Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Двигателно масло на пяна (Фероза 1.6)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Двигателно масло на пяна (Фероза 1.6)

    Здравейте,

    Днес при преглед на маслото и охладителната течност на двигателя открих, че цялата капачка за наливане на масло е пълна с разбито на пяна масло. Седеше като гъст крем. На щеката не се вижда да има проблеми. Седи си нормално на цвят без пяна. До колкото знам на пяна може да се получи при смесване с вода. Гледах и нивото на охладителната течност. Системата беше под налягане. Ясно се чу изпускането му при отваряне на капачката. В радиатора обаче течността не се подаваше над питата. В разширителният съд нивото не е мръднало.

    Някой забелязвал ли е да има пяна в капачката?
    Колко е нормалното ниво на охладителната течност в радитатора?
    Аз не вярвам в чудеса!
    Разчитам на тях!

  • #2
    До: Двигателно масло на пяна (Фероза 1.6)

    Предполагам че се е образувало конденз и за това ти е побеляла капачката

    Коментар


    • #3
      До: Двигателно масло на пяна (Фероза 1.6)

      Да, най-често е конденз. Обаче трябва да се провери вентилацията на картера, това става най-често когато е запушена.

      Коментар


      • #4
        До: Двигателно масло на пяна (Фероза 1.6)

        Днес като гледах се беше извадила щеката за проверка на маслото. Отдадох го на друсканто по баирите миналата седмица. Възможно ли е налягане, създадено от запушена вентилация да избута щеката?
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • #5
          До: Двигателно масло на пяна (Фероза 1.6)

          Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
          Възможно ли е налягане, създадено от запушена вентилация да избута щеката?
          Да
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #6
            До: Двигателно масло на пяна (Фероза 1.6)

            Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
            ...цялата капачка за наливане на масло е пълна с разбито на пяна масло. Седеше като гъст крем...В радиатора обаче течността не се подаваше над питата... В разширителният съд нивото не е мръднало...
            Гарнитура, глава или блок.

            Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
            Колко е нормалното ниво на охладителната течност в радитатора?
            Догоре.
            В разширителния е добре нивото, защото системата не може да направи вакуум и да засмуче оттам, докато изстива. Не може, защото не е херметична. Не е, защото...Гарнитура, глава или блок.

            Коментар


            • #7
              До: Двигателно масло на пяна (Фероза 1.6)

              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
              Възможно ли е налягане, създадено от запушена вентилация да избута щеката?
              Ами значи по-горе съм прав!
              Най-често се запушва с гъба от същата пяна, която е по капачката.

              Коментар


              • #8
                До: Двигателно масло на пяна (Фероза 1.6)

                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                Ами значи по-горе съм прав!
                Най-често се запушва с гъба от същата пяна, която е по капачката.
                Започваме да четем от къде се вентилира и къде може да се е задръстила вентилацията
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • #9
                  До: Двигателно масло на пяна (Фероза 1.6)

                  Открих 2 неща. Един дебел маркуч към кутията на въздушния филтър и един тънък свързан към клапан, описан в ръководството като PCV.

                  В кутията на филтъра има масло. Филтъра на е на около 4000 км, но е опръскан здраво. На тънкото маркуче свързано към PCV обаче някой е заврял болтче. До сега не го бях забелязал, беше завряно зад карбуратора. Къде ходи по принцип този маркуч?

                  На снимката с червено са оградени вентилацията и PCV.
                  Прикачени файлове
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Двигателно масло на пяна (Фероза 1.6)

                    Някой е заврял болтчето, "оправайки" карбуратора, понеже е бил "голЕм маистор", и го е било шубе да го разглоби, регулира и почисти.

                    Карбуратора не е от "лесните", ама щом се пишеш карбураторджия, все ми се струва че не би трябвало да те уплаши твърде много.

                    Мили родни "майстори".

                    Иначе, маслото не трябва да е на пяна там. Има някакъв проблем. И радиатора трябва да е пълен догоре. Винаги. Иначе през него нищо не тече, или поне тече, но ефективността му пада.

                    Дано да е гарнитура, че иначе влизаш в приключение.

                    Свали свещите, и ги виж какъв цвят са, да видим поне дали ходи антифриз по цилиндрите.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Двигателно масло на пяна (Фероза 1.6)

                      напълно нормално е на кратки растояния в студено време да прави конденз на капачката.
                      Bertone freeclimber 1.8 115hp

                      Коментар


                      • #12
                        До: Двигателно масло на пяна (Фероза 1.6)

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Някой е заврял болтчето, "оправайки" карбуратора, понеже е бил "голЕм маистор", и го е било шубе да го разглоби, регулира и почисти.

                        Карбуратора не е от "лесните", ама щом се пишеш карбураторджия, все ми се струва че не би трябвало да те уплаши твърде много.

                        Мили родни "майстори".
                        При родни майстори не е ходила никога. Така е дошла от Италия. Там кой какво е товрил не мога да знам. Къде трябва да ходи това маркуче? В ръководството не успях да го проследя.
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Двигателно масло на пяна (Фероза 1.6)

                          Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                          При родни майстори не е ходила никога. Така е дошла от Италия. Там кой какво е товрил не мога да знам. Къде трябва да ходи това маркуче? В ръководството не успях да го проследя.
                          За съжаление, на карбуратирните не знам къде ходи. На инжекциона отива във всмукателни колектор, но през клапанче върху самия колектор. Отваря чак като запалиш двигателя и направи вакуум. Дебелия отива пак там, но преди дроселовата клапа.

                          С две думи - дебелия отива преди дроселовата клапа, а тънкия през клапанче след нея. Нищо чудно и на карбуратора да е така.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Двигателно масло на пяна (Фероза 1.6)

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            С две думи - дебелия отива преди дроселовата клапа, а тънкия през клапанче след нея. Нищо чудно и на карбуратора да е така.
                            Аз няма да се учудя ако някой тарикат е откачил вентилацията за да вземе вакуум за изпарителя. Иначе дебелият ходи в кутията на филтъра.

                            Моля колегите с карбураторни двигатели да погледнат къде ходи въпросното маркуче.
                            Аз не вярвам в чудеса!
                            Разчитам на тях!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Двигателно масло на пяна (Фероза 1.6)

                              При мен дебелия маркуч ходи в кутията за филтара.А малкия маркуч отива под карбуратора.На колектора кадето се хваща карбуратора има една малка трабичка и малкия маркуч се пъха в нея.Демек под дроселовата клапа.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X