Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сагата "рециклиране шасито на моята Фероза от коко 11"

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сагата "рециклиране шасито на моята Фероза от коко 11"

    Аз съм собственикът на онази зеленикава Фероза, която бе обект над два месеца на ахкания, пъшкания и работа?! Трайках си нарочно през цялото време с надеждата, че накрая ще кажа едно голямо БРАВО....., ЕТО ТОВА Е МАЙСТОРА..... или подобни хвалебствени думи и реклами... Но не би!!!!
    Сега мога да кажа само едно- не ходете при Калоян от Априлци /коко 11/, ако ви е мила колата, ако ви са свидни парите и най-важното: ако искате да спите спокойно!!!
    Доста разговарях по телефона с Калоян, преди да се реша да му оставя возилото си. Ходих специално /на 120 км от Априлци съм/ при него за да го огледа и да каже цената си. Пазарлъци не съм водил- исках просто возилото да стане по-добро от моментното му състояние.... Но отново не би!!! Без да изпадам в подробности, ще споделя само някои дребни, но не маловажни според мен нещица, които съм длъжен да споделя с всички "кандидат изгорели". Нямам задръжки, защото през последните 3 дена съм звънял над 5 пъти на Калоян, но той не ми вдига, а това за мен означава- човекът взе парите и каза спасявай се!!!!
    Денят е "Х" и аз с мой приятел съм отново в Априлци да си получа вече готовата Фероза?!
    Факти:
    1. Ферозата е с два пръста прах- говоря за отвътре- просто седнах в прашна и мръсна кола, която трябваше да карам 120 км?! За седалките, на които бе сядано с мръсните, работни гащи и кормилото лепнещо от мръсотия и мазнотия- просто не ми се спомня?! Е голяма работа- точно 5 часа и 60 лева трябваха на една автомивка да ми изперат и почистят почти всичко! Суетата да си с "ново" шаси иска жертви!
    2. Ферозата е с разпран чисто нов кожен калъф на резервната гума?! Суетата иска още 40 лв и два дена да се направи нов!
    3. Ферозата няма десен заден мигач и е с постоянно окъсени бутони на вратите, но аз някак си ще трябва да се прибера на 120 км! Едно коляно отдолу пооправи нещата с мигача, но явно е трябвало да легна, защото от срязани и несвързани кабели по инсталацията в последствие ми изчезнаха мигачите въобще и ми отказа алармата, по скоро блокира по път и ми спря возилото- още 50 лв и още два дена ходене по майстори.
    4. Проба преди тръгване- нямам спирачки?! Защо бе Коко- ами не зная! Ами как да се прибера- ами те предните държат! Ти друг път сменял ли си така спирачни тръбопроводи с такива медни тръби- да! Проблеми имаше ли- не! Ами аз защо имам- не знам?! Нещо започнах да се дразня!!
    5. Оглед на канала- медните тръби за спирачки и гориво са като котешки черва, които само след 120 км на места бяхя започнали да се притриват- към шасито даже и не ми се поглежда!! За оправяне на тръби и спирачки- още 2 дена и още 150 лв!!! Но спирачки не се оправиха на 100%?!
    6. Кормилото ми стои ненормално презацепено- защо така- ами не зная как да го презацепя?! Май наистина се изнервям!!!
    7. Още на тръгване трябваше да заредя бензин в Априлци, но уви не можах да отворя вратичкана на резервоара- липсваща възвратна пружина на вратичката и гумен маншон на зарядната гърловина?! Било нямало такива, а в Априлци не се крадяло- бе отговора по телефона- да ама не!!!!! Факт, който вече ме вбесява!!!!
    8. Карам по пътя- мирише страшно на бензин- в последствие се оказа течящ резервоар, който преди ремонта му /подробно описаните очуквания/ не бе такъв. И въпреки изричната уговорка, че като се свали е хубаво да се калайдиса, вместо калай е покрит с Боди- ходи и го чисти и калайдисвай сега?! Втори факт, който ме вбесява!!!!
    9. В завоите по Шипка- хлоп, хлоп....?! Спирам- задна дясна гума пред падане и на петте гайки?! На всички други гуми- все едно навити на ръка???!!!!!
    10. Тече ми заден семеринг на коляновия вал- преди не беше така- дори само от снимките на окачената рама мога да се сетя защо.....??!!
    11. Ферозата отвсякъде скърца- дано да не е фатална промяна в геометрията й.....!!!

    До тук спирам!!! И това ми е прекалено...!!!! Реве ми се!!! Не, бесен съм!!!!! Изводите си правете сами и ако можете ми помогнете със съвет?! Най-напред за резервоара!!! За теча му и за пружината на вратичката му!!!
    И ако мислите, че е необходимо качете и двете теми в общия форум, че не само собственици на Дайхацу могат да изгорят!!!!!
    JEEP KJ 3.7 V6

  • #2
    До: Сагата "рециклиране шасито на моята Фероза от коко 11"

    Косе, не се ядосвай братле, здравето ти е по-ценно от една джипка!!!

    Сега за резервоара, ако капе от страната на теглича или от страната на кардана, тва им е детска болест, задържа кал и гние, ако тече от другаде значи резервоара си е тотал щета, гнили много и са тънки като от весник, имал съм 2 резервоара и знам

    Ако можеш направи си сам от ламарина или купи от друга машина, мисля ще се вържеш в 100-150 лв, друг избор за Фероза така или иначе нямаш, 2ра употреба не бих взел от Фероза!!!

    За гърловината и за капачката, потърси Фероза на части, нова от вновсителя или ще е на 3 цифрена сума или нямат на склад, потърси и от нещо друго дали няма да стане, като всяка японска кола доста чаркове стават от друго...

    Горе главата и споко, ще си оправиш джипката.

    Поздрави,
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #3
      До: Сагата "рециклиране шасито на моята Фероза от коко 11"

      Кофти описание.
      Но както казва Георги не се ядосвай здравето няма да си върнеш после.
      Аз се ядосвах ядосвах ама полза няма.
      Резервоара найстина гние отпред и отзад отгоре кадето се хваща към рамата. Моя не течеше но като го свалих и калта падна се отвориха дупки по 2-3 милиметра. Мога да ти снимам довечера да видиш за какво става въпрос. И аз не знам ка ще се оправям. Мисля си да режа парчета и да заварям, пълниш го с CO2 от телоподаващото да не гръмне и заваряш.
      Аз след месец ще бъда в Стара Загора за няколко дни ако искаш може да се видим. С моята одисея добих много познания за колата.
      Ремонта като цяло е много гаден. Тия коли се разпадат направо. Аз каквото пипна по задната част го правя на ново. Просто ако аз съм майстора а ти си клиента ще ти кажа да я хвърлиш в морето. Няма кой да ти я направи свястно за цена за която си струва. Това е моето мнение.
      Би ли споделил колко ти излезе ремонта.

      Още веднъв не се ядосвай.

      Коментар


      • #4
        До: Сагата "рециклиране шасито на моята Фероза от коко 11"

        б..си гадното.сорри и от мен пич.т'ва си се случва редовно в милата ни родина.
        'ма нали сички били способни....
        не че мойто сорри ше помогне ма да знаеш,че има още един човек в мое лице който ти съчувства и ти стиска палци нещата да се оправят някак.....
        висете отпуснато

        Коментар


        • #5
          До: Сагата "рециклиране шасито на моята Фероза от коко 11"

          Тук не става въпрос за пари, а за отношение, време и нерви, които са много повече от пари. Те са много пари! Деяне, ти не си професионалист в ремонта на шасита и затова на теб ти изглежда страшно и затова не съм се обърнал към теб! Калоян е професионалист. Аз бях при него, той видя състоянието, каза че като свали купето и изчисти рамата, ще дооцени ситуацията и ще го направи. И го направи, но го направи недососано или правейки едно, развали друго. Не може така! Тогава и 10 лв да си дал за работата, пак ти е обидно. Често майстори, като не могат да свършат дадена работа не взимат пари, но ако объркат и нещо друго им викаме, че те "трябва да дадат пари"! Тук става въпрос за принципи. Не може поне два пъти да е свалял резервоара, да ми казва, че го е надувал, а той да тече и то от горната страна, където е пипал. Просто без нинакви дребни услушвания е трябвало да го калайдиса. Калайдисва се целия или половината по която е работено и се забравя веднъж завинаги. Не може да ми казва, че има приятел електричар, с който разкачат и закачат всичко, а сега да висят отрязати кабели....
          Добре дошъл винаги в Стара Загора!
          тел. 0887945955
          JEEP KJ 3.7 V6

          Коментар


          • #6
            До: Сагата "рециклиране шасито на моята Фероза от коко 11"

            Със съжеление чета горните редове.Честно казано,не знам кой от двама ви губи повече...
            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

            Коментар


            • #7
              До: Сагата "рециклиране шасито на моята Фероза от коко 11"

              Уважаеми колеги, аз при предишният подобен случай предупредих изрично че няма да толерирам тук НИКАКВИ оплаквания от НИКОЯ страна. Всеки сам решава къде да ходи, какво да се договаря и как да го контролира.

              Със сигурност от гледна точка на другата страна нещата ще изглеждат различно... А понеже аз пък съм трета страна няма право да приемам за чиста монета нищо казано от която и да е от страните без лично да съм се уверил така ли е или не.

              Затова аз не мога да бъда съдник, а портала не може да бъде място където се уреждат търговски взаимоотношения.

              Предупреждавам че по-нататъшна дискусия по въпросът ще доведе до сериозни мерки от моя страна. Има си съд, който се чувства прав, да отнесе въпросът там. Аз лично се ангажирам при решение на съда да му дам публичност тук и да взема съответните мерки срещу съответният човек...
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #8
                До: Сагата "рециклиране шасито на моята Фероза от коко 11"

                За който не е чел предишните теми може да ги прегледа и ще разбере моята позиция:

                Трябва ли да бъде давана публичност на измами от страна на съфорумци???
                Да бъде ли създаден специален "СЪД" към OFFRoad-Bulgaria.com?
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #9
                  До: Сагата "рециклиране шасито на моята Фероза от коко 11"

                  Мда. Ужасно тягостно впечатление.
                  Ако някой иска - да предложи създаването на експертно звено. Институтът на вещите лица не е от вчера, и си работи и в съда, и в изкуството, културата, къде ли не. Тоя форум леко и непринудено може да даде адекватно заключение за всяко желязо. Също както за купчина железа, идея, качество на ремонтни и ПК работи. Но за тях. За мнението на засегнати и обидени страни - по никакъв начин. Как да оцениш чувствата на човека.
                  Та, такива разговори ми се виждат напълно безсмислени, но затова пък силно подтискащи. Главното - неконструктивни.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Сагата "рециклиране шасито на моята Фероза от коко 11"

                    да кажа и аз а.
                    сами видяхте състоянието на шасито.нищо не съм крил при правенето.
                    на първо четене ремонта му казах че ще струва 1000лв всичко.с мои материали.идва оставя я и си я взима.
                    излязоха ужасно много допълнителни работи.сами видяхте.не се оправдавам за нищо.
                    крайната цена която взех беше 1100лв.хиляда и сто лева.
                    сами смятайте.
                    резервоара не беше пробит.много гнил да.
                    тръбичките са медни от газова уредба.слагал съм много такива.и аз карам с такива.
                    спирачки незнам защо няма отзад.има налягане но дотам.
                    в уговорката беше само кърпене на шаси.без никакви други ламарини боядисване китване или други ремонти.
                    възможно е да се е загубила тая пружина.но да е открадната абсурд.
                    колегата ми звъня няколко пъти да му обяснявам кое как е.телефони имам два.никога не се изключват.
                    когато се прави подобен ремонт неминуемо се цапа колата.нямам автомивка.
                    волана беше зацепен накриво в шлиците.когато го зацепих по нормален начин на средно положение в което стопорния болт влиза кормилото дойде на една страна с около 2 шлица разтояние.не съм го променял нарочно за да не е под напрежение в шлиците.незнаех как се сваля капачката на волана не как се презацепва.
                    много грубо звучи това обвинение от човек по негови думи без знания за автомобила.
                    да не говорим че къде що имаше болт по шасито всичко се скъса.
                    единственото нещо което на мен не ми хареса в ремонта е че праговете които ми ги сгъваха са с 5 милиметра по малки в фугата на прага и вратата.
                    това е от мен.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Сагата "рециклиране шасито на моята Фероза от коко 11"

                      Да кажа и аз . Не ми е работа , но понеже темата е пусната на всеослушание , се предполага че трябва да има и коментари.
                      -Не може да си купим купчина тор(видно от снимките) за около 3-4 К лева и да очакваме с още 1100 лв . да имаме перфектния автомобил.
                      -Това е трудоемка и бавна работа.Този който не се е сблъсквал с нея , не може да оцени необходимостта от големия набор от умения , които трябва да притежава съответния майстор.
                      Да видим забележките .
                      -Течащ резервоар . То шасито е на като паяжина , како остава резервоара като е от 1 мм ламарина . Като го пипнеш с пръст , става дупка .А трябва да се пипа , сваля. Ако можем да обвиним майстора за виновен - добре.
                      -Мръсно. Ами мръсно . 60 лв за пране на 3 седалки и 1 кв.м. мокет. Срещу 1100 лв за рециклиране на шаси . С всичките съпътстващи операции по разобурудване и т.н. Несправедливо.
                      -И други такива. Не ми се коментира.
                      Единствените ми забележки са за спирачките . Със спирачките компромиси не трябва да има.
                      Съвсем случайно хобито ми е с такава насоченост , Само че при мен е малко по различно (купувам - правя -продавам) , и слава богу ,нямам проблеми с недоволни клиенти.
                      Уморените коне не ги убиват , нали ??

                      Коментар


                      • #12
                        До: Сагата "рециклиране шасито на моята Фероза от коко 11"

                        без да звучи като оправдание.
                        това е снимка след ремонта.
                        къде е скъсано покривалото за резервната гума.
                        и една снимка на резервуара.-без коментар.познайте колко ще ви вземат да го калайдисат.
                        колегата не каза че и шарнирите са заминали нали.и че му съобщих тоя факт но каза че били мноооого скъпи и няма да ги сменяме.
                        ами че пантите на вратата та на шофьора са правени наново понеже бяха разбити.
                        за светлините.ами всички кабели на колата са с лустер клеми които са корозирали и клеасали и имат окис.
                        че броните са разглобявани и са кърпени по краищата.
                        че колата има секретни болтове и няма как те да се развият понеже имат гумени капачета и ако не са завите не могат да се сложат тия гумички.
                        БЛАГОДАРЯ колега . о и за мигача.крушката беше се разглобила на две явно от вибрациите.и че стоповете са и бяха хваната с болтове от по 7-8 сантима клеясали и като речеш да ги развиваш се късат.
                        О и за огледа на канала.
                        май не е така както го изкарваш.колега.
                        когато дойде да си вземаш колата аз ти предложих да я вкараме на канала да видиш какво получаваш за парите си.но ти отказа и след като аз настоях я вкарахме и я огледа отдолу.ОГЛЕДА .

                        Последно редактирано от koko11; 21-03-08, 22:07.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X