Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ферозата и аз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Болта отпред на шайбата ли?
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • danaec
      danaec коментира
      Редактиране на коментар
      Да. Не съм го напъвал, що ми дадоха ударен гаиковерт и ковпресор взех.Но съм взел калпав компресор, Със зор вдигна 4 ат. и неможа да отвие болта.
      Та днес или компресор или напъване на ръка.Да сменя семеринга и да сглобявам.

  • #47





    Е така изглежда.
    За белезите се сетих, нищо общо с това как съм свалил ремъка.
    Сега е измита почти всичката мизерия и поставен на белезите.

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Слагай на скорост и на ръчна и с некое по-дълго тръбе.

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Гайковерт го отвива с поглед. Моя мисля че го отвих с 200 нютоновия батериен Einhell, щото не помня да съм разгъвал маркучи за въздух.

    • danaec
      danaec коментира
      Редактиране на коментар
      Заинтригува ме с тоя енхел, но ако взимам ще е електрически. До сега не ми е трябвал, нещо ми се не лежеше под колите. Винтоверт електрически имам, но ми се вижда много гърчав и не съм го проблал. А електрически щото ги ползвам от време на време и само в къщи. Па колко изкара - толко.

  • #48






    Капака счупен от двата края, но го ксложих и после ще го мисля.
    Наливам антифриз и гледам тече, тече от тнаи удобното за стягане място. Забравил съм да затегна скобата на маркуча до термостата. Та ми отне като 20 минути.
    Тово виско не мога да го разбера работи ли, не работи ли. Перката се върти доста бързо.
    Не е много разликата в термостатите, предишния 84, сега тоя 78. Има разлика в стрелката но е малка, сигулно няма и милиметър.Ще го видя на дълго как е, но не се знае кога. Сега само къси дестинации.
    Жилото за ръчната е при мен, трябва и него да сменям. Предните амове са на следващия етап.

    Коментар


    • #49
      И моя капак е заваряван, но изглежда кадърно, защото не мърля от местата със заварките. Разликата в градусите не е много, но не е и малко. И моя стария беше на 84. Виското най-лесно се вижда дали работи, като я запалиш студена. Заставаш отпред и чакаш да промени звука. Т.е. Да изключи. Ако работи, когато я запалиш студена винаги сработва поне за кратко. Защото маслото се е стекло в долния край. Точно днеска показвах на зетя. Ако знаех, щях да снимам един клип. Не съм я карал тия дни, че карам Кията, но в сряда мога да снимам клип на студено как се чува.
      Много добре си работил и се вижда.Браво!

      ПП: Тая седемлопатна перка ми се струва малко по-различна от моята териусова. Ще я снимам и нея. Виското иначе, е същото.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #50


        Свалих капака пак. Ето една от заварките, надявам се да държат и да не текат

        Коментар


        • #51


          Една заигравка с хъб. Взех 2 хъба, като единя ми го представиха за не работещ. Разглобих изчистих.



          Верно имаше проблем, широката гривна беше излязла от канала в единя краи и стоеше на една страна.



          Изчистени и събрани, но са си хъб и половина. Липсва едната гривна, която се вижда на снимката. Ще трябва да търся хъб или да импровизирам нещо за тая гривна

          Коментар


          • #52
            Баси! Какъв е тоя хъб с толкова чарколяци вътре?
            Не си спомням ръчните да имат толкова дандании...
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • danaec
              danaec коментира
              Редактиране на коментар
              Автоматични, то пише на капачките.Нищо сложно, щом успях да го събера и да работи.

          • #53
            Ужс!
            Напъвал ли си ги на сериозно лашкане и кал? Дсли са здрави, колкото ръчните?
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • danaec
              danaec коментира
              Редактиране на коментар
              Какви въпроси ми задаваш, днеска за сефте видех хъб. Така на пръв поглед изглеждат масивни, там където зацепват ми се струва че може и още. Аз едва ли ще ги напъвам толкова,На птичия по полето и рядко на едрия из гората, то само когато си закъснял на изходния пункт.

          • #54
            Механично са здрави, но лашкането напред-назад (когато включваш ту предна ту задна, или когато минаваш по повече от метър при лашкането) им ебава мамата.

            За какво си купувал автоматични хъбове? С ръчни или с капачки си оригинално? И двата варианта са по-добре от автоматични, освен ако джипката не ти е само за пред кафето.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • danaec
              danaec коментира
              Редактиране на коментар
              С капачки съм. Автоматични щото беха под 100лв и двата. Едва ли ще видят много зор тия хъбове, не че ще седи пред кафето. Така като се замисля, черните пътища са чакърляк, тук там има некоя кална дупка, но повече от 80 процента са твърди. През другото време на работа, отиване 1км

          • #55




            При днешната разходка.

            Коментар


            • #56
              Къде е това ? И как се представи машината ?
              Който търси , намира !
              Човекът е човек, когато е на път !

              Коментар


              • #57
                В Рила. Какво да кажа за джипката, щерката караше на горе. Пътя не е много зле, даже хич не е зле. Ма днеска като отворих капачката на радиатора, сипах над 1,5л вода. Що ако трябваше пак да сипвам антифриз, незнам. Така ще е до установяване на проблема, а тои не ми се нрави изобщо. Ще видя и други експертни мнения.

                Коментар


                • #58
                  Има теч, така ли ?

                  П. П. Пропуснал съм го ако си споделил по-рано за това.
                  Наскоро приятел ползва добавка на Бардал за спиране на течове в охл. система и свърши перфектна работа.
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • #59
                    И да не е непременно на Бардал, пак върши работа. Стига това да е проблема. Аз съм ползвал на Лики Моли и съм доволен. Не на Ферозата де, но пак...

                    ПП: Аз се съмнявам да е теч. По-скоро си я гори водата, със съответните изводи от това...
                    Последно редактирано от TigerHunter; 27-07-20, 22:07.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #60
                      Аз не бих препоръчал добавка, при положение, че охладителната система често е проблемна при тези автомобили. Може да стане запушване и по голям проблем. По добре да се локализира проблема.
                      Обикновено, при изправна капачка на радиатора и теч от охладителната система разширителният съд се изпразва. Ако двигателят харчи охладителна течност то нивото в разширителния съд обикновено се вдига, и аспуха пуши бяла пара, сладникава от антифриза.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X