Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПРОБЛЕМЧЕ ИЛИ НЕ-Това е въпроса!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ПРОБЛЕМЧЕ ИЛИ НЕ-Това е въпроса!

    Колеги и след смяната на капачката май няма ефект щото си загрява пак след средата,че и по нагоре отива!Явно ще се сменя и термостат пък да видим-казаха ми от италянка да сложа,че бил за жегите ама незнам какъв да сложа на колко градуса,ако има някой такъв да пише!

    Коментар


    • #17
      До: ПРОБЛЕМЧЕ ИЛИ НЕ-Това е въпроса!

      В сервизното ръководство вариантите са два:

      1. За топъл климат - 76-80 градуса температура на отвареяне

      2. За студен климат - 82-85 градуса температура на отваряне

      Взимай вариант едно. Демек търсиш 76-80 градуса.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        До: ПРОБЛЕМЧЕ ИЛИ НЕ-Това е въпроса!

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Перката на вентилатора от LADA не виждам как ще се побере на фероза.
        Перката си влиза идеално само заварих 3 шпилки на краищата на радиатора и си я хаванах без проблеми.за диаметъра не знам дали е голям или малък ама досега не се е случвало да не може да охлади дори и на доста стръми и дълги баири.Ще се постарая днеска утре да кача снимки на моето решение на проблема
        RAV 4
        F650GS

        Коментар


        • #19
          До: ПРОБЛЕМЧЕ ИЛИ НЕ-Това е въпроса!

          Мерси Спарки ще сменя и ще пиша за резултат!

          Коментар


          • #20
            До: ПРОБЛЕМЧЕ ИЛИ НЕ-Това е въпроса!

            Днес като решийх да сменя термостата,майсторите ме вкараха в джаза-казаха ми че не бил виновен той ,а всичко е от гарнитурата на главата-дори ми показаха с един тест-ама не знам до колко е достоверен!Напълнихме радиатоа до горе с вода,на студен двигател и запалих-както е на обароти водата започна да си изтича на вън-махнахме малко вода-гледам пак започва и прави мехурчета-това сигурен признак ли е че е заминала гарнитурата?Викат ми щом не ти връща водата значи надува!!!Шах Мат!!!!!

            Коментар


            • #21
              До: ПРОБЛЕМЧЕ ИЛИ НЕ-Това е въпроса!

              Май се получи "МАТ"-обедната почивка си излизам и пат нещо се чу и ми изтече антифриза-отварям капака гледам съединенията здрави-оказа се че се е спукало нещо под делкото,там кадето влиза това съединение Г-образното,ама още не знам какво е,явно найстина ще бъде гарнитура щом надува така!

              Коментар


              • #22
                До: ПРОБЛЕМЧЕ ИЛИ НЕ-Това е въпроса!

                E дано е само гарнитурата де. Шом а изхвърля толкоз бързо и има мехурчета, сигурно наистина е гарнитура. Виж си маслото в какво състояние е за всеки случай. Гарнитура в общия случай се сменя лесно, стига да не се е изметнала главата. Тогава си трябва шлайфане.

                А под делкото има маркуче. Преход някакъв. През него минава антифриз. И е голям чанч да се смени, поне по думите на BatGeorgeone. Той беше сменял, докато още имаше фероза.

                Но не е невъзможно, а не е и скъпо. Просто парче маркуч. Само трябва да видиш с какъв диаметър. Ако ще сваляте главата, направо го смени. При свалена глава е лесно.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  До: ПРОБЛЕМЧЕ ИЛИ НЕ-Това е въпроса!

                  Първоначално публикуван от MimoLinori Преглед на мнение
                  Май се получи "МАТ"-обедната почивка си излизам и пат нещо се чу и ми изтече антифриза-отварям капака гледам съединенията здрави-оказа се че се е спукало нещо под делкото,там кадето влиза това съединение Г-образното,ама още не знам какво е,явно найстина ще бъде гарнитура щом надува така!
                  На моя Грозньо,така ме "бълбукаше"охладителната течност,даже махнах термостата,да видя,как ще е без него-същата работа.Беше "духнал" гарнитурата на главата.За по-сигурно,шлаифаха челото на главата.
                  Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                  Коментар


                  • #24
                    Re: ПРОБЛЕМЧЕ ИЛИ НЕ-Това е въпроса!

                    Даа нещата изглеждат сериозни. Аз минах по подобен път
                    През февруари сменях термостата. Купих оригинален от Евлоги Георгиев, 74 за 53 лв (снимки 1 и 2) . Работи много добре и стрелката ми не достига средата. От shop.kvelichkov203@sf.euro07.bg ми предлагаха термостат за 23 лв.
                    За маркучите в охладителната система:
                    Има два завряни на невероятни места за смяна. По закона на Мърфи се пукат точно те.
                    Първия е под делкото (сн.3) - на снимката делкото е свалено и да не ви смущава изхода на водата - мотора е от Аплауз.
                    Втория е под входния колектор и над стартера (сн.4) с надпис Семперит. Бат Джорджоне май се беше борил с него.
                    Тези маркучи е добре да се сменят при първа възможност. При мен втория се проби като от шило. Целият се беше нацепил от вътре, а от въп нищо ??!! Изтече антифриза и отиде гарнитурата.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #25
                      Re: ПРОБЛЕМЧЕ ИЛИ НЕ-Това е въпроса!

                      Извинете за повторението!
                      Последно редактирано от Delcho; 15-05-08, 19:36. Причина: повторение

                      Коментар


                      • #26
                        До: ПРОБЛЕМЧЕ ИЛИ НЕ-Това е въпроса!

                        Колега, това е почти сигурен признак.
                        Отиди някъде да тестват за изгорели газове в охладителната система.
                        Тогава ще му мислиме.
                        Андро.

                        Коментар


                        • #27
                          До: ПРОБЛЕМЧЕ ИЛИ НЕ-Това е въпроса!

                          Hallo колеги,нещата най-после май се оправиха-казвам май,да не излезе и още нещо.След смяна на:

                          1.Капачка-0.9 бара-12 лв.
                          2.Термостат-78С-30 лв.
                          3.Гарнитура на глава-47 лв.
                          4.Температурен датчик-10 лв.

                          стрелката на температурата застана на средата-измества се съвсем леко в дясно,само при градско и извън градско над 90-100 км/ч,но се охлажда след известно време и пак на средата!
                          Дано да се е оправила пущината,ако според вас това е нормално или не-драснете някой ред!
                          Преди смяната се чуваше едно бълбукане в разширителния съд-вече го няма!!!

                          Коментар


                          • #28
                            До: ПРОБЛЕМЧЕ ИЛИ НЕ-Това е въпроса!

                            Според мен е нормално.

                            Мойта стои малко по-студена - на около милиметър от средната черта. При топло време и над 110-120, минава на около 2мм надясно от средата.

                            Обаче имам съмнения за незатварящ термостат. Не съм се занимавал, защото и така няма проблем, пък се събраха куп други работи.

                            Ако това е и на температури като днешните, е нормално според мен.

                            Кой температурен датчик смени, че те са 3? Един за въздуха и 2 за водата. И как реши че е за смяна?
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: ПРОБЛЕМЧЕ ИЛИ НЕ-Това е въпроса!

                              споко вече си оправен

                              Коментар


                              • #30
                                До: ПРОБЛЕМЧЕ ИЛИ НЕ-Това е въпроса!

                                Първоначално публикуван от MimoLinori Преглед на мнение
                                Hallo колеги,нещата най-после май се оправиха-казвам май,да не излезе и още нещо.След смяна на:

                                1.Капачка-0.9 бара-12 лв.
                                2.Термостат-78С-30 лв.
                                3.Гарнитура на глава-47 лв.
                                4.Температурен датчик-10 лв.

                                стрелката на температурата застана на средата-измества се съвсем леко в дясно,само при градско и извън градско над 90-100 км/ч,но се охлажда след известно време и пак на средата!
                                Дано да се е оправила пущината,ако според вас това е нормално или не-драснете някой ред!
                                Преди смяната се чуваше едно бълбукане в разширителния съд-вече го няма!!!
                                А главата шлаифа ли?
                                Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X