Колеги, още не съм изкарвал ферозата на пресечен терен, но ме интересуват няколко неща:
Моята фероза е с ръчно заключване на предния мост.
1. Задължително ли се заключва предния мост при режим 4х4.
2. До колко километра в час мога да карам при 4х4 H и при 4х4 L.
3. Какво става ако не заключа моста, а карам на 4х4.
4. Има ли опасност, ако не съм отключил моста, пък си карам на нормално положение - без 4х4.
Нямам представа, дали трябва да се спазват някакви правила при използването на 4х4 и клщчалките на предния лост
					Моята фероза е с ръчно заключване на предния мост.
1. Задължително ли се заключва предния мост при режим 4х4.
2. До колко километра в час мога да карам при 4х4 H и при 4х4 L.
3. Какво става ако не заключа моста, а карам на 4х4.
4. Има ли опасност, ако не съм отключил моста, пък си карам на нормално положение - без 4х4.
Нямам представа, дали трябва да се спазват някакви правила при използването на 4х4 и клщчалките на предния лост


 
							
						


 .  Тук ( в Бургас) имам доста познати "майстори" и "шофьори" дето винаги са готови да дадат "компетентно" мнение по всеки въпрос. Та те ме разколебават и по въпроса  - Дали е правилно да сменя оригиналната водна помпа с малък луфт с нова (вероятно неоригинална) или не. А аз си бях решил твърдо да сменя всичко дето "куца" по ферозата.
.  Тук ( в Бургас) имам доста познати "майстори" и "шофьори" дето винаги са готови да дадат "компетентно" мнение по всеки въпрос. Та те ме разколебават и по въпроса  - Дали е правилно да сменя оригиналната водна помпа с малък луфт с нова (вероятно неоригинална) или не. А аз си бях решил твърдо да сменя всичко дето "куца" по ферозата.
							
						

Коментар