Обява

Свий
Няма добавени обяви.

става ли териос за умерен оф роуд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
    Ако прежалиш границата на данъкът за над 100 к.с, можеш за разгледаш Митсубиши Паджеро Пинин. Повечето са GDI, т.е. бензин с директно впръскване, но се намират и 1.8 MPI с обикновен многоточков инжекцион и стават на газ. Позволяват малко повдигане и малко по-големи гуми. Раздатката им е Парттайм и имат бавни.

    П.П. Разгледах пътя Лилково Михалково през Гугъл мапс. На снимките изглежда като "Магистрала". Не би трябвало да е проблем за какъвто и да е по-висок автомобил. Дори и лек, дори и само с предно. Не знам дали снимките на Гугъл са реални, но пътя не е нищо особено.
    То и аз карах докъдето има стрийт вю - по калдаръма:
    - https://www.google.com/maps/@41.8957...i6656?hl=bg-BG
    2 км - 20 минути, 3-4 удара отдолу, и обратно

    Пинина ще ги видя, но си държат цена.
    Последно редактирано от emosms; 25-06-20, 14:37.

    Коментар


    • #17
      Териоса е най-изгоден откъм цена, макар че сега лятото са ги понадули.
      RAV-ката - разни познати ми казват че не е истински джип, не става

      Ферозата - 30 годишна кола.... Ако е под 3000 и не е изгнила, може евентуално. Има една обява в русе, с газова уредба.
      Иначе определено кефи - прилича на истински джип.

      ---

      Ако говорим за цени от 4000 лв не става ли витара III генерация?
      Намират се много запазени, с обратен волан.

      Грехота ми е да дам толкова пари за 20-30 годишна кола, без климатик. Ако въобще има неизгнили в категорията 30 годишни.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от emosms Преглед на мнение
        .... Ферозата - 30 годишна кола.... Ако е под 3000 и не е изгнила, може евентуално. Има една обява в русе, с газова уредба.
        Иначе определено кефи - прилича на истински джип.

        ---

        Ако говорим за цени от 4000 лв не става ли витара III генерация?
        Намират се много запазени, с обратен волан.

        Грехота ми е да дам толкова пари за 20-30 годишна кола, без климатик. Ако въобще има неизгнили в категорията 30 годишни.
        Моята Фероза беше 25 годишна без грам ръжда буквално , купих я за 6500 лв.
        Забрави за Фероза без ръжда за под 3000 лв.!
        Съвсем истински джип си е.
        При този тип автомобили, това че са 30 годишни , в повечето случаи вдига цената.
        За пример Тойота 70-тка върви към 10к и то без доработки.
        Просто за съвсем различен пазар става въпрос от леките коли...
        Който търси , намира !
        Човекът е човек, когато е на път !

        Коментар


        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Абсолютно съгласен!
          Купето на моята е в близко до ужасно състояние зад вратите, Въпреки всичко, я предпочетох пред Кията, която е с десет години по-млада, италианка и има само повърхностна ръжда по рамата, Купето е перфектно.Ферозата си има и своите недостатъци, но като цяло е желязна джипка. От старото поколение.

      • #19
        В събота попаднах на друг плачевен път, който фигурира на картата.
        Път 377:
        - https://www.google.com/maps/place/45...4!4d24.3680586
        - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A0...%D1%82_III-377

        Отсечката Нова Махала - Равногор, след разклона за Фотиново.
        Неизвестно защо, на картата това изглежда като по-главен път, а е някакви антични остатъци от трамбовани камъни, с огромни дупки.
        Асфалтирания път всъщност е до Фотиново....

        Какво мислите за Киа спортидж първа генерация, бензиновите мотори?
        Цената е прилична, има някакви блокажи, и/или бързи бавни, не съм разучил напълно:
        - https://www.auto-data.net/bg/kia-spo....0-i-95hp-2735
        - https://www.auto-data.net/bg/kia-spo...16v-118hp-2736
        Последно редактирано от emosms; 13-07-20, 10:18.

        Коментар


        • #20
          Първоначално публикуван от emosms Преглед на мнение
          ..... Какво мислите за Киа спортидж първа генерация, бензиновите мотори?
          Цената е прилична, има някакви блокажи, и/или бързи бавни, не съм разучил напълно:
          - https://www.auto-data.net/bg/kia-spo....0-i-95hp-2735
          - https://www.auto-data.net/bg/kia-spo...16v-118hp-2736
          Не съм запознат с модела, но до колкото знам е прилична бюджетна джипка. Има си отделна рама, цял заден мост, парт тайм.
          Потърси във форума, мисля че има достатъчно информация.
          Който търси , намира !
          Човекът е човек, когато е на път !

          Коментар


          • #21
            Първоначално публикуван от emosms Преглед на мнение
            В

            Какво мислите за Киа спортидж първа генерация, бензиновите мотори?
            Цената е прилична, има някакви блокажи, и/или бързи бавни, не съм разучил напълно:
            - https://www.auto-data.net/bg/kia-spo....0-i-95hp-2735
            - https://www.auto-data.net/bg/kia-spo...16v-118hp-2736
            Много сгоден автомобил. Има го в три размера: двуврат кабрио, четириврат и удължен/вагон/
            Дизелите са на Мазда, но понякога имат проблем с компа. Лекува се с монтаж на механична помпа и става неубиваем.
            Бензинките нямат характерни проблеми.
            Задвижването е парттайм оновно на задните колела. Задния диф е с ЛСД.
            Малкия лост включва предното, както и бавните.
            Хъбовете са или инерционни или вакуумни.

            Поздрави!

            Коментар


            • #22
              Прилична бюджетна джипка с комфорта и удобствата на лека кола. На здрава рама. С прилична до много добра проходимост, в зависимост от гумите и задкормилното.
              Дори дизеловата се кара комфортно по магистрала с до 120-130, ако е със щатните, или близки по размер гуми. Бензиновите са по-пъргави.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #23
                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение

                Много сгоден автомобил. Има го в три размера: двуврат кабрио, четириврат и удължен/вагон/
                Дизелите са на Мазда, но понякога имат проблем с компа. Лекува се с монтаж на механична помпа и става неубиваем.
                Бензинките нямат характерни проблеми.
                Задвижването е парттайм оновно на задните колела. Задния диф е с ЛСД.
                Малкия лост включва предното, както и бавните.
                Хъбовете са или инерционни или вакуумни.

                Поздрави!
                Само страничен въпрос - какво са хъбове...

                Коментар


                • #24
                  Първоначално публикуван от emosms Преглед на мнение

                  Само страничен въпрос - какво са хъбове...
                  Заповядай : ​​​​​​

                  https://auto.offnews.bg/news/Test_8/...hip_33819.html
                  Който търси , намира !
                  Човекът е човек, когато е на път !

                  Коментар


                  • #25
                    С подходящи гуми става и за по–тежки терени ,трета година го карам и ходя на лов с него и не ме е оставял никаде .

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X