Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Виско муфа за Feroza!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Виско муфа за Feroza!

    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
    Разбира се, ако не броим това, че още на първата проба изгоря релето, а на втората новото взе да не дава контакт от сътресенията.
    Има електронни бе човек. Там сътресения не играят, Всичко е едно залято блокче епоксидна смола. Нито го плаши влага, нито студ, нито пек, нито вибрации. Въпроса е че в магазина се продават на астрономическа цена. Но това за мен не е никакъв критерий, защото мога да го стъкмя сам.

    Тоците могат да се нагласят да са последното, дето ще откаже по тая кола, ако изобщо някъде из нея има някакви тоци.

    Недостатъците са от друго - колямата консумация, за да духа сравнимо с максималното духане на виското. От друга страна съм убеден обаче, че например тераното ми в тия студове ще загрява в пъти по-бързо, понеже виското, дори и отпуснато, винаги си духа, при това хич не малко. Тераното обаче няма да пипам. Няма голям смисъл.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      До: Виско муфа за Feroza!

      За сега, виско муфи за Фероза съм намерил само при
      Евлоги Георгиев, 74 (до военна академия)
      943 0050, 943 3192
      stb@orlovmost.net
      За съжаление цената е 408 лв (август 200. Може бе си струва да се опита през e-bay.
      Муфите са 3 типа според цвета на фланеца към водната помпа.

      За ел.вентилатор бях пуснал тема
      http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=39372&highlight=%E5%EB+%E2%E5%ED%F2%E8%EB%E0%F2%EE%F0

      От лятото карам с ел.вентилатор и нямям оплакване. Особено сега, зимата. Почти не се включва. Лятото, при големите жеги и по баирите на ел.вентилатора му идва нанагорно. Планирам лятото да пробвам да поправя виското и при лош резултат ще търся ново.

      Коментар


      • #18
        До: Виско муфа за Feroza!

        Първоначално публикуван от zillius Преглед на мнение
        Ами майстора ми каза ,че е захванато с някъкви болтове за водната помпа и се върти по всяко време,независимо дали е студена или загряла колата.И наистина досега не съм виждал перката да не се върти и все си вие.Иначе колата не згрява когато беше малко по топло стрелката ми стигаше до 12 часа,когато вляза в задръстване започва да отива към 12.05 часа,но като потегля и отново отива на 12 и това и е движението,не минава по нататък!Исках да сменям термостата,заедно с антифриза,но той ме посъветва да смениме първо виското и тогава термостата с промивка и смяна на антифриза.Та затова съм тръгнал за виско.Освен това имам парно ,но като че ли не духа много горещо,въпреки че колата е загряла.Карал съм и други японски коли и парното им прави вътре жега,ама направо не се търпи.
        Според мен провери дали наистина е от виското, на друг Майстор или познат, който разбира преди да предприемеш смяна. От това, което описваш може да не е виско.

        Коментар


        • #19
          До: Виско муфа за Feroza!

          Привет на всички колеги отзовали се на въпроса ми.Значи и аз мисля ,че както са го направили хората оригинално (с виско )си е най-добре и затова днес слижих едно виско втора ръка,което до преди да го сложа си беше на колата и работеше.Предпочетох да рискувам така отколкото да дам 400 кинта(то си е пладнешки обир бе хора
          ).За сравнение -виското на BMW 5 серия 2000 г. струва 170 лв. и го има навсякъде,те направо се о...ха с тия части за Фероза.(искат ми за задните стопове на бронята 110 лввтора ръка,е те това какво е ,незнам това е др. тема на разговор)А при тебе дядо Владо ще идвам за релето за степените на вентилатора да оправиме,ама да се махнат пустите студове,че не може да се работи сега

          Коментар


          • #20
            До: Виско муфа за Feroza!

            Я да ви питам междудругото,за смяна на виско муфа(която беше направена за 30 мин.) и смяна на предни спирачни дискове ,в един сервиз ми взеха 80 лв. за работата.Струва ми се множко,вие как мислите?Колата е Фероза 1.6.

            Коментар


            • #21
              До: Виско муфа за Feroza!

              Като цяло смяната на дисковете е доста хамалогия. Разглабя се цялата главина. Най-тежко е избиването на дисковете от главината. Ако цената 80 лева е за смяната на дисковете и виското според мен си струва.
              Аз не вярвам в чудеса!
              Разчитам на тях!

              Коментар


              • #22
                До: Виско муфа за Feroza!

                Не мога да разбера ,защо се получава така!А именно,когато смених термостата(ТАМА-японски)и стрелката на температурата вече не иска да стигне до средата,съответно нямам и много топло в колата.Термостата който купих си беше стандартен 78 градуса ,какъвто би трябвало да бъде за нашата географска ширина,но факта си е налице.Моля някой колега ако е слагал нов термостат да сподели какъв точно е сложил и има ли подобни проблеми с него.Благодаря ви предварително!

                Коментар


                • #23
                  До: Виско муфа за Feroza!

                  Първоначално публикуван от zillius Преглед на мнение
                  Не мога да разбера ,защо се получава така!А именно,когато смених термостата(ТАМА-японски)и стрелката на температурата вече не иска да стигне до средата,съответно нямам и много топло в колата.Термостата който купих си беше стандартен 78 градуса ,какъвто би трябвало да бъде за нашата географска ширина,но факта си е налице.Моля някой колега ако е слагал нов термостат да сподели какъв точно е сложил и има ли подобни проблеми с него.Благодаря ви предварително!

                  Колега, има цяла тема по въпроса ! Потърси я и ще си отговориш. И при мен се получи така- просто колата преди е била с 84-градусов. Май той е препоръчителен за нашия район, а не 78. Но все тая- не е фатално
                  2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                  Toyota Land Cruiser KDJ 125

                  Коментар


                  • #24
                    До: Виско муфа за Feroza!

                    Първоначално публикуван от zillius Преглед на мнение
                    когато смених термостата.....
                    Доста време и аз се борих с парното на едната си "дневна невидимка" ( обикновен "форд ескорт") най-накрая се оказа че термостатите са абсолютно еднакви, но с различни по дебелина и диаметър гумени уплътнения (около 1мм разлика).... Нов, същия размер, същите градуси, топло ... нъцки Въпросния 1мм. може и да не се отчетат от продавача (или мастУра) и да ти тури нещо което леко пропуска покрай себе си антифриз, а от там и липса на парно. Другия ми проблем (пак с термостат) беше че нов термостат не затваря плътно като го купиш и му сипеш малко вода между клапата и тялото трябва да не тече (може да капе бавно, но да не изтича на струйка)
                    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                    Коментар


                    • #25
                      До: Виско муфа за Feroza!

                      Мерси за отговорите,междудругото купих и един на 84(от евро 007-26лв.) ,ще видим като го сложа как ще е.Прочетох и темата по въпроса и май се оказа че 84 е по-подходящ за нашия район.Като реша въпроса ще пиша,айде успех на всички!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Виско муфа за Feroza!

                        И аз съм с 78 градусов на Тама от Евро 07 на бул. К.Величков. Няма проблеми със заграването. Стрелката седи на 1 мм от средата и не мърда от там. Средата достига само при яко юркане. Карам само на газ. Старият термостат беше също Тама за 84 градуса, но беше фирясал.

                        Един много важен елемент от охладителната система е капачката на радиатора. Тя осигурява работа на системата при правилно налягане и съответно освобождава разширената нагрята охладителна течност и вкарва обратно при изстиване и свиване. Виж да нямаш някой проблем с нея.
                        Последно редактирано от Иван Горчев; 09-01-09, 18:25.
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Виско муфа за Feroza!

                          Ами предния термостат ми е на 84 и стрелката стоеше на средата ,а и парно си имах по-добро,но като сложих тама 78 и темп. падна и стрелката си стои на около 3 мм от средата и не мръдва от там.Мисля ,че нямам проблем с капачката,но мога и нея да сменя, лошо няма!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Виско муфа за Feroza!

                            въпреки че съм с друг мотор и моята стои 2-3мм пред средата.
                            Bertone freeclimber 1.8 115hp

                            Коментар


                            • #29
                              До: Виско муфа за Feroza!

                              Съвсем нормално за разликата в температурите на термостатите.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Виско муфа за Feroza!

                                А по принцип може ли да се смени термостата без да се източва антифриза или това е належащо?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X