Обява

Свий
Няма добавени обяви.

въпрос за маркуч от охл система

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • въпрос за маркуч от охл система

    Колеги може да Ви се стори смешно и тъпо ,но какво ще стане ако тънкия маркуч от радиатора до смукателния колектор на дайхатсу фероза бензин 96к.с. е затапен?

  • #2
    Не си спомням точно кой, но е затапен, или искаш да го затапиш? И ако да, каква е идеята?
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #3
      Ами при много ниски температури ще се обледи дросела.

      Коментар


      • #4
        Това не е ли за отопление на колектора?
        Ако е така-през лятото няма да има проблеми, през зимата може да има нестабилни обороти на празен ход, докато загрее двигателя. Това на бензин, ако колата е на газ-все тая.

        Обаче дай пояснения, може да изскочи някой акъл...
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          Няма да може да се обезваздуши,което не е здравословно за този мотор!

          Коментар


          • #6
            За моята ферозка става дума понеже е затапен тоя маркуч.И защото имам проблем с термостата или по-точно сложа ли термостат не иска да работи, зададох тоя въпрос.Ако влияе на обезвъздушаването то вероятно затова се получава отказа на термостата.Карам я без термостат ама зимата се сещам за него,затова и попитах дали евентуално това му влияе.

            Коментар


            • #7
              Този тънък маркуч колко е тънък и в най- горната част на разширителния съд ли впиза?
              А тези простотии се правят от името на всички ни.
              Даника
              Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

              Коментар


              • #8
                Това маркуче според сервизното ръководство е точно за обезвъздушаване. Означено е като 'Air bleeding hose'.
                Така че, явно не може да се обезвъздуши системата, когато е затапено.

                Линк: http://www.feroza.ru/downloads/servi...nformation.pdf

                Точка 8.5 Cooling system

                Пробвай да си го поставиш както е редно и си върни термостата. Когато слагаш термостата- клапанчето да е отгоре.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #9
                  Колега TigerHunter това ръководство ми допадна ,но дали го няма някъде на руски ,че с английския не се разбирам изобщо.

                  Коментар


                  • #10
                    Нямам идея, колега. Аз не се ровя много из руски форуми. Възможно е и да има. Нека някой от колегите да каже.
                    Колкото до превеждането, air bleeding hose означава точно маркуче за обезвъздушаване.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #11
                      Колеги продължавам темата ,защото ударих на твърдо.Описания проблем горе вече го отстраних ,визирам дишащия маркуч,тъкия влизащ в радиатора на ферозата.Сложих термостат,но пак греда.Термостата е на 78 градуса както препоръчват и отново не отваря.Вече не ми идва нищо в главата откъде може да е проблема. Най-лесно е да го махна ,но искам да си бъде с термостат както му е реда.Честно казано пиша с големи надежди,че ще получа печеливш жокер.

                      Коментар


                      • #12
                        Не ме шашкай. Как така не отваря? И аз съм купил на 78. По какво разбираш, че не отваря? Дай насоки, какви са точно симптомите?
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • #13
                          Може да си мислиш , че е термостат но проблема да е друг . Опиши точно какво се случва.
                          Който търси , намира !
                          Човекът е човек, когато е на път !

                          Коментар


                          • #14
                            Предполагам,че термостата е нов,или поне пробван?
                            VENI-VIDI-VICI!

                            Коментар


                            • #15
                              Проблема е в това ,че двигателя загрява/стрелката подминава с 3-4 мм.в дясно от термометърчето или вертикала/ а долната половина на радиатора е студена както и маркуча ,който влиза в тялото на термостата/абсолютно нов/.Като подам газ чувам движението на охладителната течност през казанчета на парното ,но сякаш има въздух в нея.Не ми се иска ,но ми мирише на гарнитура.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X