Обява

Свий
Няма добавени обяви.

инфо за фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • инфо за фероза

    някой карал ли е такова чудо,може ли малко повече инфо за него,
    благодаря предварително
    заслужава ли си да сменя нивата с фероза
    "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

  • #2
    ми аз съм "карал" (3км), като запалих със теглене и разлаях кучетата в кв. Бенковски. Друса доста, частите и са по скъпи от на нива-та, но вътре е по джиджана.
    http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
    Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

    Коментар


    • #3
      Има тук едно момче, отскоро я кара, питай го него. Имаше една тема за нестабилност на пътя.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Здр. колега,че частите са по сакъпи на ферозата то си е ясно като на Land Cruiser са но има друг момент в цялата главоблъсканица а това е,4е една кола колкото и да се поддържа идва момент когато иска пове4е от колкото ти дава и тогава има смисъл да я смениш.Ако нивата е стигнала до това ниво Ферозата е едната алтернатива.Аз я предпочетох пред Витарата и за сега не съжалявам имам достатъчна проходимост но в интерес на истината нивата е по проходима и е по лека от друга страна Ферозата е японски автомобил и не се налага да лежиш под нея толкова често.Ако имаш по конкретни въпроси може на лично съобщение. Поздрави

        Коментар


        • #5
          Камене Ферозата си е по-джип от нивата, има шаси но друса яко, ама пък се слагат огромни гуми, мисля че ще останеш доволен сменяй я ако питаш мен.
          no signature no problems

          Коментар


          • #6
            Аз имам Фероза -patr time. Чета в книжката, че има и full time като Нивата с бавни и вариант без бавни- само с diflock. Аз съм този с въпросите за нестабилността по асфалт, но със смяна на гумите всичко заспа и сега карам изключително сигурно на всякакви скорости. На бачкането имаме служебви Ниви, които съм карал доста повече и от Ферозата и като сравнение мога да кажа, че второто по-ми хареса и за това си взех именно него. За надеждност не мога още да споделя, защото я карам от януари, но всичко което до сега съм пипнал- профилактично- си е още с написаната годината на производство на колата, което значи, че не е много сменяно. С оригиналната боя си е. Има две груби малки кръпки на двата прага и дори са пръснати без китосване и с друга боя. Карана е в Австрия, но няма изгнило по рамата /93 година е/, която изглежда доста здрава като конструкция?! На всичко отгоре, това е втори мотор на тази рама. Всичко, което изчетох предварително като информация за надеждност при нея, за сега се потвърждава. За пръв път, дори в мобиле.бг, нямаше казани лоши неща за нея и това наклони везните! Не е вярно, че трйска повече от Нивата- пък и това зависи доста и от гумите и от напомпянето им. Недостатък за мен е необходимостта от по-високи обороти на мотора и по-късите скорости. Аз имах съмнения за годината на производство в началото, но се оказа, че Дайхатсу имат точна база данни за движението на всичките им коли в света- защото се произвеждат само в Япония. С едно обаждане до Дайхатсу- София и проверка в компютъра им ми казаха точната дата на производство и страната в която е продадена.
            Питай за още, че не искам да изпадам в подробности.
            Успех!
            JEEP KJ 3.7 V6

            Коментар


            • #7
              за возията ясно ,проходимостта как е,,какво имаш в предвид за скоростите
              частите скъпички ли са
              "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

              Коментар


              • #8
                За частите не зная, защото не съм сменял още нищо освен ангр. ремък-20лв., ролка-15лв. и филтри-2Х10 и 1 от 27лв./въздушния/. Предни накладки- 24лв. И профилактично смених палец-12лв. и капачка-24лв. То май маслата бяха най-скъпото нещо. За проходимостта мога да кажа, че чета, че в Русия ги предпочитат пред Нивите. Особено с лифтинг стават зверове. Има добри сайтове и форуми за Фероза/Роки именно в Русия, Австралиия и САЩ. Там доста явно газят и има много снимки?! Аз съм ловец и не съм изоставал от Ниви и Уазки поне за сега, но и не съм се окопавал. Толкова ми е скромния опит с Ферозата. За скоростите имам предвид, че искат по-често сменяне за да се работи в оборотите на макс. въртящ момент- затова ги нарекох къси- ама като се сетя то май и Нивата е така. Просто моторчетата им са по-слабички. За разхода твърдо мога да кажа, че го смятам средно 10-11 на 100 и за сега не съм оставал без бензин.Ако взимаш Фероза, внимавай с годината, която ти обявяват, защото са с очудващо добър външен вид и нямат някакви значителни различия от 88 до 96 година. По стъклата не се разбира. Много гот става, като се свали твърдия покрив- моята е с твърд. Учудващо много багаж събирам, защото задната врата е странично отваряща се и задните седалки при мен са две отделни и хубаво лягат напред. Това е! Питай нещо друго!
                JEEP KJ 3.7 V6

                Коментар


                • #9
                  Здр. незнам от къде ги намимра коолегата частите на такива цени /бих му бил благодарен да сподели/ но във Варна цените са съжсем други. Ремък - 40 лв ,ролката мисля беше около 25. Предни накладки 40 лв. филтрите около 15 лв/бр а въздушния и той е около 40 но при мен е друг по-голям е. Шарнирни болтове 150 лв бр. За проходимоста както писах по-рано съм доста впечатлен т.е. както казва колегата не изостава от нивите и уаз дори и както е с летните гуми и то доста широки зимата нямах никакви ядове с кишавото време в региона/става въпрос за офроад аз също ловувам/. Според мнението на колеги след монтирането на Малатеста Кобра 235/75/15 няма да имаш нижда от лебедка ако я държиш в обороти де. Скоро мисля да я обувам с нещо подобно и тогава мога да дам повечко инфо.Поздрави.

                  Коментар


                  • #10
                    айде и аз

                    жена ми кара Фероза от септември 2005, а от скоро и аз . щото си продадох Исузуто. За късите скорости е вярно но това е по скоро предимство. моята е 92 и има ръжди тръгнали по тенекиите , но рамата (да чукна на дърво) си е добре . Частите до тук : ресори (от волга) 80 лв , всички ремъци и филтри - 68 лв. предни накладки 35 лв , каре на кардан 25 лв. семеринг на раздатка - 6.50 лв. Обух я зимата , сложих и газ. Гори около 10 (газ) около 8,5 бензин. Возията е доста комфортна за къса база (е преди имахме Самурай ) и наистина събира (и товари) много. Единствения недостатък е липсата на части втора ръка , но кати гледам колко много Ферози има напоследък , това скоро ще се промени. За проходимост - ами не сме закъсвали досега ама не сме се и опитвали сериозно. разни снегове , разни катерения до Губислав и по Девин - справи се отлично.
                    Daihatsu Terios ,Hyundai SF Classic, Suzuki Vitara Classic , Honda MTX 80 , ATV 200 cc (китайче) ,LZ4GG , GPS
                    [url=http://my.flightmemory.com/pepsii][img]http://my.flightmemory.com/banner/pepsii.gif[/img][/url]

                    Коментар


                    • #11
                      преди около месец и половина ,точно преди да се върна в тъпата казарма, а и утре пак трябва да ходя карах една фероза 1.6i градско ,доста добре се държеше.така като чета частите неса чак толкова скъпи.На мен ми се иска някое диско ,но засега нямя да има парички за такова.На 28. 09 се уволнявам и почвам сериозно да тарся някаква малка джипка. Витарките ми се струват доста нежни и ми се струва ,че нямя да издържи дълго в моите ръчички.а нивата ми писна да я ремонтирам.вчера я понапънях мялко повечко,качих се по един насип ,че си беше стръмен си беше,ама навърха завършвал с валог и познаите ,като застана на кантар доста екшан имаше докато я изкарам. равносметката:скъсана задна щанга 12лв-имам чувство че е направина от хартия;задно каре на кардана 9лв,за тия моите карета сам писал доста само с поглед вече ги сменям .и два тампона по 1 лв.
                      нещо по ячко ще тярся а и по високо,нивата много ниска
                      "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Камен Калчев
                        преди около месец и половина ,точно преди да се върна в тъпата казарма, а и утре пак трябва да ходя карах една фероза 1.6i градско ,доста добре се държеше.така като чета частите неса чак толкова скъпи.На мен ми се иска някое диско ,но засега нямя да има парички за такова.На 28. 09 се уволнявам и почвам сериозно да тарся някаква малка джипка. Витарките ми се струват доста нежни и ми се струва ,че нямя да издържи дълго в моите ръчички.а нивата ми писна да я ремонтирам.вчера я понапънях мялко повечко,качих се по един насип ,че си беше стръмен си беше,ама навърха завършвал с валог и познаите ,като застана на кантар доста екшан имаше докато я изкарам. равносметката:скъсана задна щанга 12лв-имам чувство че е направина от хартия;задно каре на кардана 9лв,за тия моите карета сам писал доста само с поглед вече ги сменям .и два тампона по 1 лв.
                        нещо по ячко ще тярся а и по високо,нивата много ниска
                        малко офф топик - ама за твойте цели се огледай за самурай - по здрав и евтин за поддръжка малък джип няма
                        Daihatsu Terios ,Hyundai SF Classic, Suzuki Vitara Classic , Honda MTX 80 , ATV 200 cc (китайче) ,LZ4GG , GPS
                        [url=http://my.flightmemory.com/pepsii][img]http://my.flightmemory.com/banner/pepsii.gif[/img][/url]

                        Коментар


                        • #13
                          лошото е, че пътувам и на доста големи разтояния ,понякога ми се налага да врътна 300-400км за ден а за самураите знам че са доста некомфортни
                          "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                          Коментар


                          • #14
                            пътуването на големи разстояния с ферозата може да ти се яви единствения проблем - скоростите са къси и 5-та със 120 вече си над 4000 об. и друг път съм писал тук - имах 2 такива и това е едно от най добрите в класа си . само дето едно време частите бяха по скъпи. и една любопитна(поне за мене) подробност - този SUV не се продава в северна америка.
                            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от митко
                              подробност - този SUV не се продава в северна америка.
                              И аз бях прочел, май тук, че не се продавала в Северна Америка, но в моята книжка са описани три модификации- за Европа, тропическа и за USA?! Последното се потвърди от много интересен сайт точно за Фероза/Роки/Спортрак от цял свят и от USA?! http://warfs.org/
                              JEEP KJ 3.7 V6

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X