Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ферозата и аз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    Шлаифа каза 0,6, точно където е духала е било наи зле. Почвам да събирам и да се оглеждам за усилена гарнитура /или как там се води, по дебела/

    Коментар


    • #92

      Като от завода. Новия лагер на съединителя ако ставаше , щеше и тои да е в снимката. Па ще има разправии и връщане.

      Коментар


      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        Не знаех, че има повече модели.

      • danaec
        danaec коментира
        Редактиране на коментар
        Не съм сигурен че е за Фероза. Плика беше отварян и може да е подменен

    • #93




      Една БГ гарнитура 2мм дебела, според мен добре изглежда.

      Коментар


      • #94
        Събрах таратаиката. Остана да и се регулират клапаните и да завия свещите, що не разполагам с ключ и пластина.
        Установих че гнездата на 3 от болтовете на блока бяха пълни със стружки.Гочно но мястото дето е изпускала гарнитурата. Стружките бяха алуминиеви и стояха като пресовани, въздуха не може да ги издуха. Та се наложи чегъртане дакато се види хубаво дъното на гнездото, та хубаво е да не се разчита само на компресора.
        Дано е минало всичко успешно, времето ще покаже.
        Останаха ми някои неща дето не помня от къде са. То ремонта се проточи във времето.


        Голямата гаика я разбрах, ог гампона. Новия тампон си доиде с гаика. Ма за другите никъв спомен нямам.

        Коментар


        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Да. Лявата е между блока и смукателния колектор. Дясната ми се струва да беше някъде между блока и камбаната, но не стм сигурен. Тази в средата, не знам.
          Ако още не си я палил, провери добре масата между двигалеля и купето, че на мен ми прави мизерии след ремонта.

        • danaec
          danaec коментира
          Редактиране на коментар
          Това в средата е някъква пластина дето на нея се закача някоя букса, ще кара и без нея. Това в дясно завършва с кука за закачане и вадене на двигателя, сигурно може и без нея. Ако може една снимка за лявата , ще е добре.

        • danaec
          danaec коментира
          Редактиране на коментар
          Kамерих и мястото на тръбичката.

      • #95
        Вчера я запалих, утре мисля да и врътна някои километър. Чудя се дали трябва да и притягам болтовете на главата заради по дебелата гарнитура. Много различни тези има.

        Коментар


        • #96
          Стягаш до скъсване и после връщаш четвърт оборот.
          Това в рамките на шегата, разбира се. Не съм много в час аз. Дано Спарки сподели. Но не пречи една проверка с динамометричния.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #97
            Здравей, на моята гарнитура имаше схема на реда на затягане и нютоните, не я открих опаковката.

            Коментар


            • danaec
              danaec коментира
              Редактиране на коментар
              Главата я стегнах както си пише в техническата документация на ферозата. На 3 пъти до 65,6 или беше 66,5, но 1 нютон едва ли има толко голямо значение. Въпроса е че гарнитурата е с дебелина 2мм и дали няма да пододе след време.Сигурно след някои и друг километър ще я пробвам пак с динамометричния.

          • #98


            Понеже от пасажерското място не се вижда много дабре температурата си сложих един термометър в ъгъла на стъклото. Седин поглед се ориентираш горе долу каква е температурата напускаща главата.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X