Здравейте момци, на излизане от гаража тая сутрин ферозката ме изненада с леко переодично прискърцване в преден диф,дясно колело. Звука ми стори че е на изхода на дифа до полуоската .Дигах на крика и завъртях колелото на ръка-сравнително леко се въртеше.При 4х4 го няма или аз не го чувам. След изключване на 4х4 всякаш се загуби. В събота карах в една калчица 10 мин . на 4х4 . Тая вечер ще погледна и масълцето в дифа. Та питането ми е от какво може да е това.Мразим изненадите , че стават все дет не треба.. спорен ден
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
прискърцване, преден диф -дясно колело
Свий
X
-
Здравейте момци.снощи смених маслото в дифа, иточи се 0.5 литра с миризма на некогашния "негрол" ако го помните.Само в този диф не бях сменял маслото .Аз съм за е... , както и да е.Сложих кастрол- събра си точно 0.9л.Врътнах 10км , стори ми се че нема прискърцване.Има некакъв шум но ще видим по нататък.Днес до работата пак 10км, пак същия шум .В събота ще я тествам стотина км смесено и ще видим. Те това я свърших. Живи и здрави и много безаварийни
Коментар
-
Правилно е. Просто последния Castrol го източих 2 месеца след сипването - очевидно не работеше и LSD-то издаваше странни звуци. Замених го със син MOTUL, ливнах и една опаковка добавка за LSD на MOPAR, макар че маслото си е за LSD.
Преди това съм карал със същия Castrol абсолютно безгрижно поне 4-5 години. Явно са го развалили. Доставчика и в двата случая беше един и същ.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
Здравейте момци , пак съм аз.Тая сутрин при тръгване пак се появи това прискърцване за 2-3 минути.Звука излиза ,почти съм сигурен от предния диф дясно колело-там където излиза полуоската . След това звука премина в некакъв много тих ромон или шум - не мога да го определя точно.Виках майстор -при него не се чуваше почти нищо само тоя шум. Луфтове и шумове по главината нема.От спирачките не е
Има ли вероятност да е лагер и какъв е той.А и още, може ли причината да е хъба-автоматичен е .Малко глупав въпрос -може ли да се кара малко така или да чакам майстора да я почне , че графика му ее плътен.Извинявям се ако имам неправилни въпроси.Да допълня -след всяко каране в кал мия с водострука. Спорен ден на всички
Коментар
-
Я вземи изнижи полуоската и натъпкай с грес вътрешното каре. И защо караш 4х4?
Да си с фултайм, да разбера.
Никак, ама никак не ми се вярва да е от лагер в дифа. Там всичко се маже и няма как да поскърцва. Ако не е вътрешно каре останало сухо, разглоби и почисти хъба.
ПП: И дали са ти автоматични хъбовете, или са капачки. Щото автоматичните изключват, ако не включиш от малкото лостче.
Не обясни, включваш ли двойното и защо, ако го включваш. Ако ти скърца без да го включваш, значи си с капачки, или хъба не ти изключва (отцепва).
Последно редактирано от TigerHunter; 24-07-20, 13:13.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Здравей, Карам по ред .Преди месец гресирах навсекъде и напълних маншоните с нова грес.Хъбовете са автоматични. На 4х4 карам ако е необходимо и то само в участъка на проблема -обикновенно не повече от 10метра.Атова погоре че съм включвал на 4х4 така наречени бързи с 30 км беше за проба 20-30 метра да видя от къде е това прискърцване.Довечера ще помоля майстора да отворим хъба .Има ли начин да се провери дали хъба отцепва -вероятни признаци- от ваш опит.Благодаря за отговора.
Още за хъбовете-какво ще рече "с капачки" .Моите са покрити с едно Фланче като капак захванато с няколко имбусни болта и това е .
Коментар
-
Здравей, благодаря за отговора.Капачките на хъбовете са като обикновен фланец изпъкнали в средата .Червени с цвета на барабаните, нама видими следи да са сменяни.Надписи няма.Когато гледахме за луфтове ,спирачен апарат и проблеми с главината забелязах, че при въртене на колелото се върти и малкия кардан до раздатката - ако има това значение и помага за анализ.Още един път Благодаря и спорен ден
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар