съгласно правилата щом комбайна ти е кръстен и то от добруджанец - поемай му името и се отнасяй с него като с партньор! Като видиш кръстника му - просто ще го почерпиш - малко но от сърце!
          Какви са тия приказки че бил една тъпа тенекия която ти вози само гъза?!
          За справка:
          У нас освен колата - на дърти години си купих и мотор - един ден гледам съпругата ми(добруджанка е) се върти около него в гаража (без да знам) и му говори.Хахаха. И пак по нейната си процедура - мотора си има име и е осветен.
          Тъй че имай малко уважение към машината - тя те чува

        • Джоу (x3mrjoe)
          Джоу (x3mrjoe) коментира
          Редактиране на коментар
          Тенекия е, разбира се, която ползваш вместо обувки или вместо мотика, в конкретният кольов случай.
          Миене, обслужване и тормоз, освен ако живота ти не е скучно-прекрасен и искаш да се разнообразиш с робство на едно желязо.

      • #21
        И аз съм за недобър контакт някъде.
        Най-често се случва на клемите и полюсите. После идва ред на връзката кабел-клема. Като върти, после пипни самата клема. Ако има проблеми с контакта ще е топла.
        После идва ред на мястото на което контактува обувката на кабела с рамата(купето при колите).

        Обаче най-често се случва при клемите. Извади ги, почисти със шкурка до блясък, мазни малко гресчица, стегни болтчетата които държат кабела към клемата, абе убеди се,ч е навсякъде се допират чист метал до чист метал, и че всичко е стегнато. Там токовете са силни, а силния ток обича стегнати връзки.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • spartneg
          spartneg коментира
          Редактиране на коментар
          по-долу съм ги снимал. Според мен са добре и стегнати.
          А и не върти - дава контакт, аха да запаля и само причуква, не върти нищо. Прави впечатление че на контакт всичко свети изкрящо, после след 3-4 сек светлините на таблото някак отслабват! На датчика за акумулатора за волтажа - е мааааалко преди средата :/

      • #22
        ...а някои акумулатори сдават и така. Единия от въпрсните мои два - същата програма. Както си го има и върти бодро, в един момент буквално го отнямваше. На втората случка (търпях до втора случка само защото беше на новозакупена кола "нов внос", на която още не и знаех магариите) купих нов и забравих. Според баща ми - бил си перфектен.... докато и на него не му извъртя същия номер, тоя път окончателно. Бегли предположения - нарушена връзка между клетките в следствие на претоварване (от ударно зареждане паднал или от много въртене - не знам).
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #23
          С колата имах такъв проблем-оказа се бобина на стартера

          Коментар


          • #24
            Четки на стартер 95%.
            сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
            dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

            Коментар


            • #25
              А може и втулки!

              Коментар


              • spartneg
                spartneg коментира
                Редактиране на коментар
                Кои въулки?!

            • #26
              Шофьорът като не е в час, трябва врачка. Колата си е изправна, бутваш и пали.

              Коментар


              • spartneg
                spartneg коментира
                Редактиране на коментар
                хах.... изправна кола да буташ... ок

            • #27
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:8B27D521-B313-465F-ACBB-1162728F4186.jpeg
Прегледи:171
Размер:390.7 КБ
ID:6714253Натиснете снимката за да я уголемите

Име:33AFDCCB-E8E0-49D2-AE2E-5FAF5DFC1667.jpeg
Прегледи:163
Размер:370.9 КБ
ID:6714252 До име не съм стигнал, но старата госпожа от как съм я взел - освен че се ползва яко, се и гледа не мъкна дърва и камъни с нея.
              проблем може и да е акумулатор, защото от началото на януари, по често я ползвам за до 10 км макар и всеки ден, до работа и обратно, градско. Може и да не се е заредил тоя голям акумулатор, 80Ah e! което може да има връзка. Честно казано като я взимах не ми направи впечатление акумулатора, а по спецификация гледах от 40 до макс 62Ah Имаше за модела. Мисля да го сменя така или иначе.
              днес сутринта го направи пак същото, не запали. направи ми впечатление, че при контакт всичко си светва нормално, ярко, но след 3-4 сек някак светлините на таблото избледняват леко.
              снимки на клемитее - даже съм покрил акумулатора с гумено парче

              Коментар


              • #28
                Уред за мерене на волтаж няма ли наоколо?

                Мериш преди и по време на палене и се изяснява всичко
                Land Rover Discovery II, V8 4.0
                VW Golf VI variant
                Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

                Коментар


                • bojitch
                  bojitch коментира
                  Редактиране на коментар
                  Боже, Боже, колко мъка има на този свят! ​​​​​​​

                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Товарната вилка не мери ампери. Тя просто пуска голям ток през себе си, и мери напрежението. И по него се съди за състоянието на акумулатора.
                  А и надали можеш да намериш амперметър за тези токове на сносна цена.
                  Ама казваш, че си младеж и не знаеш, та ти е простено.

                  Съвсем искрен съвет-не се занимавай сам, че може да запалиш колата. Ама не да стартираш двигателя, а колата да изгори.
                  Просто някой да те дръпне или бутне да запалиш, и отивай в сервиз. Не е работа за хора които не са в час с материята.

                • spartneg
                  spartneg коментира
                  Редактиране на коментар
                  Смирено се съгласявам, колкото и мерак да имам да му намеря цаката - може да стане фал

              • #29
                Мериш напрежение 1. На контакт
                2. Докато върти стартера

                Пишеш резултатите тук.
                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                Коментар


                • bojitch
                  bojitch коментира
                  Редактиране на коментар
                  И ти ли, Бруте?!

                • rosen_offroad
                  rosen_offroad коментира
                  Редактиране на коментар
                  Аз що ли си мисля че по добре ампеража да се измери директно на клемите ?

                • Kirilpm
                  Kirilpm коментира
                  Редактиране на коментар
                  В уличен вариант връзваш една крушка на акумулатора, ако се мъчи да загасне или направо загасне при опит за завъртане - честито нов акумулатор.

              • #30
                Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
                Уред за мерене на волтаж няма ли наоколо?
                Предлагаш индуктивен метод,а се вижда предпочитание към дедуктивния!
                По "лесно"е да се гадае ......,.а и за "уред" ще поискат поне 8-10лв. ......

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X