Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на вискосъединител на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

    Ако трябваха повече дупки, щеше да си ги има от завода. Дупките в общия случай се слагат на за да има поток, а за обезвъздушаване. Поток точно покрай тоя термостат винаги има, защото освен да отваря кръга през радиатора, затваря байпаса.

    Пак - не мисли побългарявания, преди да си сменила всичко, дето не е в ред. Нормално е виското да се включва малко над средата. При леко отворил термостат радиатора се справя с охлаждането и без виско, особено при температурите в момента. Виското се включва едва когато целия радиатор се е нагрял достатъчно - просто тогава има смисъл от него. Преди това просто пречи.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #17
      От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

      Днес свалих виското и го допълних с още десетина грама от маслото. Получи се някъде към 70% зацепено. Перката се движи горе долу свободно а след потегляне се чува десетина минути до като загрее. Чудя се дали да я оставя така или да има трети опит ��

      Коментар


      • #18
        От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Тогава ще се абонираш за водни помпи.
        И каква е връзката на водната помпа с вискосъединителя?
        Водната помпа е на ремък и си върти без да я интересува има ли "виско" ...

        Коментар


        • #19
          От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

          Лошо е че когато е зацепено постоянно няма тяга двигателя.При мен се получи от третия път.Сега при палене се чува някъде 2-3 минути и после спира.Когато загася двигателя спира почти веднага

          Коментар


          • #20
            От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

            Първоначално публикуван от kiro_of_the_day Преглед на мнение
            Водната помпа е на ремък и си върти без да я интересува има ли "виско" ...
            Перката с виското е върху оста на водната помпа. И на лагерите на помпата съвсем не им е все тая дали са постоянно твърдо зацепени към перката, или са зацепени през виско, което никога не е твърдо зацепено, а винаги леко превърта - колкото по-високи оборотите, толкова повече превърта.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #21
              От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

              Първоначално публикуван от wukova Преглед на мнение
              Лошо е че когато е зацепено постоянно няма тяга двигателя.При мен се получи от третия път.Сега при палене се чува някъде 2-3 минути и после спира.Когато загася двигателя спира почти веднага
              Няма тяга двигателя!?!?!?
              Къв е тоя двигател, дето една водна помпа го скопява...
              Кое се е получило от третия път при тебе?

              Коментар


              • #22
                От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                Първоначално публикуван от kiro_of_the_day Преглед на мнение
                Няма тяга двигателя!?!?!?
                Къв е тоя двигател, дето една водна помпа го скопява...
                Кое се е получило от третия път при тебе?
                Колега, темата е от две страници - прочети я цялата!
                Като зацепиш перката на твърдо тя вдига много по-големи обороти от тези за които е предвидена, което прави огромно съпротивление директно върху коляновия вал. Това може да бутне силата на мотора с 30-50% в зависимост от оборотите. Да не говорим, че перката може да се разруши. Преди два дни един колега ми се оплакваше от такъв случай. На Лендровер П38 се усъмнил, че виското не му работи и за това му загрява мотора. Блокирал виското и продължил. Като се разпаднала перката му смачкала дифузьора, радиатора, предния капак и още сума неща.
                Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                Коментар


                • #23
                  От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                  На принципа проба - грешка отварах виското и доливах или източвах масло докато се получи

                  Коментар


                  • #24
                    От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                    Първоначално публикуван от wukova Преглед на мнение
                    Ха кажете аз къде сгреших. Направих всичко усърдно което сте написали но ефекта е друг. Когато е студено виското се върти трудно а когато загрее все едно няма масло.? Щом я загася перката продължава да се върти още 5-6 оборота.????
                    А с какво масло заредихте виското ? Ако е неправилно маслото, съединителя няма да работи коректно !
                    Ако е блокирала оста на биметалната пластина също няма да работи...
                    Последно редактирано от auto_marin; 15-12-15, 06:35.
                    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                    Коментар


                    • #25
                      От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                      Маслото е силиконово 10 000 Оста на биметалната пластина работи - след нагряване отваря

                      Коментар


                      • #26
                        От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                        Аз предпочитам 20 000 , но проблема по скоро е от недостатъчно количество или по някаква причина не се отварят преливните отвори
                        ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                        Коментар


                        • #27
                          От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                          Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
                          Като зацепиш перката на твърдо тя вдига много по-големи обороти от тези за които е предвидена, което прави огромно съпротивление директно върху коляновия вал. Това може да бутне силата на мотора с 30-50% в зависимост от оборотите.
                          Математически е доказано, че вертальот/хеликоптер не може да се издигне във въздуха.
                          Твърдението от последното ти изречение е вторият известен ми математически абсурд.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                            Нямам нищо против абсурдите! Аз собственоръчно съм блокирал виско-муфите на няколко автомобила в гората и смея да твърдя, че е вярно. Дори на пръв поглед да изглежда, че по един ремък, било той и пистов, не може да мине половината мощност на автомобила едно по задълбочено обмисляне на нещата ще докаже И математически, че е така.
                            Една Тойота с 82 коня на мотора едва ли дава повече от 60 на гумите. Като я запънеш с 5 коня на мотора и като направиш мотора два пъти по-тромав - целта е постигната.
                            Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                            Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                              Някой спомена за блокирала ос...
                              На ръждилка виското престана да работи след като смених двигателя.
                              Не ми загрява откакто смених капачката на радиатора, но температурата я държи около 2мм над нормалното.
                              Преди да монтирам виското, го измих на една автомивка, с цел да махна прахоляка и боклуците.
                              Никога не е имало течове или сълзене.
                              Възможно ли е, да е блокирала оста?
                              Не ми се разглобява да доливам масло.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                                Аз като си купих ферозко преди 4-5 год,беше с постояно зацепено виско и не можеше да вдигне нормална температура,парното беше слабо!За това си намерих едно 2-ра употреба за 40-50лв.монтирах го и от тогава с него и с температурата на джипа нямам проблеми!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X