Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт на вискосъединител на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

    Младежи,уважавам любопитството,но повече уважавам колата си.По-горе някой даде умен съвет-МАГАЗИН!Преди ЧЕТИРИ години си купих ново виско-неоригинално ,разбира се.За около 200 лв.Малко игра за смяната и...никакви проблеми.
    VENI-VIDI-VICI!

    Коментар


    • #32
      От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

      При мен целта е да се мине "тънко".Ако не я накичвам с разните му работи-газ,повдигане,гуми,джанти,ролбари и т.н. ще можех да си позволя примерно оригинално виско или ремонта на двигателя да ми го правят кадърни майстори. Всеки според чергата.Моята например вече надхвърли 6 хилки, а съм я взел за 3!!! И друго - как ли ще се справя неподготвената джипка в гората? Пък нали за това са сложени уредите - да се гледат

      Коментар


      • #33
        От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

        После това "тънко" да не ти излезе "дебело"Не от всичко може да се спести!Потърси и си намери виско 2-ра у-ба за 40-50 лв. и да си сигурен че няма да имаш вибрации,разбита водна помпа,охлаждане на двигателя повече от необходимото(увеличен разход на гориво) и т.н.То,вярно че според чергата,но .................

        Коментар


        • #34
          От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

          Точно за това говоря. По - добре втора употреба или направи си сам. Макар че ми е скъпа джипката не ми се влагат повече крупни суми

          Коментар


          • #35
            От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

            И как ще го разбереш "втората",че е читаво-въпросът ми е сериозен,защото ми докарваха такова от Англия и си беше същото като моето-т.е. неработещо.
            VENI-VIDI-VICI!

            Коментар


            • #36
              От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

              Ясно е че е по-добре ново, та дори неоригинално. При мен въпросът не стои до минаване "тънко". Нямам 200 лв за ново, а имам камара други приоритети. Но пред алтернативата да си купя на старо неработещо виско, бих предпочел да го разглобя и отремонтирам.
              В никой случай ремонта няма да излезе 50-60лв. Единствено, малко свободно време и търпение.
              Вариантът да го зацепя постоянно, дори не съм го мислил като алтернатива.
              Някой знае ли в какъв род магазини мога да си набавя силиконово масло?
              При моето много вероятно става въпрос за клеясване на оста. Защото докато сменя двигателя, стоя няколко месеца спряна колата, а после го носих на автомивка да го измият, преди да го монтирам.
              Виското до последно си работеше и не е имало течове.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • #37
                От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                Напиши в чичо гугъл [силиконово масло] и ти излизат няколко магазина

                Коментар


                • #38
                  От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                  Това го знам. Интересува ме не онлайн, а в какъв магазин да ида тук в Дупница и да намеря евентуално. Авточасти, аксесоари, офис уан...
                  Не съм питал, де. Утре може да разпитам поне в авточасти.
                  Не ми е и спешно, щото не остава време.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                    Саше, то няма ремонтиране тва. По-добре дай 100 лв за перка спал и датчик.
                    Я утре ако не забравя ще видя за колко мога да ти го намеря.

                    ПП Я - 90 лв http://carauto.bg/%D0%B2%D0%B8%D1%81...8-2685668.html

                    Тука е малко по-скъпо
                    https://mot.bg/perka-i-visko-suedini...top-f300-t4380
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #40
                      От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                      Че 90лв.се дават,ама това ти гарантира нормална работа на перката и охлаждане на двигателя и най важното .....спокойствие.Ама като ги нямаш и имаш други приоритети,са си пари!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                        Първоначално публикуван от буклас Преглед на мнение
                        Че 90лв.се дават,ама това ти гарантира нормална работа на перката и охлаждане на двигателя и най важното .....спокойствие.Ама като ги нямаш и имаш други приоритети,са си пари!
                        Е колко ще излезе „ремонта“ на виското? С пълна липса на гаранция за нормална работа.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #42
                          От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                          Вижте, пичове.
                          Колата не ми прегрява и така. Качва ми 2 мм над предишните показания, но дори и в най-големите жеги по черно и сремарке на първа не ми качва повече. Ремонта на виското няма вариант да ми излезе 90 лв, защото пеесе гр или там колко са масло (ако въобще има нужда от доливане) няма как да струват толкова.
                          Нямам претенции да съм всезнаещ и затова се интересувам, ама разправят, че ръцете ми излизат от правилното място, та да развия четири гайки и толкова болта, да раздвижа една ос и да сглобя по обратния начин, мисля да съм кадърен.
                          Мога и да оставя и да не го правя въобще. Ама сега зимата ще имам малко време и мога да му отделя.
                          Пък ако не успея, ще мисля. Но суми над 10 лв, въобще не ми щъкат из главата.
                          Тая кола има случаи да прави по 50 км на месец.
                          Влпоженията са само най-необходимото.
                          Поне докато имам още един джип.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                            Саше, ако имаш време можеш да пробваш и друго - ел. перка от Лада (мисля 1600 беше) със дифузьора, заваруваш три болтчета на радиатора на Цирозата (пасва идеално) и един датчик слагаш на тръбата която излиза от двигателя и си супер. Моята така я бях направил и немаше никви ядове.
                            Иначе щом си решил да си поиграеш с виското - няма лошо, ще има хора които да ти казват, че това е невъзможно, ама на тебе мисля, че не ти пука особено
                            Поздрави и после да кажеш какво си направил.
                            RAV 4
                            F650GS

                            Коментар


                            • #44
                              От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                              Не ми се разправя, Румба. Пък и не ми прегрява и така. По-скоро ме дразни че не работи, щото сутрин на студено го чувах за 10-15 сек. В движение никога не съм го чувал. Като се поосвободя ще разглобя виското да видя, но според мен е спекла оста.
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Ремонт на вискосъединител на Фероза

                                Саше, не си слагай сам таралежа в гащите.
                                Щом не загрява-значи виското работи, не се лъжи по стрелката. То може да е и електрически проблем-лоша връзка някъде, или тръгнал датчик, и ето ти ги двата милиметра.
                                А първоначалното бучене си е нормално при много джипове. Може би преди не си го чувал...
                                А за клеясалата ос-щом успяваш да въртиш перката на ръка-няма нищо клеясало.

                                Щом си работи-прехвърляй го в другия крачол, и хич да не ти пука. Особено пък щом караш по 50 км на месец!
                                Има ли желание-има и начин!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X