Първо здравейте на всички, от доста време чета форума и се навих за една ферозка, та и си я вземах де.Обаче сега като я покарах излезнаха някои проблеми, тези с бензина ги отстраних имаше надупчени маркучи, и докато ги сменях забелязах че единия амортисьор е скъсан долу от ухото, а всички които питах и возех ме увериха че тя ферозата така си возила, ебаси возията със скасани амортисьори.Та махнах ги и двата задни ся е подщи същата возия подскача както преди но забелязах че ресьорите са направо прави и остава около 5см. до тампона, видях тема за ресьори но на снимките вашите са доста вдигнати по принцип ли са така вдигнати или всеки си я вдига колкото му падне.Утре ще ходя да си зема амортиьори същите ли да взема или трябва да взема по дълги за да постигна вашата височина?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Изпуснали амортисьори
Свий
X
-
До: Изпуснали амортисьори
Здравей , колега ! Честита ти Ферозка и добре дошъл във форума!
Избора ти е добър , но като всяка стара кола , си иска попипване и постягане в началото.
Аз ,като купих моята имах същия проблем , като теб: скъсано ухо на заден десен амортисьор. Оправя се сравнително лесно и не са много скъпи (пак сравнително). Мойте ги взех за 90 лв. комплекта - японски. Вземи си газови!
Впечатленията за возията са ти малко изкривени , заради липсата на амовете , но по принцип лек джип къса база си вози малко дървено (твърдо). Като ги смениш , ще усетиш.
Съветвам те , да прочетеш целия подфорум "Дайхатсу". Ще ти отнеме малко време , но тук ще намериш отговорите на повечето от въпросите , които те интересуват.
Има и адреси и телефони на магазини ,от кадето можеш да си купиш части , а не е зле и да си напишеш в профила от каде си , за да те упътят колегите .
Пожелавам ти успех с потягането на джипката и споделяй как се справяш.
Поздрави!Your conscience is all you can take to your grave.
-
До: Изпуснали амортисьори
Оправих каквото ме посъветва по профила, и аз така прочетох че все газовите хвалят, и по ли е добре да е в две посоки.А и за ресьорите не каза така ли трябва да са и ако не може ли да ги оправя по късно в смисъл такъв да не напрая нещо на вече новите амортисьори.Има още един проблем които незнам от каде е, от каде ли не я оглеждах и лашках.Тоест проблема е на ляв завои когато трябва да мина през дупка тя леко подскача и така здра издранчава се едно се бласкат две тръби, и ми се чува че е отпред дясно, а и леко ми е умаслено точно там кадето е маншона от диференцяла.
Коментар
-
До: Изпуснали амортисьори
Здравей колега и от мен, да ти е честита ферозката и със здраве да си я караш, аз миналата година минах през същия проблем, създаден от '' прекрасните'' пътища в Румъния, та аз тогава ги смених с газови и до колкото разбрах, бяха за витара, това само имаше на пазара, сменихме ги колегата Таран оказа се че болта за ухото е съвсем малко по дебел от отвора на ухото, та се наложи да ги шлайфаме малко но станаха и съм много доволен една година вече почти, а що се отнася до височината на задницата-чети, много чети и си направи сметка за какво искаш да я ползваш защото е свързано и с возията, та още веднъж със здравеHonda HR-V/CRV кАтър връз кАтър - YAMAHA BOOSTER 50CC; ВСИЧКО ДЕСЕН ВОЛАН
Коментар
-
До: Изпуснали амортисьори
Колега , сложи си нови газови амортисьори. Няма проблем с това , че ресорите са поомекнали. Като им дойде реда , ще смениш и тях. И мойте чакат за смяна , а разстоянието при тампоните ми е същото , като при теб. Ще усетиш , че колата е по-устойчива и не поскача като дива коза отзад.
На мен и предните са заминали , но нямах време зимата да ги оправя , че беше и адски студено. Та предницата ми скача яко. Като я подкарах за първи път имах чувството , че яздя носорог.
Смени си и масла , филтри и т.н.
Колегата правилно ти пише : има време за лифтове...Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
До: Изпуснали амортисьори
Първоначално публикуван от djboom Преглед на мнениеОправих каквото ме посъветва по профила, и аз така прочетох че все газовите хвалят, и по ли е добре да е в две посоки.А и за ресьорите не каза така ли трябва да са и ако не може ли да ги оправя по късно в смисъл такъв да не напрая нещо на вече новите амортисьори.Има още един проблем които незнам от каде е, от каде ли не я оглеждах и лашках.Тоест проблема е на ляв завои когато трябва да мина през дупка тя леко подскача и така здра издранчава се едно се бласкат две тръби, и ми се чува че е отпред дясно, а и леко ми е умаслено точно там кадето е маншона от диференцяла.Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
До: Изпуснали амортисьори
Здравеите отново на всички.Днес нямах време но баща ми имаше работа във варна и ми намери уш специално за фероза газови амортисьори маи че бяха марка nippon незнам какви са но ще вида що за стока са а и са по 74лв броиката.А за тракането отпред ще хвърля едно око за тия ограничители.Благодаря на всички че отделихте време да ме поупътите малко.Като ги сменя ще драсна как е, самоче ще се забавя със слагането че малко поскасах болтовете.А и ся се сетих да попитам долния краи на амортисьора които се закача на един голям 18см болт преи мен е малко странно сложен в смисъл заварен е в двата края единия колега ми каза че са ги заварили щото трябва да има тръбичка на болта там кадето преминава през планката на ресьора за да не я искриви и за тва така го били направили със заварки, и да питам още нещо трябва ли да слагам тръбичка самоче на амортисьора на ухото да не е дирекно на болта
Коментар
-
До: Изпуснали амортисьори
Първоначално публикуван от djboom Преглед на мнениеЗдравеите отново на всички.Днес нямах време но баща ми имаше работа във варна и ми намери уш специално за фероза газови амортисьори маи че бяха марка nippon незнам какви са но ще вида що за стока са а и са по 74лв броиката.А за тракането отпред ще хвърля едно око за тия ограничители.Благодаря на всички че отделихте време да ме поупътите малко.Като ги сменя ще драсна как е, самоче ще се забавя със слагането че малко поскасах болтовете.А и ся се сетих да попитам долния краи на амортисьора които се закача на един голям 18см болт преи мен е малко странно сложен в смисъл заварен е в двата края единия колега ми каза че са ги заварили щото трябва да има тръбичка на болта там кадето преминава през планката на ресьора за да не я искриви и за тва така го били направили със заварки, и да питам още нещо трябва ли да слагам тръбичка самоче на амортисьора на ухото да не е дирекно на болта
Така си е фабрично-болта е заварен за планката.Щом имаш амортисьорите,направо си направи,нови болтове/шпилки.срязваш заварките на старите и заваряваш новите.Съобрази размера на "изтънената" част (която,се е скъсала)с размера на втулката на новия амортисьор.
Успех.Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
До: Изпуснали амортисьори
Първоначално публикуван от djboom Преглед на мнение............А и ся се сетих да попитам долния краи на амортисьора които се закача на един голям 18см болт преи мен е малко странно сложен в смисъл заварен е в двата края единия колега ми каза че са ги заварили щото трябва да има тръбичка на болта там кадето преминава през планката на ресьора за да не я искриви и за тва така го били направили със заварки, и да питам още нещо трябва ли да слагам тръбичка самоче на амортисьора на ухото да не е дирекно на болтаО899 2б2 1З2
Коментар
-
До: Изпуснали амортисьори
Имам едни болтове ще пробвам тях 16мм на 18см за най адравите ми ги продадоха имаше някви инициали10,8 ама какво незнам каква измервателна единица исползват.А планката мисля да не я махам щото се пак тряя да отвивам "у" образните болтове а ако ги побутна ще ги скъсам със сигурност затова на място с флекса ще го резнаблагодаря за инфото.
Коментар
-
До: Изпуснали амортисьори
здравей колега
честита джипка и от мен да те слуша и да ти служи дълго
мойте амортисьори отзад са Монро 4х4 газови и двустрани цената е мисле че бе 115лв. иначе предните съм ги купувал и за по 15лв единият. за ресиьори всички тук сме за нови но чакаме да видим нещо по джоба евтино и качествено.
Коментар
-
До: Изпуснали амортисьори
Първоначално публикуван от djboom Преглед на мнениеИмам едни болтове ще пробвам тях 16мм на 18см за най адравите ми ги продадоха имаше някви инициали10,8 ама какво незнам каква измервателна единица исползват.А планката мисля да не я махам щото се пак тряя да отвивам "у" образните болтове а ако ги побутна ще ги скъсам със сигурност затова на място с флекса ще го резнаблагодаря за инфото.
Та така. Не си играй да променяш размери. Оригиналните са достатъчно добре сметнати, и се късат само когато са гнили. Затова и твойте са се скъсали. Смени ги с нови със същия размер, и ще забравиш за проблеми там изобщо. Трябва да ги прави стругар, защото не са обикновени болтове, ами си имат ограничение на стягането. Ако го нямат, или ще остане хлабаво, или ще ги опрестегнеш, и я ще счупиш ухо на аморстисьора, я ще скапеш тампоните.
Колкото до ресорите. Ако не ти се разправя с еквилибристики, нови са около 450-480лв. Изцяло нови, 4+1 листа (най-коравите) и правени специално за фероза, и с набити в ушите тампони. Има прясна тема за това. Там е написано всичко.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар