Обява

Свий
Няма добавени обяви.

прискърцване, преден диф -дясно колело

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • прискърцване, преден диф -дясно колело

    Здравейте момци, на излизане от гаража тая сутрин ферозката ме изненада с леко переодично прискърцване в преден диф,дясно колело. Звука ми стори че е на изхода на дифа до полуоската .Дигах на крика и завъртях колелото на ръка-сравнително леко се въртеше.При 4х4 го няма или аз не го чувам. След изключване на 4х4 всякаш се загуби. В събота карах в една калчица 10 мин . на 4х4 . Тая вечер ще погледна и масълцето в дифа. Та питането ми е от какво може да е това.Мразим изненадите , че стават все дет не треба.. спорен ден

  • #2
    Едва ли е диф. По-скоро главина (луфт, липса на грес, боклуци/калчица пограй някой семеринг, боклуци/калчица около щита/спирачните апарати). Може и някой маншон да полуоските да поскръцва.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      Здравей, благодаря за насоките-когато дигнах на крик ми се счу че звука е при изхода на полуоската от дифа..Маншоните скоро ги пълних с грес.Довечера ще видя маслото и ще огледам за твоите насоки . много безаварийни и спорен ден

      Коментар


      • #4
        Щом го няма при 4Х4,значи няма общо нито с дифа, нито с полуоската. Търси около главините, хъбовете и спирачните апарати.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #5
          Здравейте момци.снощи смених маслото в дифа, иточи се 0.5 литра с миризма на некогашния "негрол" ако го помните.Само в този диф не бях сменял маслото .Аз съм за е... , както и да е.Сложих кастрол- събра си точно 0.9л.Врътнах 10км , стори ми се че нема прискърцване.Има некакъв шум но ще видим по нататък.Днес до работата пак 10км, пак същия шум .В събота ще я тествам стотина км смесено и ще видим. Те това я свърших. Живи и здрави и много безаварийни

          Коментар


          • #6
            Castrol-а за дифове аз съм го отписал, особено за LSD. За преден не е толкова критично де, но последното, което сипвах, категорично беше със спестена LSD добавка.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #7
              Здравей. отзад е 75/140 а отпред квото пише по книга SAE 90 , правилно ли е че ме хвърляш в размисъл

              Коментар


              • #8
                Правилно е. Просто последния Castrol го източих 2 месеца след сипването - очевидно не работеше и LSD-то издаваше странни звуци. Замених го със син MOTUL, ливнах и една опаковка добавка за LSD на MOPAR, макар че маслото си е за LSD.

                Преди това съм карал със същия Castrol абсолютно безгрижно поне 4-5 години. Явно са го развалили. Доставчика и в двата случая беше един и същ.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #9
                  Ааа, тогава нема да го махам, щото и аз ливнах една такава добавка MOPAR отзаде за всеки случай когато сменях мазнинките миналата година.

                  Коментар


                  • #10
                    Здравейте момци , пак съм аз.Тая сутрин при тръгване пак се появи това прискърцване за 2-3 минути.Звука излиза ,почти съм сигурен от предния диф дясно колело-там където излиза полуоската . След това звука премина в некакъв много тих ромон или шум - не мога да го определя точно.Виках майстор -при него не се чуваше почти нищо само тоя шум. Луфтове и шумове по главината нема.От спирачките не е
                    Има ли вероятност да е лагер и какъв е той.А и още, може ли причината да е хъба-автоматичен е .Малко глупав въпрос -може ли да се кара малко така или да чакам майстора да я почне , че графика му ее плътен.Извинявям се ако имам неправилни въпроси.Да допълня -след всяко каране в кал мия с водострука. Спорен ден на всички

                    Коментар


                    • #11
                      Я вземи изнижи полуоската и натъпкай с грес вътрешното каре. И защо караш 4х4?
                      Да си с фултайм, да разбера.
                      Никак, ама никак не ми се вярва да е от лагер в дифа. Там всичко се маже и няма как да поскърцва. Ако не е вътрешно каре останало сухо, разглоби и почисти хъба.
                      ПП: И дали са ти автоматични хъбовете, или са капачки. Щото автоматичните изключват, ако не включиш от малкото лостче.
                      Не обясни, включваш ли двойното и защо, ако го включваш. Ако ти скърца без да го включваш, значи си с капачки, или хъба не ти изключва (отцепва).
                      Последно редактирано от TigerHunter; 24-07-20, 12:13.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • #12
                        Здравей, Карам по ред .Преди месец гресирах навсекъде и напълних маншоните с нова грес.Хъбовете са автоматични. На 4х4 карам ако е необходимо и то само в участъка на проблема -обикновенно не повече от 10метра.Атова погоре че съм включвал на 4х4 така наречени бързи с 30 км беше за проба 20-30 метра да видя от къде е това прискърцване.Довечера ще помоля майстора да отворим хъба .Има ли начин да се провери дали хъба отцепва -вероятни признаци- от ваш опит.Благодаря за отговора.
                        Още за хъбовете-какво ще рече "с капачки" .Моите са покрити с едно Фланче като капак захванато с няколко имбусни болта и това е .

                        Коментар


                        • #13
                          Капачки значи постоянно зацепени хъбове. Някои са заводски така. Отворете единия хъб и ще си каже. Не пише ли нищо? На колегата от съседната тема на снимките, на хъба пише Automatic.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #14
                            Здравей, благодаря за отговора.Капачките на хъбовете са като обикновен фланец изпъкнали в средата .Червени с цвета на барабаните, нама видими следи да са сменяни.Надписи няма.Когато гледахме за луфтове ,спирачен апарат и проблеми с главината забелязах, че при въртене на колелото се върти и малкия кардан до раздатката - ако има това значение и помага за анализ.Още един път Благодаря и спорен ден

                            Коментар


                            • #15

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X