Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ферозата и аз

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Чека при даване на контакт светва и мисля че след запалването угасва, не съм обърнал внимание точно кога гасне.
    При студен двигател се държи като на карбуратор със запушена ускорителна помпа, като загрее вече се кара. Има го зачудването но много леко вече се усеща.
    Дължината на щеката ми е интересна, що смених маслото. Сипах към 3,5л и показва 2 см над максимума.Като знам как са го карали по показание на щеката, па може и аз да съм у грешка нещо. Да не съм източил старото

    Коментар


    • #17
      Миналата седмица и аз сменях масло. Налях точно 3,5 л. Нивото е около 2-3мм над максимума.
      Когато го източих, колата беше спряна от два дни.



      Колкото до щеката, ето снимки:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200624_181401.jpg
Прегледи:314
Размер:384.1 КБ
ID:6617225


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200624_181418.jpg
Прегледи:309
Размер:257.0 КБ
ID:6617226

      Минимум и максимум са две дупчици.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200624_181506.jpg
Прегледи:304
Размер:342.8 КБ
ID:6617227

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200624_181521.jpg
Прегледи:315
Размер:503.6 КБ
ID:6617228Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200624_181606.jpg
Прегледи:313
Размер:434.0 КБ
ID:6617230


      Щеката е дълга 49,3 см от където ляга на тръбичката, до върха.


      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20200624_181555.jpg
Прегледи:314
Размер:530.5 КБ
ID:6617229


      Чека, не съм загледал дали светва като дам на контакт. Утре ще погледна.

      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #18
        Ако искаш, провери за някакви грешки, както е описано в първата тема на форума. Някаква насока ще ти даде.

        Пардон! Третата.
        "Как да вкараме Ферозата в сервизен режим?"
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #19
          Голямо благодаря. Утре ще меря щеката и ще пиша. В горния краи изглежда по същия начин, но не е с дупки. Както и да е, угре ще я калибрирам.Сигурно трябва да се изчистят грешките от преди почистването на дюзите и за това ми мина през главата. Ще откача акумулатора за извесно време, после ще я покарам и тогава ще я вкарвам в сервизен режим. Темата я попрегледах преди един -два дена.
          Ще му прегледам свещите и кабелите, но лека по лека.
          Още един път мерси за меренето на щеката и съветите. Случаино ако се срешнем има бири

          Коментар


          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Живи и здрави да сме! Бирите са лесни!

        • #20
          Не чакай грешки от дюзи, освен ако няма някоя тотално прекъснала или със съпротивление МНОГО извън норма, ако въобще.

          Това все пак е мотор на над 30 години. Не очаквай някакви прецизни диагностики. Но ако температурен датчик е извън норма или прекъснат, ще си каже.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #21
            Премерих щеката, същата е. Леко подвадих трабичката и почна да си влиза на мястото. Обаче маслото ми е над максимума като един сантиметър, може и повече. Сипал съм към 3600-3700 на око. Така ще кара.

            Коментар


            • #22
              Първоначално публикуван от danaec Преглед на мнение
              Премерих щеката, същата е. Леко подвадих трабичката и почна да си влиза на мястото. Обаче маслото ми е над максимума като един сантиметър, може и повече. Сипал съм към 3600-3700 на око. Така ще кара.
              Много си налял мкс.3200.не го пипаи за сега за напрег го дръж по средата между мин.и макс.

              Коментар


              • #23
                По спомен , макар и блед някъде към 3 литра съм наливал на моята , може и 3.2 да е било максимум.
                Източи малко според мен.
                Който търси , намира !
                Човекът е човек, когато е на път !

                Коментар


                • #24
                  Здравеите.
                  Източих излишното масло и остана на максимума.Като 700-800 гр
                  Докато се въртя около нея, взех че свалих задната панта на вратата щото беше провиснала. От там на бормошината, да аме не. Няма разпробиване. Интервенция с флекса, нови уши от гаики, заварка, разпробиване на пантата на вратата. Сега се затваря ката на Ролс Роис, та може и по леко. Отскочих до магазина и там само 2 гумички за амортисьорите. Както и да е, взех ги, ладови. Отвиването на гаиката не се получи и се отказах за сега. Мисля събота и неделя да съм по горите. Та после ще продължавам с тая операция, че скъса ли се ще трябва да го свалям целия ам и да карам без него. Сигурно е за смяна, но нека си стои на мястото за сега.

                  Коментар


                  • #25
                    Като те чета, явно ръцете ти излизат от правилното място. С мерак и постоянство, ще я постегнеш. Много да те радва!
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #26
                      Имам известен опит, едно време съм карал москвич 4120.Ма там да ти е кеф да отвориш капака, просто няма място където да не може да се бръкне.
                      На скоро сменях крушка на тоитата, нема такава мъка. Като отворя капака и не ми се поглежда под него.
                      Днес намерих още две гумички и се не сдържах. Оставих си вечерта за смяната им. Нещо ако се прецака да има време да го оправя.Видях едни снимки тук, където е сложена планка и на нея с друг болт е хванат ама. Взех от работата ударния гаиковерт и внимателно развих гаиките. Едната 18, другата 16. Някои е заварявал, що при отвиване явно е скъсал болта.
                      Та за 20тина минути с търсенето на камани, смених гумичките.Амовете държът, зорлем ги набутах, ма то от легнало положение и силици няма.
                      Утре у КАТ, после из гората и от понеделник да видим кое ще подхващам. Наи вероятно нещо от предницата, може и хебела че ми се вижда лесен за сваляне



                      Етова извадих.

                      Коментар


                      • TigerHunter
                        TigerHunter коментира
                        Редактиране на коментар
                        Слагай жигулските и свиркай. Колкото до паразитния хебел, продава се комплект. Аз го сменях преди 2-3 години. Беше много зле разбит.
                        Гресирай всичко, де видиш гресьорка също. Аз купих нови гресьорки, ама не ми остава време да ги сменя и да гресирам.

                    • #27


                      Това ли е крика на джипката.
                      Едн такъв се преметаше из нашата база около 2 месеца.Не ясно от къде допаднал. Като си взех Ферозата, взех и тоя крик от базата без изобщо да подозирам че ще се комплектоват.
                      Сега и размери на щангата ако се намерят, като застудее ще тропна и една щанга, та комплекта да е пълен.

                      Коментар


                      • TigerHunter
                        TigerHunter коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не съм сигурен, дали тояа е оригиналния крик на Ферозата. Възможно е . Аз ползвам един хидравличен 2 тона. Щангата, никога не съм я имал.

                      • cnc82
                        cnc82 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Оригиналния изглежда по същия начин .

                        Щангата стои отпред под капака.

                    • #28
                      На Тойота Хайлукс е същия.
                      На нас клиренс ни трябва , не скорост

                      Коментар


                      • #29
                        Здравеите.
                        От днес съм законния собственик на джипката.
                        Обаче положението никак не е розово. За 300-350км маслото от максимума е спаднало под средата и малко над минимума. Охлаждащата течност е една гняс от ръжда и вода наи вероятно. Презтова каране не видях да загрява, стрелката стои леко в ляво от средата, на термометълчето се вижда кръгчето от долу.
                        Обмислям отварянето на двигателя, Шлаиф на главата, пасване на клапаните, надуване и що има за ремонт по нея, има кои да го направи. Даже мисля че ще мина по тънката лаисна, познанвам ги всички където там работят и шефа на фирмата. Блока
                        - пак там ако е нужно да се шлаифа. Четох че в повечето случаи отиват сегментите при Ферозата, но това след отварянето и меренето. Само че трябва да се консултирам с тоя къде ги престъргва. Че правят компресори, дали ще стане работата с блока. При коляновия вал съм капо,трябва ли да се прави нещо ще трябва да си плащам всичко.
                        Няма теч на масло от никъде, само през ауспуха
                        Етакива размисли са ме натиснали
                        Утре да промия охлаждането, да я разходя из гората, па от понеделник ще го мисля.

                        Коментар


                        • TigerHunter
                          TigerHunter коментира
                          Редактиране на коментар
                          Ванката Горчев имаше една тема "Завъдих маслояд". Потърси я в подфорума на Дайхатцу. За охлаждането и антифриза-тотална ревизия на охладителната система. Нито е кой знае колко трудоемко, нито финансово е кой знае каква тежест.Не се хвърляй направо в глави, гарнитури и подобни, щом не ти прегрява.
                          Аз така си уморих стария двигател, щото тъпа кратуна. Понагарваше масло и доливах 10-40 или М10 Д. Иска си 5-40. Покарай я така и ще си каже.

                        • cnc82
                          cnc82 коментира
                          Редактиране на коментар
                          Съгласен съм със Сашо , щом не ти прегрява , не барай двигателя ! Пробвай с други модели масла и с различен визкозитет .

                      • #30
                        Не бързай да я разпиляваш. Опитай с друго масло. Маслото има четири пътя - да тече от някъде, да го харчи през сегменти, да текат гумички на клапани, или да го засмуква през картерна вентилация. Установи най напред къде точно е проблема.

                        Теч от семеринг на коляновия вал от към съединителя трудно се забелязва. Отделно картерната вентилация е с два маркуча, единият от които лесно се запушва. В капака на клапаните има сепаратор на масло, който също може да е зацапан... Разпиляването накрая...

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X