Това е хъба
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
прискърцване, преден диф -дясно колело
Свий
X
-
Ами, казваме им капачки. Всъщност няма хъбове в твоя случай и полуосите са постоянно зацепени към главините. Това значи, че винаги, дори при изключено 4х4 от лостчето, се върти цялата "карантия" назад до раздатката. Със всички последствия от това като динамика и разход. На твое място, бих търсил ръчни. Най-добрият вариант е, защото когато са изключени, въпросната "карантия" остава в покой и се върти само задния кардан. Т.е, когато въртиш предното колело, няма да се движи нищо зад него.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Здравей , благодаря за ценната информация-ще търся хъбове и ако са на примлива цена ще сменяме.Докато чаках майсторчето ,налашках вътрешните карета на полуоските с още грес.Не остана време да я пробваме-утре до Копринка.Майстора провери за луфтове на кардани,полуоски ,главини -всичко за сега било в норма.Благодаря-ако се срещтнем ще пием по една или няколко карловски, макар че не пия .Бъдете здрави
Коментар
-
То не само в маншона трябва грес. Дърпаш го назад и с една шпакличка наблъскваш в чашката. Ново каре, също така се зарежда. Гресирай и де що има гресьорка. Може някъде от окачването да проскърцва. То аз хубаво проповядвам, а мойта не мога да стигна да гресирам...Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Здравей, резултат от днес -150 км от тях 10 черно .Сърцане -никакво.Анализ -греста която сложих в маншоните на вътрешните карета преди месец беше стандартната за маншоните които доставят.Мнение -там трябва максимало грес и то качествена.Оказа се прав и допълнителната грес свърши работа за което благодаря.Дай Боже това да е причината.Въпрос за ръчни хъбове-прегледах в нета там са безбожни цени. Втора ръка също.Някаква информация за по нормални цени-ако знаеш разбира се.Бъди жив и здрав
-
Привет!
Хъб под 100 пари парчето, трудно ще намериш. По спомен за Кията около 106 лв беше единия и то евтини китайци. Държат, въпреки всичко. Но най-добре си е оригинални Айсин, па макар и втора ръка. Знам че са скъпи, но с времето се избиват с горивото.Не съм ровил скоро за хъбове, но разрови из нета. Имаме и колеги-търговски партньори във форума, някои от които продават хъбове. Виж и там.
За греста, аз ги тъпча с тази която върви с тях, но хубаво натъпквяам в чашката. То там е по-важно да има, отколкото в самия маншон. Не че нямам друга хубава грес,
Живи и здрави!
-
-
Здравей,Имам една сприцовка за крави, една педя е и съм и сложил един шлаух за въздух и гресирам яко.От всяка страна по една В чашата първо там вкарах -при карето-Благодаря за съветите-Гресьорките ги гресирах преди месец.Утре като се върна ще кажа що се случи .Бъдете здрави момчета-ценни съвети дадохте..
- 1 like
Коментар
-
Добро утро на всички, както вече се установи благодарение на вас, че немам хъбове а капачки ще слагам такива.Разрових в нета и видях ръчни хъбове на VROMOS за 250 пари и на AVM pd 259 пари в примоция.Там пише 24 шлица и 5 болта -това ли са правилните мерки.Моля за съвет от ваша практика , кои са по удачни.А има ли и друг избор.Че и мратонки требе да купувам на Ферозката. Благодаря и спорен ден
Коментар
-
Не мога да кажа конкретно мнение за вромоските и АВМ. Оригиналните АВМ са бразилски мисля, тези на Явор, нямам идея. Така или иначе, разликата е минимална. Колкото до шлиците, извади една капачка и преброй, Работа за пет минути е. Не си спомням, колко са на брой. Болтовете са пет, да. С имбусни глави по спомен вътрешен шестогран. Би следвало, болтчетата да си дойдат комплект с хъбовете. Поне на моите китайци на Кията, си бяха в комплекта.
Маратонки, ако нямаш изключителни претенциЙ, се намират в рамките на 100-120 лв кЕтайци.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Здравей. благодаря , а твоите китайски хъбове от коя фирма са да проверя и там за ферозови. За шлиците си прав -ще броим и мерим с шублер,поне това умея . Претенции за гуми немам , до сега карах само на Ласса но ми идват малко скъпички вече , сега гледам Ханкуук и Хифлу -не съм сигурен но що мисля, че беше писал за тях. Гуми , гуми ми требват колкото да издържат на малко камъни,малко кал. малко сняг .Повече асфалт и 20% черно .Бъдии здрав ,ще го мислим.
Коментар
-
По спомен ги купувах от Колос. Те предимно за корейски коли части продават, но може да се провери. Не си спомням марката, но час ще погледна в темата ми за мойта Кия. Там ги имаше и на снимки. Те са на Кията , всъщност. Нейните бяха вакуумни, но след два опита да подкарам капризната система, се отказах и купих ръчните. За гумите, аз си взех Hifly АТ-601 в размер 215/75/15. Около 100 пари бяха едната. Идеята беще да са за Кията, но остават за Феро летни, Карал съм ги около 1000 км и ги намирам за прилични. За твоите изисквания, си за АТ-та.
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар