Във връзка с публикацията - "Обороти на фероза"
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=33001
При мен имаше същия проблем. Смених кабели, свещи, капачка на делкото, палец, филтри, изчистих маркучите, разглобих инжекциона, почистих го, карах я на регулировка и нищо. Същия проблем. Като запаля - държи ниски обороти, прекъсва и гасне докато загрее. После работи добре, но пак при рязко отпускане на газта гасне пнякога.
Проблема се реши много просто.
Преди време сменях гарнитура на главата и трябваше да се притегнат болтовете на главата и да доцентроват клапаните след около 1000 км.
След манипулацията, майстора беше оставил жилото на газта малко хлабаво. Регулирах жилото и понеже оборотите ми на празен ход бяха ниски и ми гаснеше постоянно, навих малко болтчето, което регулира крайната позиция на газта за да ми подържа оборотите около 1000-1100 на студен двигател, докато стегна горните болтове.
После, забравих да върна долно болтче обратно и се качих да я пробвам. Понеже оборотите ми на празен ход бяха високи, а нямах ключове, за по лесно врътнах регулировката на празния ход на инжекциона да докарам оборотите до около 800-850 и я зарязах така.
Оказа се, че на другия ден, като я запалих вдигна оборотите на около 1000 при студен двигател , а след 2-3 минути спаднаха сами на около 800, без да прекъсва, да се дави и т.н.
После направих следното - прехвърлих само на бензин. Настроих оборотите при топъл двигател на около 800 с регулировката на инжекциона. Прехвърлих на газ и направих оборотите на около 800 с регулировката на празния ход на газовото и край. Проблема изчезна.
Но....... Преди това бях сменил и почистил всичко :-)
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=33001
При мен имаше същия проблем. Смених кабели, свещи, капачка на делкото, палец, филтри, изчистих маркучите, разглобих инжекциона, почистих го, карах я на регулировка и нищо. Същия проблем. Като запаля - държи ниски обороти, прекъсва и гасне докато загрее. После работи добре, но пак при рязко отпускане на газта гасне пнякога.
Проблема се реши много просто.
Преди време сменях гарнитура на главата и трябваше да се притегнат болтовете на главата и да доцентроват клапаните след около 1000 км.
След манипулацията, майстора беше оставил жилото на газта малко хлабаво. Регулирах жилото и понеже оборотите ми на празен ход бяха ниски и ми гаснеше постоянно, навих малко болтчето, което регулира крайната позиция на газта за да ми подържа оборотите около 1000-1100 на студен двигател, докато стегна горните болтове.
После, забравих да върна долно болтче обратно и се качих да я пробвам. Понеже оборотите ми на празен ход бяха високи, а нямах ключове, за по лесно врътнах регулировката на празния ход на инжекциона да докарам оборотите до около 800-850 и я зарязах така.
Оказа се, че на другия ден, като я запалих вдигна оборотите на около 1000 при студен двигател , а след 2-3 минути спаднаха сами на около 800, без да прекъсва, да се дави и т.н.
После направих следното - прехвърлих само на бензин. Настроих оборотите при топъл двигател на около 800 с регулировката на инжекциона. Прехвърлих на газ и направих оборотите на около 800 с регулировката на празния ход на газовото и край. Проблема изчезна.
Но....... Преди това бях сменил и почистил всичко :-)
Коментар