Колеги не продължавам темата въпрос за маркуч и т.н да не се разводняваме.Та накратко:Ферозата не работеше с термостат/купена е през летен сезон, но е била без термостат/,слагам ,но не отваря.Нямах тънкия маркуч от смукателния колектор до радиатора и го възстанових,слагам термостат, но пак не го отваряше и загряваше.Днес приключих с ремонта по шлайфане на главата и смяна на гарнитурата,термостата вече работи, но стрелката стои малко в дясно от термометърчето далеч от дебелите черти ,които явно показват,че двигателя грее над допустимото.Преди да сложа термостата го пробвах ,на него пише 78гр.,но започва на да отваря на 80.Та стрелката в какво положение трябва да е когато е отворил термостата.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
въпрос за температурата
Свий
X
-
Дори и да не работи виското, не трябва да стига до там, освен ако не заяжда термостата. Стрелката трябва да стои на първите две вълнички, преди термометъра. Допустимо е да отиде към края им, но не е нормално да стига средата, камо ли да я прескача. Хеле па с термостат на 78. Не мисля, че два градуса разлика са голяма драма. Ферозата се самообезвъздушава сравнително лесно, ако термостатът е поставен с клапанчето нагоре, както трябва. На мен първите ден-два по малко ми слизаше в радиатора. Явно, докато изгони въздуха. Сега при загрят мотор, в казанчето е на горната черта. Като е студена, си е "пийнала" около 1 см от казанчето.В радиатора, когато и да го отвориш студен, течността трябва да е до капачката. Виж, дали не е за смяна самата капачка, защото ако охлаби на отваряне, сипва в казанчето, но после не може да задържи вакуум, за да пийне от него и така в радиатора все не е до горе. Не ми се вярва след прясно сменена гарнитура веднага да духа. Едва ли ти прави балончета в казанчето. И въобще, опиши какво се случва с нивата. Направи и една снимка. Не пишеш, дали си пуснал по един маркуч силна струя през корпуса на термостата преди да го сложиш и през горната тръба, за да изгони всичката кал. Аз дори запушвах един от двата отвора , за да хвърля от маркучето за обезвъздушаване и да може да мине добре и през радиаторчето на парното. Това, докато не потече бистра вода отвсякъде. Радиатора, също марекуч и отгоре и отдолу яко и продължително. Три четвърти маркуч е екстра за целта, защото почти уплътнява и при термостата и при горната тръба. Чак тогава монтираш термостат и наливаш нова чорба.
Тия два дена карам Кията, но ще ти снимам, къде ми стои стрелката .
Дай повече улики.
Виското при тази температура, можеш ли да го спреш с навит на руло вестник?
Радиаторът, изронен ли е?
Аз го свалях, че заради тампона, се беше отлепил от планките. И измих и самата пита с водоструйката, но отдалеч. Бая трева и осили събира в долната част.
Дърви ли маркуча преди радиатора горе? Трябва да може да се стисне. Има налягане, но е 0.9 атм. Маркуча преди корпуса на термостата и самият корпус, стоплят ли поне малко?Последно редактирано от TigerHunter; 02-06-20, 21:42.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
Колеги днес смених капачката и нещата се оправиха донякъде.При 100-110 км/ч стрелката не мърда от началото на вълничките на термометъра,но в града подминава вертикала с малко,което вече намирисва на виско,защото като спрях пред нас веднага отворих капака и врътнах перката почти без усилие .Утре ще я блокирам да върти постоянно и ще видя ефекта в града.
Коментар
-
Не каза, как точно мислиш да го зацепиш. Но обикновено докарва дисбаланс и разбиване на лагера на водната помпа. Освен това, краде едни около 5 к.с. от магаретата на мотора. Което се отразява неминуемо и на разхода.
Някъде из старите теми, на Ванката Горчев мисля беше, разправяше как го беше направил, но не си спомням. Отдавна беше.
https://offroad-bulgaria.com/forum/о...роза/page2Последно редактирано от TigerHunter; 04-06-20, 23:56.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар