Здравейте,
Летните горещини правят актуална темата за охлаждането на Ферозите. Налага се мнението, че от охлаждащата им система има какво да се желае.
Моята виско муфа е в някакво полу зацепило положение и успява да охлади в другите сезони, но последните горещини я надвиха. При клонящ към прегряване двигател успявам да я спра с ръка, а би трябвало да ми откъсне пръстите.
В тази връзка имам следните въпроси:
1. Възможна ли е поправка на виското? Т.е. повторното му пълнене, а не твърдо зацепване.
2. Струва ли си замяната с нова виско муфа? Нямам предвид цената (~ 400лв), а дали резултата ще е добър.
Във форума срещам мнения, че ако виското сдаде е по-добре да се мисли за поставяне на ел. вентилатор.
2. Някой има ли схема (размери) за закрепване към радиатора? Може би някой със свален радиатор може да помогне.
3. Някой има ли опит, вентилатор от какъв автомобил е подходящ? Имам предвид като размери и производителност
Летните горещини правят актуална темата за охлаждането на Ферозите. Налага се мнението, че от охлаждащата им система има какво да се желае.
Моята виско муфа е в някакво полу зацепило положение и успява да охлади в другите сезони, но последните горещини я надвиха. При клонящ към прегряване двигател успявам да я спра с ръка, а би трябвало да ми откъсне пръстите.
В тази връзка имам следните въпроси:
1. Възможна ли е поправка на виското? Т.е. повторното му пълнене, а не твърдо зацепване.
2. Струва ли си замяната с нова виско муфа? Нямам предвид цената (~ 400лв), а дали резултата ще е добър.
Във форума срещам мнения, че ако виското сдаде е по-добре да се мисли за поставяне на ел. вентилатор.
2. Някой има ли схема (размери) за закрепване към радиатора? Може би някой със свален радиатор може да помогне.
3. Някой има ли опит, вентилатор от какъв автомобил е подходящ? Имам предвид като размери и производителност
Коментар