От: Ремонт на вискосъединител на Фероза
Ако трябваха повече дупки, щеше да си ги има от завода. Дупките в общия случай се слагат на за да има поток, а за обезвъздушаване. Поток точно покрай тоя термостат винаги има, защото освен да отваря кръга през радиатора, затваря байпаса.
Пак - не мисли побългарявания, преди да си сменила всичко, дето не е в ред. Нормално е виското да се включва малко над средата. При леко отворил термостат радиатора се справя с охлаждането и без виско, особено при температурите в момента. Виското се включва едва когато целия радиатор се е нагрял достатъчно - просто тогава има смисъл от него. Преди това просто пречи.
Ако трябваха повече дупки, щеше да си ги има от завода. Дупките в общия случай се слагат на за да има поток, а за обезвъздушаване. Поток точно покрай тоя термостат винаги има, защото освен да отваря кръга през радиатора, затваря байпаса.
Пак - не мисли побългарявания, преди да си сменила всичко, дето не е в ред. Нормално е виското да се включва малко над средата. При леко отворил термостат радиатора се справя с охлаждането и без виско, особено при температурите в момента. Виското се включва едва когато целия радиатор се е нагрял достатъчно - просто тогава има смисъл от него. Преди това просто пречи.
Коментар