Дойде време за смяна на масълцето, горе-долу преди 45 дена. Бившето - 10W/40, Статойл, полусинтетика. Новото - 15W/40, Валволин от Метро.
Ефекта - започна да върти и да пали по-леко сутрин. Раших - свежо масло, що не, лошо няма. Лампата за маслото си светеше преди палене, на въртете на стартер загасваше.
Покарах 2-3 часа. Никакви грижи.
Забелязах следното - след загасяне на двигателя лампата за маслото започваше да свети след 10-тина минути. Продължих да карам. Постепенно 10-тината минути се удължиха до час, два.
След 10-тина дни каране започна да светка след ден преседяване без да е палена.
След още 10 дни каране започна да присветва след седмица без да е карана.
Вече спря да свети окончателно.
До сега този ефект съм наблюдавал с предишната джипка - смятах, че е изфирясал датчика, но се оказа, че наистина държи налягане в магистралите по една седмица.
На някой случвало ли му се е нещо подобно с Ферозата?
Ефекта - започна да върти и да пали по-леко сутрин. Раших - свежо масло, що не, лошо няма. Лампата за маслото си светеше преди палене, на въртете на стартер загасваше.
Покарах 2-3 часа. Никакви грижи.
Забелязах следното - след загасяне на двигателя лампата за маслото започваше да свети след 10-тина минути. Продължих да карам. Постепенно 10-тината минути се удължиха до час, два.
След 10-тина дни каране започна да светка след ден преседяване без да е палена.
След още 10 дни каране започна да присветва след седмица без да е карана.
Вече спря да свети окончателно.
До сега този ефект съм наблюдавал с предишната джипка - смятах, че е изфирясал датчика, но се оказа, че наистина държи налягане в магистралите по една седмица.
На някой случвало ли му се е нещо подобно с Ферозата?
Коментар