До: Време е за гуми
	
		
			
			
				
	
Sparky благодаря! 
Да, става дума за Фероза. Както виждам, да не си спирачка при теб То при 225/75 спрямо заводското окомплектоване с 195/80, радиуса на гумата е с 13 мм по-голям, но от това чак да се товарят спирачките??? Аз по-скоро се тревожа за дифовете, скоростите и т.н. Радиуса на гумата е част от общия разчет на трансмисията и може би затова не препоръчват разлики над 7 мм в радиус.
 То при 225/75 спрямо заводското окомплектоване с 195/80, радиуса на гумата е с 13 мм по-голям, но от това чак да се товарят спирачките??? Аз по-скоро се тревожа за дифовете, скоростите и т.н. Радиуса на гумата е част от общия разчет на трансмисията и може би затова не препоръчват разлики над 7 мм в радиус.
Че се пързаляш на мокро с FEDIMA Extreme не е чудно. Все пак това са кални гуми с шарка на Кобра, ако не греша.
 
Относно шарката на BFGoodrich си прав. За съжаление не предлагат 195/80/15. Не намерих и сервиз, където ги предлагат. Като шарка, Cooper Discoverer дори ми се вждат по-"рошави" от BFGoodrich. Поне така изглеждат на снимката. Не съм ги виждал на живо. В сайта на Cooper (http://www.coopertires.com.au/tyres/st.htm) ги рекламират като 60/40 шосе/офф. Има много положителни отзиви на оффроудъри - вярно от Австралия и Южна Африка. Един от тях пише, че добре се държали и на сняг. По тази причина се триумя и търся мнение на някой, който ги е ползвал в наши условия.
Този линк също ми се вижда полезен http://www.coopertires.com.au/tyres/...nt%20Guide.htm
Приятно е да видиш Фероза в началото на таблицата 
		
							
						
					
					Първоначално публикуван от sparkybg
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Преглед на мнение
								
							
						
					
				
				
			
		Да, става дума за Фероза. Както виждам, да не си спирачка при теб
 То при 225/75 спрямо заводското окомплектоване с 195/80, радиуса на гумата е с 13 мм по-голям, но от това чак да се товарят спирачките??? Аз по-скоро се тревожа за дифовете, скоростите и т.н. Радиуса на гумата е част от общия разчет на трансмисията и може би затова не препоръчват разлики над 7 мм в радиус.
 То при 225/75 спрямо заводското окомплектоване с 195/80, радиуса на гумата е с 13 мм по-голям, но от това чак да се товарят спирачките??? Аз по-скоро се тревожа за дифовете, скоростите и т.н. Радиуса на гумата е част от общия разчет на трансмисията и може би затова не препоръчват разлики над 7 мм в радиус.Че се пързаляш на мокро с FEDIMA Extreme не е чудно. Все пак това са кални гуми с шарка на Кобра, ако не греша.
Относно шарката на BFGoodrich си прав. За съжаление не предлагат 195/80/15. Не намерих и сервиз, където ги предлагат. Като шарка, Cooper Discoverer дори ми се вждат по-"рошави" от BFGoodrich. Поне така изглеждат на снимката. Не съм ги виждал на живо. В сайта на Cooper (http://www.coopertires.com.au/tyres/st.htm) ги рекламират като 60/40 шосе/офф. Има много положителни отзиви на оффроудъри - вярно от Австралия и Южна Африка. Един от тях пише, че добре се държали и на сняг. По тази причина се триумя и търся мнение на някой, който ги е ползвал в наши условия.
Този линк също ми се вижда полезен http://www.coopertires.com.au/tyres/...nt%20Guide.htm
Приятно е да видиш Фероза в началото на таблицата
 
		
							
						

Коментар