колеги моля за помощ.Ферозата ми прави проблем със запалването само от време на време.След като съм спрял и угасил двигателя при следващо стартиране не пали.След няколко старта и идва умът и пали от раз.Проверих връзките почистих контактите,изключих блокировката на алармата,но когато и скимне високото напрежение се губи и после се появява.Може след това да работи перфектно цял ден или няколко.Ако проблема е в индуктивен датчик ,комутатор или бобина как да го открия?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Как да открия проблема със запалването?
Свий
X
-
До: как да открия проблема със запалването
А като не ще да запали от стартер, с бутане пали ли?Първоначално публикуван от gknife Преглед на мнениеколеги моля за помощ.Ферозата ми прави проблем със запалването само от време на време.След като съм спрял и угасил двигателя при следващо стартиране не пали.След няколко старта и идва умът и пали от раз.Проверих връзките почистих контактите,изключих блокировката на алармата,но когато и скимне високото напрежение се губи и после се появява.Може след това да работи перфектно цял ден или няколко.Ако проблема е в индуктивен датчик ,комутатор или бобина как да го открия?Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
-
До: как да открия проблема със запалването
Сигурен ли си, че искра точно няма? А не, примерно, да я задавяш?
Иначе:
Провери дали като възникне проблема, има напрежение на изводите на бобината - трябва при подаден контакт да е около 12 волта.
Нататък най-лесно става с последователна подмяна. Бобина и комутатор е хубаво да смениш заедно, защото тези детайли са способни да се повреждат един друг.
Коментар
-
До: как да открия проблема със запалването
При мен това се проявяваше от скапани кабели за високото. 3 от 5-те кабела бяха прекъснали, включително централният.
Прегледай ръководството, има постановка как се проверяват. Отнема 15 минути.
Карбуратор или инжекцион, газ или бензин?Последно редактирано от Иван Горчев; 12-05-09, 20:04.Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
Коментар
-
До: как да открия проблема със запалването
Същото имах предвид и аз, когато попитах дали пали с бутане. Тропера ми изигра същия номер, на стартер палеше когато си искаше, а на бутане винаги. И най-добре да се сменят комплект.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеБобина и комутатор е хубаво да смениш заедно, защото тези детайли са способни да се повреждат един друг.Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
-
Кабелите са добре.Проявява се от време на време.Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнениеПри мен това се прочвяваше от скапани кабели за високото. 3 от 5-те кабела бяха прекъснали, включително централният.
Прегледай ръководството, има постановка как се проверяват. Отнема 15 минути.
Карбуратор или инжекцион, газ или бензин?
Инжекцион.И .двете.Както писах по горе високото напрежение се губи от време на време когато и скимне.Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнениеПри мен това се прочвяваше от скапани кабели за високото. 3 от 5-те кабела бяха прекъснали, включително централният.
Прегледай ръководството, има постановка как се проверяват. Отнема 15 минути.
Карбуратор или инжекцион, газ или бензин?
Още не съм сигурен но за всеки случай ако може дай ми информация от къде мога да за ку пя и евентуална цена.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеСигурен ли си, че искра точно няма? А не, примерно, да я задавяш?
Иначе:
Провери дали като възникне проблема, има напрежение на изводите на бобината - трябва при подаден контакт да е около 12 волта.
Нататък най-лесно става с последователна подмяна. Бобина и комутатор е хубаво да смениш заедно, защото тези детайли са способни да се повреждат един друг.Последно редактирано от cveti; 12-05-09, 20:49.
Коментар
-
До: как да открия проблема със запалването
Да, и при мен се проявяваше от време на време. Реши ли да не пали - не пали. Докато не смених кабелите не се оправи. Най-сериозни проблеми имах във влажно време, когато е валяло или мъгливо.Първоначално публикуван от gknife Преглед на мнениеКабелите са добре.Проявява се от време на време.
Все пак провери кабелите. В ръководстовто има дадени параметрите, на които трябва да отговарят.Аз не вярвам в чудеса!
Разчитам на тях!
Коментар
-
До: Как да открия проблема със запалването?
И състоянието на кабелите по таблото с предпазителите, защото на мен ми прилича на лош контакт. При палене напрежението пада и ако има лоши връзки, може токът да стане недостатъчен за добра искра. Притягане на кабелните обувки и изпръскване със ВД40 понякога прави чудесаПървоначално публикуван от nikolai6868 Преглед на мнениеПровери клемите на акомулатора
.....
"Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
Коментар
-
До: Как да открия проблема със запалването?
Комутатор.Ако имаш останал от тая 1996г.кажи цена,че вече получих нервна криза.Моят е на Денсо ...300-0421.Или цена на цялото делко.Първоначално публикуван от rado genev Преглед на мнениеБобина или комутатор.
Коментар
-
До: Как да открия проблема със запалването?
Радо,смятам,че решихме проблема.Моите искренни благодарности.Първоначално публикуван от rado genev Преглед на мнениеБобина или комутатор.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

Коментар