Обява

Свий
Няма добавени обяви.

И аз си имам фероза, много съм щастлив

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • И аз си имам фероза, много съм щастлив

    здравеите ферозаджии, имам малко вапросчета и за моят звяр,я кажете като се натяга този торсион може ли да се счупи по лесно

  • #2
    До: И аз си имам фероза, много съм щастлив

    Ето поне един човек които пита как по-лесно да си чупи джипката
    Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
    Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

    Коментар


    • #3
      До: И аз си имам фероза, много съм щастлив

      От това, което съм чел излиза, че май е по-лесно да си счупиш главата От натягането на торсиона зависи стабилността в завой. Много важно било да е натегнат равномерно.
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • #4
        До: И аз си имам фероза, много съм щастлив

        .....за да продължа темата Или пробвай с удар в дърво или вдигни скандал на тъщата и жената едновременно
        Сега сериозно, торсиона си е вид пружина, колкото по-натегнат толкова по-голяма е вероятноста ударно натоварване да го счупи него или точките на окачване, освен това отива и возията и на без това късия автомобил....Но защо искаш да го натягаш би ли ни обяснил.
        0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

        Коментар


        • #5
          До: И аз си имам фероза, много съм щастлив

          Полуоските между предния диф и главината трябва да седят хоризонтално, или да висят най-много с 2см към главините. Торсионите трябва да са еднакво натегнати, иначе ще е зле. Можеш да ги натегнеш еднакво, като свалиш стабилизиращата щанга, и мериш височината да е еднаква и от двете страни. Преди всяко измерване обаче, трабв да разходиш джипа напред-назад, за да си застане с нормалното положение.

          ...ама, има смисъл да ги натягаш, само ако са отпуснали, или искаш да побереш по-големи гуми. Така или иначе клиренса отпред ти е доста по-голям от тоя отзад, така че вдигане по други причини е леко безсмислено, още повече че ходовете на предното окачване, едно че са малки, едно че са силно ограничени от стабилизиращата щанга.

          Та, за да ти даден смислен отговор, трябва да кажеш каква е целта на мероприятието.

          А иначе нито ще се счупят торсионите, а местата за захват - изключено, стига да няма гнилоч.

          В смисъл, не че е невъзможно да бъдат счупени, ама ако се счупят, няма да е заради това че са натягани, а заради това че така или иначе са си били тръгнали. Говорим за "умерено" вдигане с 3-4 сантиметра над "заводските" такива.

          Има и вариант с натягане, ограничаване хода на носачите нагоре, и отпускане леко хода надолу. По тоя начин може да се вдигне с 5-6-7см. над заводските, без това да влияе на торсионите (хода остава като заводския, просто е "изместен" надолу). Тогава обаче трябва да се мисли за по-дълги биалетки евентуално, а донякъде ще страдат и каретата, но читаво направенао, не мисля че ще има проблем.

          А от всяко вдигане, стабилността намалява, понеже центъра на тежестта се вдига нагоре, което може да се компенсира с изнасяне на гумите навън, ама пък от там следват други проблемчета....

          Няма пълно щастие.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            До: И аз си имам фероза, много съм щастлив

            мерси за изчерпателните отговори , аз вече ги натегнах и изравних и след реголиране на предницата всичко е оки , а какво ще кажете за това че сам наврял 215/90/15 затова при завиване опираха но вече не сега е звяр стега да не се прецака нешто дайте мнение за тия гуми
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #7
              До: И аз си имам фероза, много съм щастлив

              такъв размер съм виждал само руски гуми, а ферозата изглежда добре
              Bertone freeclimber 1.8 115hp

              Коментар


              • #8
                До: И аз си имам фероза, много съм щастлив

                30.23 инча по спецификация. Добър размер, но са теснички за моя вкус. Ще се окопава по-лесно от 235/75/15. Ако си с оригиналните джанти, по-широки би-било по-добре, понеже изнасят и настрани малко - по-добра стабилност.

                Ама, въпроса е на теб да вършат работа.

                Какво ще е предназначението на джипката?
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  До: И аз си имам фероза, много съм щастлив

                  Първоначално публикуван от knaufd4 Преглед на мнение
                  а какво ще кажете за това че сам наврял 215/90/15 затова при завиване опираха но вече не сега е звяр стега да не се прецака нешто дайте мнение за тия гуми
                  Е за такива гуми си мислех и аз ама нещо не можах да случа като си търсих
                  RAV 4
                  F650GS

                  Коментар


                  • #10
                    До: И аз си имам фероза, много съм щастлив

                    всичко започна като си наумих че искам 4х4 и след доста четене тук си харесах фероза , но уви нямаше хубави такива/и след претарсване на цяла софия уви в чепинци намерих една фероза и си я купихххххх.като се прибрах в добрич мнмнмн мислих дали така да я карам или леко да и предам вид и като се започна от сив металик стана черен маттт ама се сештате че е с хамер ефект нали всички предни странични и задни траби минаха през песакоструиник да се почистят и сас сив хамершлак яко боядисване малко бутнах торсиона,шпринговане на ресиорите .нови амортисиори ,вече ви казах и за гумите215/90/15 които сложих на оригинаялните джанти и заспаха и скоро ще кача вече почти готовият ми продукт и в краина сметка си го карам за кеф еитака на лек офроуд но се чудя казват ми че ако натегна оште малко торсиона можел да се счупи даите мнение по темата
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #11
                      До: И аз си имам фероза, много съм щастлив

                      ето това са гумите ми и доста я повдигнаха макар да са доста шумни в кал са мнмн добри
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #12
                        До: И аз си имам фероза, много съм щастлив

                        Като я гледам на снимката, няма никакъв смисъл от повече натягане на торсионите.

                        Имай в предвид че шпренгваните ресори често след няколко месеца отиват пак в старото си положение.


                        ЪЪЪ, и тия джанти на снимката не са ферозови. В смисъл, не са оригиналните. Така като гледам са поизнесени. Оригиналните са с офсет 19. Тия ми се струват някъде към офсет 0.

                        Ама, няма лошо де.

                        А боята кефи. Много и отива.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          До: И аз си имам фероза, много съм щастлив

                          да де джантите са изнесени но и стоят яко а за отпред на пален завои опират леко затова го искам тоя лифт не за друго ама сега 6те кача снимки с новите гуми и лепенки и така нататак

                          Коментар


                          • #14
                            До: И аз си имам фероза, много съм щастлив

                            Те от лифта няма да спрат да опират. Като друсне при завой пак ще опират. За да не, трябва да ограничиш хода нагоре и да отпуснеш тоя надолу. Ама това вече си е по-сериозна интервенция.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              До: И аз си имам фероза, много съм щастлив

                              Трета година карам с шпренговани ресьори и проблеми нямам, и удоволствието ми струваше 36 лв.
                              Bertone freeclimber 1.8 115hp

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X