Темата я прочетох, но не завършва добре.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Ферозата и аз
Свий
X
-
Днес ми протече радиатора
Карах по един черен път и минах през едно гьолче, наи много 50см дълго. Добре че беше затворен люка, щех а изпадна, па маи и бързо съм карал. Като се прибрах и гледам капе. Свалих го, ръжда нема да описвам. Загледах перката, половината я няма. Явно някога и се е случило нещо.
Забелязах че радиатора се е жулил някъде ниско долу, но ще видя при поставянето му. Поне го позамих малко, да исъхне, да се устанви от къде е теча и дап се пробвам със споиките.
После лимонтузу и доизмиване. Може някои ремък да сменя.
За сега сметнах че маслото дето го имам ще ми стигне за ловния сезон, па после ще го мисля.
Коментар
-
Тая перка, ми иглежда доста странно за перка на Фероза. Освен ако не е модел, който не съм виждал. С колко лопатки е?
Дори самото виско, ми изглежда сякаш от друг модел.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Ступчние са бре. Загледай снимките - част от задната част на перата липсва. Имало е някакъв инцидент с тая перка.
-
Перката има голям процент HDPE или от каквото там е направена. та е доста еластична. Трудно ми е да повятвам, че могат чак да се отчупят такива парчета. моята старата стщо строши дифузьора заради тампон на двигателя, но не са липсвали парчета. Щетите са минимални. Мога да я снимам утре. Пазя си я.
Снимките на моята са седемплопатна от Териос, но съм търсил по обяви преди и формата на лопатките е идентична и на двата варианта като брой лопатки.
-
Гледай внимателно бе човек! И на първата и особено на втората снимка е кристално видимо че перата са потрошени в задната им част (откъм мотора, не откъм дифузьора). Едно скъсване на ремък или скапване на помпа при подходящи обороти могат и повече от това, независимо от материала на перката.
И да, перката е от HDPE, PP или POM (полиацетал), но при определени обстоятелства нищо не помага.
-
-
Ще я снимам цялата, но ми се струва че перката е като тая
Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнениеДнес ми пристигна седемлопатната перка от Териос 1.3. Легна идеално на виското, което купих по грешка (103) Има минимална разликиа в диаметъра, което е малко учудвщо, предвид това, че на Териоса е с два см по-голям. 36, срещу 38см. Освен това, лопатките са една идея по-широки (дълбоки). Въпреки всичко, коетое писано във форума, междуболтовото разстояние на фланеца на водната помпа пасва. Наложих го, още преди да монтирам старото виско.
Решен съм, да го пробвам. Нямам време през седмицата, но събота или неделя, ще се опитам да стигна и ще споделя.
Коментар
-
Незнам как ги пишете постовете над последния, но няма значение.
Перката е счупена в задния краи, почти половината отлопатките ги няма.На втората снимка се вижда липсващата елипса , а на третата направо е заострена. Като свалих радиатора я загледах. Със седем перки е.
- 1 like
Коментар
-
Под всеки пост има в дясно четири опции. Цъкаш на коментар и пишеш. Така излиза в поста, който коментираш. И излиза последен. ако пък искаш да цитираш някой пост, цъкаш на цитат.
Явно перката ти е много пострадала. Ако беше шестлопатна, щях да ти подаря една, но няма да ти стане на виското.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Първоначално публикуван от danaec Преглед на мнениеСега въпроса е - каква перка да търся.Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Значи ще се търси 603.
Днес запоих радиатора, беше са протрил на 2 места .Добре че поне е на лесно място и гърловината запоих че при надуването ми се стори че просълзява.
E това е еддата цепка. Парче латунг и запояване с калаи. Не стана като в магазина но ще държи.
Гледам от виското от сепаратора на лагепа гече масло. Разглобих го, вътре има като 5-10гр. Сега се чудя дали да го разкернирам и да видя какво ще се случи в последствие.
В смисъл дали се мога да го събера, то така и така си е заминало.
Коментар
-
Тече ли от там и Томчев няма да го оправи, Моето е същия случай. Слагай ново, или втора ръка.
Аз заложих на втора ръка, защото на новите нямам доверие, като трайност.
-
Мият пък радиатор, не тече от никъде, но се отпои от планките, на които се монтира, И това в резултат от скъсан тампон на двигателя. Като подаваш газ, двигателя се извърта и водното съединение напъва на радиатора, Така и ми потроши дифузьора преди години. Та старата ми перка е поокършена и надрана по ръбовете на лопатките. Сега съм ги залепил, но и смених тампоните на двигателя и раздатката (скоростите).
Така или иначе си свалил всичко, дай едно хуууубаво промиване с маркуча на всичко. И нов антифриз после. Термостат на 78. И т.н.
-
-
Мисля че си намерих виско и перка, гледам че пратката е в еконта. Като пристигнат ще съм сигурен дали са същите. Голяма мъка за намиране била тая перка.
Тия търговци са си таковали таковата.
Малко о пръстени дето мисля че ще станат на делкото, подарък.
Тук до някои ден ще провера и що гумено може да се намери за торсионната щанга
Коментар
-
Коментар
-
Ясно. Аз си мислех за торсионите на предното окачване.
Биелетките ги сменях аз преди години, но вече не помня от къде съм ги купувал. Тампоните в краищата, мисля търсих подходящи като размер. Не знам, дали ще намериш оригинални, но и не съм търсил. И моите са за смяна.
И друго. Стабилизиращата ми щанга е огънала назад шпилките, на които се захваща в краищата и трие в носачите. Самите шпилки бяха в много лошо състояние още когато сменях гумичките. Вероятно ще се наложи да се заварят нови някой ден.
-
-
Първоначално публикуван от danaec Преглед на мнениеЗа биалетките и в двата края на щангата, С две думи, всичко що е гумено
Коментар
-
Смених гумичките на щангата и биалетките. Нови болтове заварих на биалетките че старите се бяха доста изяли от ръжди. Гаиките бяха влезли в изтумбените шаиби /Не им знам името/, та се наложи и шаиби да правя.
Смених водната помпа и термостата. При термостата скъсах единя болт, по точно болченце. Скъсах го с една китаиска отверка с накраиници. Както и да е, вадене на остатъка отболта и сглобяване на ново.
При смяна на гарнитурата на капака на клапаните, видях че е спукана. Следва или заварка или втора употреба.
Семеринга на разпределителния вал смених и зациклих на коляновия вал. Не можах да отвия болта. От там следва че не съм до никъде още.
Малко позамих двигателя. Смених и О пръстена на делкото.
Сега да отвия болта на коляновия и да го до събера , че вече ми лrпсва.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар