Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стържещ метален звук след запалване

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Стържещ метален звук след запалване

    Здравейте,

    Карам Дайхатцу Териос 2005 г., 1,3, 86 коня, бензин, и от известно време след запалване има стържещ метален звук, които спира след като колата загрее.
    Смених пистов ремъци и водна помпа, и положението е непроменено.
    Звукът се появява само когато навън е студено и като, че ли се усилва при подаване на газта.
    Много ще съм благодарна, ако някой ме насочи какъв би могъл да е проблема.

  • #2
    Като за начало кажете откъде сте за да ви насочат към подходящ човек.

    Иначе ше е като аборт по телефона
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

    Коментар


    • #3
      Сега достатъчно студено ли е?
      Дизелов Jeep, не е Jeep.

      Коментар


      • #4
        От къде се чува звукът?
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #5
          Здравейте,

          Благодаря за отговорите. От София съм. Звукът се чува отпред, в дясно от двигателя, зад пистовите ремъци.
          Ходих на сервиз няколко пъти неуспешно. Сменихме пистовите ремъци и водната помпа, като евентуални причинители. Провериха хидравличната помпа и все още не е за смяна.
          Опасявам се, че отново ще ремонтирам нещо, на което не му е дошло времето без да реши проблема.
          Трудно е , защото не винаги звука се чува. Главно шуми сутрин, живея в планинска местност и там е по-хладно. Когато колата загрее - спира.

          Благодаря предварително :-)

          Коментар


          • #6
            Колко време продължава шумът? Ако е за кратко - да не е неотцепващ стартер - залепващ / заклинващ "бендикс", нещо такова?
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение
              Колко време продължава шумът? Ако е за кратко - да не е неотцепващ стартер - залепващ / заклинващ "бендикс", нещо такова?
              Пише, че шумът спира като загрее колата. Значи нещо около 5-10 мин трябва да е.
              Който търси , намира !
              Човекът е човек, когато е на път !

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от cnc82 Преглед на мнение

                Пише, че шумът спира като загрее колата. Значи нещо около 5-10 мин трябва да е.
                Ако е така - нещо опирВа в изпускателните тЪрби, които като се нагорещят, се измятат лекинко и вече не допират...?
                "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                Коментар


                • #9
                  Да не се окаже, че "металният звук" е при зареждане на акумулатора- ..............,
                  Да се пробва със смяна на майсторите ( или шофьора) за локализиране на шума или поне един звуков запис,че гадаенето .....................
                  Все някой ще "натовари" алтернатора за проба и при загряла кола.....

                  Пс .Явно със смяната на ремъците са "стреляли" в тази посока,но недостататъчно "точно" -при проблем с акумулатора (често не се открива) или с шайбата (състояние на пистите)- звуците от пробуксуването..............................

                  Коментар


                  • #10
                    Интересно. От скоро имам същия проблем. Когато по-дълго(няколко часа поне) колата не е карана след запалване се чува известно време специфично метално стържене. Имам няколко подозрения и скоро ще започнат да се изключват едно по едно:
                    - Имам сериозни подозрения в стартера и другата седмица влиза в бокса. Не върти много добре и има и други шумове от там.
                    - Скоро махах остатъците от катализаторите и имам съмнения, че има още парчета които от начало докато загрее изпускателната система тракат и стържат.
                    - Най-сериозното ми притеснение - вериги. Пали осезаемо по-трудно, което може да е от стартера, не се чува да тракат и се съмнявам в обтегачите. По принцип маслото е за смяна, ще се смени другата седмица и ако е от там и остане шума ще има пак излишни разходи.
                    Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                    Телефон - в профила!

                    Коментар


                    • #11
                      Имат ли значение оборотите на двигателя?
                      VENI-VIDI-VICI!

                      Коментар


                      • Иван Жоров
                        Иван Жоров коментира
                        Редактиране на коментар
                        По-скоро да. Шума при мен е за кратко, първите няколко секунди е по-силен, после отслабва и след 1-2 форсирания или 100-200 метра е изчезнал.

                      • dit_dh
                        dit_dh коментира
                        Редактиране на коментар
                        щото като ми се откачи или прогори някоя скоба,ламаринка и т.н.,точно на 1800 или 2000 или някъде там-дрънка та се къса.Докато не я видя де

                    • #12
                      Ванка това на кой автомобил ?
                      Който търси , намира !
                      Човекът е човек, когато е на път !

                      Коментар


                      • Иван Жоров
                        Иван Жоров коментира
                        Редактиране на коментар
                        На Нисан Х-Трейл 2,5 автомат.

                    • #13
                      За съжаление така от далеч е трудно да се постави диагноза . Най-добре на подемник , канал или просто до колата и да се определи точно източника на въпросния шум.
                      Който търси , намира !
                      Човекът е човек, когато е на път !

                      Коментар


                      • Иван Жоров
                        Иван Жоров коментира
                        Редактиране на коментар
                        Другата седмица я оставям в сервиз, че и се събраха много неща. Тече масло от някъде, стартера издава шумове, маслото мислех да го карам още няколко хиляди(на 11 000км. е), но ще го сменя превантивно. Отделно смених вентилаторите заради един изгорял, но едната букса е различна и търся, не загрява, ама съм с едно на ум, вчера ми пристигна и новата предна броня, че не уцелих един гараж. Бронята и вентилатора ще си ги оправя до края на седмицата, но за другите неща ще трябва в сервиз.

                    • #14
                      Здравейте и благодаря много,

                      Видео със звука може да се види тук https://dox.abv.bg/download?id=e794e307fe
                      Забравих да добавя, че и алтернатора го прегледаха и е ок.
                      Чак като загрее колата спира, според мен се влияе от оборотите и подаването на газ. Ако колата е на нулева е по-слаб.
                      Ако някой може да ми препоръча и добър майстой ще е супер.

                      Коментар


                      • #15
                        Няма да е лошо да кажеш и около кой баир си, щото има форумни корифеи във всички краища на София, като някои са на 50км един от друг.
                        ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                        Коментар


                        • IPesh
                          IPesh коментира
                          Редактиране на коментар
                          :-) над Горна Баня :-)

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X