Обява

Свий
Няма добавени обяви.

прискърцване, преден диф -дясно колело

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Това е хъба

    Коментар


    • #17
      Ами, казваме им капачки. Всъщност няма хъбове в твоя случай и полуосите са постоянно зацепени към главините. Това значи, че винаги, дори при изключено 4х4 от лостчето, се върти цялата "карантия" назад до раздатката. Със всички последствия от това като динамика и разход. На твое място, бих търсил ръчни. Най-добрият вариант е, защото когато са изключени, въпросната "карантия" остава в покой и се върти само задния кардан. Т.е, когато въртиш предното колело, няма да се движи нищо зад него.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #18
        Здравей , благодаря за ценната информация-ще търся хъбове и ако са на примлива цена ще сменяме.Докато чаках майсторчето ,налашках вътрешните карета на полуоските с още грес.Не остана време да я пробваме-утре до Копринка.Майстора провери за луфтове на кардани,полуоски ,главини -всичко за сега било в норма.Благодаря-ако се срещтнем ще пием по една или няколко карловски, макар че не пия .Бъдете здрави

        Коментар


        • #19
          То не само в маншона трябва грес. Дърпаш го назад и с една шпакличка наблъскваш в чашката. Ново каре, също така се зарежда. Гресирай и де що има гресьорка. Може някъде от окачването да проскърцва. То аз хубаво проповядвам, а мойта не мога да стигна да гресирам...
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • itana
            itana коментира
            Редактиране на коментар
            Здравей, резултат от днес -150 км от тях 10 черно .Сърцане -никакво.Анализ -греста която сложих в маншоните на вътрешните карета преди месец беше стандартната за маншоните които доставят.Мнение -там трябва максимало грес и то качествена.Оказа се прав и допълнителната грес свърши работа за което благодаря.Дай Боже това да е причината.Въпрос за ръчни хъбове-прегледах в нета там са безбожни цени. Втора ръка също.Някаква информация за по нормални цени-ако знаеш разбира се.Бъди жив и здрав

          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Привет!
            Хъб под 100 пари парчето, трудно ще намериш. По спомен за Кията около 106 лв беше единия и то евтини китайци. Държат, въпреки всичко. Но най-добре си е оригинални Айсин, па макар и втора ръка. Знам че са скъпи, но с времето се избиват с горивото.Не съм ровил скоро за хъбове, но разрови из нета. Имаме и колеги-търговски партньори във форума, някои от които продават хъбове. Виж и там.
            За греста, аз ги тъпча с тази която върви с тях, но хубаво натъпквяам в чашката. То там е по-важно да има, отколкото в самия маншон. Не че нямам друга хубава грес,
            Живи и здрави!

        • #20
          Здравей,Имам една сприцовка за крави, една педя е и съм и сложил един шлаух за въздух и гресирам яко.От всяка страна по една В чашата първо там вкарах -при карето-Благодаря за съветите-Гресьорките ги гресирах преди месец.Утре като се върна ще кажа що се случи .Бъдете здрави момчета-ценни съвети дадохте..

          Коментар


          • #21
            Добро утро на всички, както вече се установи благодарение на вас, че немам хъбове а капачки ще слагам такива.Разрових в нета и видях ръчни хъбове на VROMOS за 250 пари и на AVM pd 259 пари в примоция.Там пише 24 шлица и 5 болта -това ли са правилните мерки.Моля за съвет от ваша практика , кои са по удачни.А има ли и друг избор.Че и мратонки требе да купувам на Ферозката. Благодаря и спорен ден

            Коментар


            • #22
              Не мога да кажа конкретно мнение за вромоските и АВМ. Оригиналните АВМ са бразилски мисля, тези на Явор, нямам идея. Така или иначе, разликата е минимална. Колкото до шлиците, извади една капачка и преброй, Работа за пет минути е. Не си спомням, колко са на брой. Болтовете са пет, да. С имбусни глави по спомен вътрешен шестогран. Би следвало, болтчетата да си дойдат комплект с хъбовете. Поне на моите китайци на Кията, си бяха в комплекта.
              Маратонки, ако нямаш изключителни претенциЙ, се намират в рамките на 100-120 лв кЕтайци.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #23
                Здравей. благодаря , а твоите китайски хъбове от коя фирма са да проверя и там за ферозови. За шлиците си прав -ще броим и мерим с шублер,поне това умея . Претенции за гуми немам , до сега карах само на Ласса но ми идват малко скъпички вече , сега гледам Ханкуук и Хифлу -не съм сигурен но що мисля, че беше писал за тях. Гуми , гуми ми требват колкото да издържат на малко камъни,малко кал. малко сняг .Повече асфалт и 20% черно .Бъдии здрав ,ще го мислим.

                Коментар


                • TigerHunter
                  TigerHunter коментира
                  Редактиране на коментар
                  По спомен ги купувах от Колос. Те предимно за корейски коли части продават, но може да се провери. Не си спомням марката, но час ще погледна в темата ми за мойта Кия. Там ги имаше и на снимки. Те са на Кията , всъщност. Нейните бяха вакуумни, но след два опита да подкарам капризната система, се отказах и купих ръчните. За гумите, аз си взех Hifly АТ-601 в размер 215/75/15. Около 100 пари бяха едната. Идеята беще да са за Кията, но остават за Феро летни, Карал съм ги около 1000 км и ги намирам за прилични. За твоите изисквания, си за АТ-та.

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X