До: Въпрос за преден блокаж на Фероза
При изключени хъбове няма да има разлика - той дифа не се върти изобщо тогава. На асфалт на сухо така или иначе трябва да си с изключено предно, иначе ще скапеш радатката (освен ако не си с Full-timе варианта, но е малко вероятно). На асфалт с изключено предно, но включени хъбове ще има разлика, но не голяма. На мокър асфалт ще има осезаема разлика. Ще износва предни гуми по-бързо (то и задните износва по-бързо).
Трудностите с управлението - просто трябва да имаш едно наум, а ако питаш мен трябва да си и изпробваш възможностите някъде на безопасно място, за да знаеш какво да очакваш.
Ако направиш нещо по въпроса, моля пиши тук. Нека е полезно за всички да знаят какво може и какво не. Ако успееш да набуташ касета от заден диф отпред, веднага ще направя същото, само че с обикновена касета. Задната касета е по-здрава от предната, което може да е само в плюс.
Успех. И споделяй до къде си я докарал.
Първоначално публикуван от TtvOffRoad
Преглед на мнение
Трудностите с управлението - просто трябва да имаш едно наум, а ако питаш мен трябва да си и изпробваш възможностите някъде на безопасно място, за да знаеш какво да очакваш.
Ако направиш нещо по въпроса, моля пиши тук. Нека е полезно за всички да знаят какво може и какво не. Ако успееш да набуташ касета от заден диф отпред, веднага ще направя същото, само че с обикновена касета. Задната касета е по-здрава от предната, което може да е само в плюс.

Успех. И споделяй до къде си я докарал.

Коментар