Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тракане отпред при завои с подскачане

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Тракане отпред при завои с подскачане

    Ами...джанти! Гумите са ти по-важни. Ако не я лашкаш много по горите, за зимата са добри алуминиевите - не ръждясват от лугата. Моите станаха на лисици за една зима, хем ги миех редовно.

    Коментар


    • #17
      До: Тракане отпред при завои с подскачане

      Първоначално публикуван от djboom Преглед на мнение
      Неска пак киризех отдолу и видях че и от катрера много леко сълзи от предната част, баша ми каза че там имало няква си лоена набивка без да го гледа само като му обясних каде се намира незнам дали е така, ся и тва тряя да го вкарам в списъка за ремонт.Мале само да зема заплатата края на месеца и .......
      А само да попитам какви джанти ще ми препоръчате за зимата?
      Може и да не е лоена набивка, даже е почти сигурно че не е. Най-вероятно е семеринг. Може да е тоя на коляновия, или тоя на разпределителния вал. Като махнеш капака на ангренажния ремък, ясно ще се види откъде тече.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        До: Тракане отпред при завои с подскачане

        Абе за зимата по добри от металните според мен няма, но въпроса сега е какви да зема и да не ми излезнат много солено.Тука намерих едни ама те ма земаха за канарче 250лв за 4 бр. метални уш оригинални за фероза.А и много широчки ми са видяха, там тясна гума нестава да сложа, аз си мислех за нещо от сорта на 195 за зимата, чувам от други места че от лада нива ставали ама те не са ли мноо тесни пък.Пък за гумите по на татък ще питам какви.

        Коментар


        • #19
          До: Тракане отпред при завои с подскачане

          Оригиналните за фероза са 5.5 или 6 инча широки, с офсет +19мм.

          250лв за 4 джанти не е лоша цена, при положение че нови стоманени Mangels струват 600, поне.

          За фероза стават и от витара и самурай.

          Он нива не стават. С голям офсет са, демек прибрани навътре. А и са грозни като смъртта.

          195/80/15 се слага без проблем на 6 инчова джанта.

          Я кажи по ясно какво искаш точно да правиш? Зимни гумки ли да купуваш? И защо искаш да са тесни? Какво мислиш че ще постигнеш с по-тесни? В гората трудно ще ти помогнат, а на пътя, така или иначе е почти все тая, при тая джипка. Тя обича да върти трътка. 235/75/15 си е перфектен размер гуми за фероза. 195 са щатните.
          Последно редактирано от sparkybg; 09-06-09, 14:43.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            До: Тракане отпред при завои с подскачане

            Просто от сега гледам да се ориентирам за зимата какво да търся, а за тесните гуми от хорски прикаски чувам че по лесно минавали през кал сняг, аз лично незнам щото се пак тоя ми е първия джип и много му се кефя, сега съм с 255/60/15 малко ниски но няма как изглежда няма да се съберът а иначе мноо широкито напрао като камион ма мен си ма кефи де а и розхода маи ми е кам 7 / 7,5 бензин (не съм го засякъл точно но има време ) ама като истъркам тия гуми ще зема малко по теснички и разхода малко тряя падне , пък и по трудно се върти волана затова искам по теснички от рода на 195-215, значи тряя търся нещо от сузуки, като обикалям моргите че и дръшката на шофирската врата е счупена ще огледам и джантияките.

            Коментар


            • #21
              До: Тракане отпред при завои с подскачане

              Просто от сега гледам да се ориентирам за зимата какво да търся, а за тесните гуми от хорски прикаски чувам че по лесно минавали през кал сняг
              аз имах панда която с тесни гуми дереше котките зимата , така , че слушай старите хора
              Honda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН

              Коментар


              • #22
                До: Тракане отпред при завои с подскачане

                Първоначално публикуван от djboom Преглед на мнение
                Просто от сега гледам да се ориентирам за зимата какво да търся, а за тесните гуми от хорски прикаски чувам че по лесно минавали през кал сняг, аз лично незнам щото се пак тоя ми е първия джип и много му се кефя, сега съм с 255/60/15 малко ниски но няма как изглежда няма да се съберът а иначе мноо широкито напрао като камион ма мен си ма кефи де а и розхода маи ми е кам 7 / 7,5 бензин (не съм го засякъл точно но има време ) ама като истъркам тия гуми ще зема малко по теснички и разхода малко тряя падне , пък и по трудно се върти волана затова искам по теснички от рода на 195-215, значи тряя търся нещо от сузуки, като обикалям моргите че и дръшката на шофирската врата е счупена ще огледам и джантияките.
                Колега , как го докарваш тоя разход с тия "валяци" (255) не знам , а пък ако мислиш още да го свалиш с по-тесни... Ей , ако знаеш някаква тайна рецепта за тоя разход напиши я , та и на нас малко да ни поолекне.
                Иначе поздравления за Ферозката. Убавица е!
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #23
                  До: Тракане отпред при завои с подскачане

                  Първоначално публикуван от zmiata29 Преглед на мнение
                  аз имах панда която с тесни гуми дереше котките зимата , така , че слушай старите хора
                  Да де, ама пандата няма и 700 кила, демек на половината на ферозата, до колкото помня. А тесни гуми вероятно на шосето и при яки студове ще си добре, ама има ли калчица под снега, ще се заринеш до ушите. Въобще, въпроса си е малко спорен.

                  Понеже съм бил свидетел на фероза със 195-ци, зимни, на зимна разходка, на която аз бях с 225/75 кобри, смея да твърдя че особена разлика в проходимостта нямаше, дори май бях малко по-проходим с кобрите. Ама ако бяхме влезли в кал, тая със зимните щеше да си остане в калта.

                  Иначе на шосе, твърдо бих предпочел шосейни зимни гуми с щатния размер. Хем се държат по-добре, хем бидейки по-малки, джипката е по-пъргава.

                  Та прецени си какво ще правиш с въпросните гуми, и си направи сметката добре. Аз имам 2 комплекта - 225/75 кобри и 195/80 LASSA Competus. Баща ми понякога кара LASSA-та, а на мен ми се случва крайно рядко, понеже я ползвам само за разходки. Но твърдо на мокро или зимно шосе LASSA-та се държи по-добре, като управляемост. Като проходимост не знам.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Тракане отпред при завои с подскачане

                    Ясно ще вида кво ще сложа дали тесни или по широчки но ще наблегна и на височинката, щото много нисичък с тес "60" , пък за калта сам намислил за по нататък да сложа една лебедка а и за по големи преспички ще стане

                    Коментар


                    • #25
                      До: Тракане отпред при завои с подскачане

                      Първоначално публикуван от djboom Преглед на мнение
                      Ясно ще вида кво ще сложа дали тесни или по широчки но ще наблегна и на височинката, щото много нисичък с тес "60" , пък за калта сам намислил за по нататък да сложа една лебедка а и за по големи преспички ще стане
                      Сложи гуми, каквито трябва. На лебедка не можеш да караш.

                      А и като я опънеш 10-ина пъти, и за 5 часа минеш 5 километра, много бързо ще ти се изпарят мислите че лебедката може да те измъкне от всякъде. Тя обикновено е последното средство, най-времеемкото и най-капризното. Хубаво е да я има, но не е добре да се разчита прекалено на нея, а да компенсира гадни гуми е немислимо.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Тракане отпред при завои с подскачане

                        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                        Колега , как го докарваш тоя разход с тия "валяци" (255) не знам , а пък ако мислиш още да го свалиш с по-тесни... Ей , ако знаеш някаква тайна рецепта за тоя разход напиши я , та и на нас малко да ни поолекне.
                        Иначе поздравления за Ферозката. Убавица е!
                        Не знам как го докарва.Моята я засякох при откриването на риболова-8,5л газ.Преди да тръгна -проверени свещи/нови/,сменено делко/заради комутатора/и центровка на запалването-8гр.преди ГМТ/така ми каза майстора-заради горивото/.Гуми Ласса компетус 4х4 195/80/15.Движение по шосе полу планински терен/яз.Тича-Тушовски ръкав/.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Тракане отпред при завои с подскачане

                          Пичове тос датчик за бензина мноо лъжи, а аз така се бях зарадвал ся му направих засечка с доливане тоест напълних го до гушката и на 100км долях ама долях 9литра.Някои ако може да ми каже от каде да отворя да извадя сондата да видя кво толкос и има че то ту пълен ту празен неможе да разбереш кво става.
                          И още едно въпросче на вас съединителите твърдички ли са ви, а и моя отдел доста горе нещо за натягане бях чул ама незнам става ли и от каде, тя и спирачката пък много мекичка и сякаш чак от средата надолу почва да хваща по малко, обезвъздушаване ли ще иска.
                          И друго да питам случаино на някои да му се намира външна шофьорска дръжка, по възможност черна и на какви пари?

                          Коментар


                          • #28
                            До: Тракане отпред при завои с подскачане

                            Първоначално публикуван от djboom Преглед на мнение
                            Пичове тос датчик за бензина мноо лъжи, а аз така се бях зарадвал ся му направих засечка с доливане тоест напълних го до гушката и на 100км долях ама долях 9литра.Някои ако може да ми каже от каде да отворя да извадя сондата да видя кво толкос и има че то ту пълен ту празен неможе да разбереш кво става.
                            И още едно въпросче на вас съединителите твърдички ли са ви, а и моя отдел доста горе нещо за натягане бях чул ама незнам става ли и от каде, тя и спирачката пък много мекичка и сякаш чак от средата надолу почва да хваща по малко, обезвъздушаване ли ще иска.
                            И друго да питам случаино на някои да му се намира външна шофьорска дръжка, по възможност черна и на какви пари?
                            И на Вектор шофьорската врата е с отчупена дръжка...В няква морга му искали 40 лв.Явно трябва да се мисли друг вариант.За да извадиш нивомера,трябва да свалиш резервоара,Лама 69 я е прпавил тази операция,може да обясни по-подробно.
                            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Тракане отпред при завои с подскачане

                              Първоначално публикуван от djboom Преглед на мнение
                              ...
                              И още едно въпросче на вас съединителите твърдички ли са ви, а и моя отдел доста горе нещо за натягане бях чул ама незнам става ли и от каде, тя и спирачката пък много мекичка и сякаш чак от средата надолу почва да хваща по малко, обезвъздушаване ли ще иска.
                              Натяга се лесно. Оркъм шофьора излиза жилото в двигателния отсег, горе - високо. На него - федершайба и нарези. Местиш шайбата по нарезите, и така стягаш или отпускаш. Аз даже с голи ръце го правя. Никакъв инструмент не трябва. Ама ако искаш да ти е лесничко, с клещички.

                              Спирачката ли? Смени накладки, ако са за сменяне, регулирай ръчната, ако е за регулиране, и обезвъздуши, а най-добре промий и смени нацяло спирачната течност, щото вътре със сигурност има доста гняс. После ще имаш едни други спирачки.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Тракане отпред при завои с подскачане

                                Най-добре свиквай с датчика на бензина,че вземеш ли да сваляш резервоар и да бъркаш в него влизаш в едни приключения с предварително известен ЛОШ край,накрая ще се наложи да си търсиш резервоар.Ако ти се рискува пък сваляй но не го търкай да го чистиш щото ще текне,нивомера е закрепен с няколко болтчета които при мен бяха като заварени не си личаха от ръжда и най-вероятно ще скъсаш някое и бак беля,съвета ми е по-добре не барай ако нямаш намерение като мене да си правиш сам резервоар.А за съединителя си приготви някой лев и сменяй дорде не е надрал и притискателния-знам че не звуча никак оптимистично но го казвам щото минах по тоя път.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X