Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за преден блокаж на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Въпрос за преден блокаж на Фероза

    Първоначално публикуван от TtvOffRoad Преглед на мнение
    Мерси за отговорите, има кутия която ще се слага със сигурност, просто пуснах темата за да знам какво да очаквам при возията на асфалт в летни условия (това за снега и завоите ми звучи правдоподобно, но не си представям чак толкова утежнени нещата). Доколкото разбрах при изключени хъбове не би трябвало да имам неприятности и трудности с управлението. А относно копчетата за включване и изключване, мисля че трябва да се търси някакво решение в последствие, понеже това остава най-одачния вариант. Ако някои има техническо решение на проблема, нека пише.
    Благодаря!
    При изключени хъбове няма да има разлика - той дифа не се върти изобщо тогава. На асфалт на сухо така или иначе трябва да си с изключено предно, иначе ще скапеш радатката (освен ако не си с Full-timе варианта, но е малко вероятно). На асфалт с изключено предно, но включени хъбове ще има разлика, но не голяма. На мокър асфалт ще има осезаема разлика. Ще износва предни гуми по-бързо (то и задните износва по-бързо).

    Трудностите с управлението - просто трябва да имаш едно наум, а ако питаш мен трябва да си и изпробваш възможностите някъде на безопасно място, за да знаеш какво да очакваш.

    Ако направиш нещо по въпроса, моля пиши тук. Нека е полезно за всички да знаят какво може и какво не. Ако успееш да набуташ касета от заден диф отпред, веднага ще направя същото, само че с обикновена касета. Задната касета е по-здрава от предната, което може да е само в плюс.

    Успех. И споделяй до къде си я докарал.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: До: Въпрос за преден блокаж на Фероза

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Всъщност има пълни блокажи за Feroza, ама за да ги направят ще трябва да поръчаме 100-ина броя. Detroit locker мисля че бяха, но са спрени от производство, и затова искат да им се поръчат много бройки.

      Според мен за преден блокаж е по-удачно да е пълен, и да си се управялва с копче от таблото - само когато ти трябва. А като е пълен предния - да е пълен и задния, с 2 копчета на таблото.


      Иначе с LSD-то нещата не са чак толкова черни, обаче си иска преценка и майсторлък. Ама не знам дали би могла задната касета да се побере отпред. На всичкото отгоре задната касета е с 4 сателита, а предната с 2, тоест ще стане и по-здрав предния. Ако се заемеш да се пробваш - докладвай тук ако не ти е проблем.
      Колега,а каква би била ориентировъчната цена?!??!

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за преден блокаж на Фероза

        Имаше наскоро някой предлагащ, ама цената е колкото на ARB, и май има само заден.

        Иначе темата е на 4 години. Де да помня тогава какво са ми казали като цена.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за преден блокаж на Фероза

          Заден би било перфектно,но на цена подобаваща на тенакиите дето караме

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за преден блокаж на Фероза

            Е, за без пари няма от къде да го купиш.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за преден блокаж на Фероза

              Не съм казъл за без пари,но цената на ARB-те е колкото джипката,а в доста от случаите и повече Ако се намери разумна цена 500-600лв мисла,че доста хора ще се възползват и ферозките ще станат истински животинчета

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за преден блокаж на Фероза

                Първоначално публикуван от smigal Преглед на мнение
                Не съм казъл за без пари,но цената на ARB-те е колкото джипката,а в доста от случаите и повече Ако се намери разумна цена 500-600лв мисла,че доста хора ще се възползват и ферозките ще станат истински животинчета
                На тая цена евентуално могат да го направят китайците, но те ще изкат не стотици, а хиляди бройки поръчка, и пак ще е със съмнително качество.

                Дали ще се прави за патрол или за фероза - оборудване, работа и know-how са едни и същи. В България например няма кой да направи пиньон и корона. А да направиш 5 касети с блокаж пак ще излезе като минимум едни 700-800лв на бройка, и то ако не търсиш печалба, ами го правиш "на ползу роду".

                Просто това е положението. Единстения "бюджетен" вариант е сам да търсиш начин да преправиш щатната касета. Има разни опити за Vitara примерно, но пак играчката и загубеното време няма кой да ти плати, че да го произвеждаш.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за преден блокаж на Фероза

                  Имаше някаква гръцка фирма, дето предлага и преден и заден блокаж за Фероза. По спомен, цените се въртяха около 1000 ойро, а може и повече да бяха. Ако намеря линка, ще го постна, но е САМО на гръцки и почти нищо не се разбира, освен цената.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за преден блокаж на Фероза

                    Позачетох се в тази стара тема и реших, че можем да я извадим от килера.
                    Вижте тук:
                    http://www.dak4x4.com/catalog?category=98
                    Даже ми се прииска да си купя, но не съм прочел още дали касетите на Ферозата са като на рокито.

                    П.П. Има разлика в дебелината на полуоските на Роки къса и дълга база.
                    Приятели не се печелят - губят се завинаги.
                    УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
                    Времето е ценно, само ако не бързаш.
                    0889623098

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за преден блокаж на Фероза

                      Колега,влез в ОLX-Продавалник и напиши части за Фероза,ще ти излязат чаркове и може да намериш нещо на сносна цена.Успех!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпрос за преден блокаж на Фероза

                        Първоначално публикуван от буклас Преглед на мнение
                        ... ОLX-Продавалник и напиши части за Фероза...
                        Благодаря, но става въпрос за блокажи колега, а такива не се продават, като резервни части и на сносни цени.
                        Разгледай принципа на работа на ДАК и ще разбереш разликата м/у него и обикновен(отворен) диференциал.

                        П.П. Някой да има впечатления от такъв, без значение от машината?
                        Приятели не се печелят - губят се завинаги.
                        УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
                        Времето е ценно, само ако не бързаш.
                        0889623098

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпрос за преден блокаж на Фероза

                          За задния мост не знам, ама за предния на фероза лично аз не бих слагал нищо. Нито каретата нито самия кожух на дифа стават за тая работа.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпрос за преден блокаж на Фероза

                            Мен ме вълнува по-скоро съвместимостта с Рокито (F70). Отпред е с цял мост, а и каретата са доста здрави.
                            Преди около 2 години успях да счупя предно каре, но това си беше пълна идиотщина от моя страна. Тогава ми дадоха полуоска с каре от Роки дълга база. Останах доста разочарован, понеже като мушнах полуоската в кожуха, тя се завъртя свободно в дифа. Помислих, че си е отишъл и той. Мислих, чесах се по врата и т.н. започнах дори да свалям капака, когато погледа ми се спря на двете полуоски сложени една до друга и що да видя - "новата" е по-тънка. Идеше ми да си завра кратуната в дифа. По този начин разбрах за разликата. Това ме навежда на мисълта, че може и предавателните числа на двата модела да са различни.
                            Отплеснах се, но ако задния диф на Ферозата е същия като на Рокито, може отпред на целия мост да се сложи същия, както и отзад. За целта ми трябва или нагледен материал, или литература с подробни данни, за да се сравни. Понеже времето ми е много ограничено, а и езиковата бариера е съществен фактор, надявам се някой колега ако има данни(за дебелината на полуоските, броя шлици, предавателни числа и др. което може да е от значение), да ги сподели, за да си направим сметка, възможно ли е и дали си заслужава такова начинание.

                            П.П. Може някой да е правил подобно проучване или опити. Надявам се на това.
                            Приятели не се печелят - губят се завинаги.
                            УМЪТ НЕ Е ЗА ВСЕКИ
                            Времето е ценно, само ако не бързаш.
                            0889623098

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпрос за преден блокаж на Фероза

                              преди 10- 12г. сипират да правят автоматични блокажи Detroit и подобни, заради слабото търсене. Единствено се поевяват гръцките Protrack с компресор, но на солена цена. Там предалгат и за фероза и има разлика в прелдаганите блокажи за едното спрямо другото и не са заменяеми. Доста преглеждах за блокажи по чужди форуми, но или сменят мостовете от друга марка с блокажи или купуват гръцки, понеже няма други алтернативи.
                              Разлика в предавателните числа има, но не успях да намеря никава подробна информация. Стандартно мостовете са с предавателно число 3.363, а товарните са с предавателно число 3.818.
                              Не са толкова масови и систематизирана инфорамция трудно или няма.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпрос за преден блокаж на Фероза

                                Споко колеги - ще намерим информация...Помолил съм Ванката Горчев да ги погледне тия блокажи. Сега има работа, но довечера ще гледа и ще беседваме. Той знае всичката налична информация и разликите в дифове на Роки и Фероза / различни са/.
                                Има поне 3 вида дифове на Роки - бензиновото е с едни предавателни числа / имам такива свалени мостове от къса база и утре ще броя и меря/, дизела с други /моето Роки е такова/ и товарното / пак дизел - на Горчев беше с тях/ с трети.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X