Аз съм собственикът на онази зеленикава Фероза, която бе обект над два месеца на ахкания, пъшкания и работа?! Трайках си нарочно през цялото време с надеждата, че накрая ще кажа едно голямо БРАВО....., ЕТО ТОВА Е МАЙСТОРА..... или подобни хвалебствени думи и реклами... Но не би!!!!
Сега мога да кажа само едно- не ходете при Калоян от Априлци /коко 11/, ако ви е мила колата, ако ви са свидни парите и най-важното: ако искате да спите спокойно!!!
Доста разговарях по телефона с Калоян, преди да се реша да му оставя возилото си. Ходих специално /на 120 км от Априлци съм/ при него за да го огледа и да каже цената си. Пазарлъци не съм водил- исках просто возилото да стане по-добро от моментното му състояние.... Но отново не би!!! Без да изпадам в подробности, ще споделя само някои дребни, но не маловажни според мен нещица, които съм длъжен да споделя с всички "кандидат изгорели". Нямам задръжки, защото през последните 3 дена съм звънял над 5 пъти на Калоян, но той не ми вдига, а това за мен означава- човекът взе парите и каза спасявай се!!!!
Денят е "Х" и аз с мой приятел съм отново в Априлци да си получа вече готовата Фероза?!
Факти:
1. Ферозата е с два пръста прах- говоря за отвътре- просто седнах в прашна и мръсна кола, която трябваше да карам 120 км?! За седалките, на които бе сядано с мръсните, работни гащи и кормилото лепнещо от мръсотия и мазнотия- просто не ми се спомня?! Е голяма работа- точно 5 часа и 60 лева трябваха на една автомивка да ми изперат и почистят почти всичко! Суетата да си с "ново" шаси иска жертви!
2. Ферозата е с разпран чисто нов кожен калъф на резервната гума?! Суетата иска още 40 лв и два дена да се направи нов!
3. Ферозата няма десен заден мигач и е с постоянно окъсени бутони на вратите, но аз някак си ще трябва да се прибера на 120 км! Едно коляно отдолу пооправи нещата с мигача, но явно е трябвало да легна, защото от срязани и несвързани кабели по инсталацията в последствие ми изчезнаха мигачите въобще и ми отказа алармата, по скоро блокира по път и ми спря возилото- още 50 лв и още два дена ходене по майстори.
4. Проба преди тръгване- нямам спирачки?! Защо бе Коко- ами не зная! Ами как да се прибера- ами те предните държат! Ти друг път сменял ли си така спирачни тръбопроводи с такива медни тръби- да! Проблеми имаше ли- не! Ами аз защо имам- не знам?! Нещо започнах да се дразня!!
5. Оглед на канала- медните тръби за спирачки и гориво са като котешки черва, които само след 120 км на места бяхя започнали да се притриват- към шасито даже и не ми се поглежда!! За оправяне на тръби и спирачки- още 2 дена и още 150 лв!!! Но спирачки не се оправиха на 100%?!
6. Кормилото ми стои ненормално презацепено- защо така- ами не зная как да го презацепя?! Май наистина се изнервям!!!
7. Още на тръгване трябваше да заредя бензин в Априлци, но уви не можах да отворя вратичкана на резервоара- липсваща възвратна пружина на вратичката и гумен маншон на зарядната гърловина?! Било нямало такива, а в Априлци не се крадяло- бе отговора по телефона- да ама не!!!!! Факт, който вече ме вбесява!!!!
8. Карам по пътя- мирише страшно на бензин- в последствие се оказа течящ резервоар, който преди ремонта му /подробно описаните очуквания/ не бе такъв. И въпреки изричната уговорка, че като се свали е хубаво да се калайдиса, вместо калай е покрит с Боди- ходи и го чисти и калайдисвай сега?! Втори факт, който ме вбесява!!!!
9. В завоите по Шипка- хлоп, хлоп....?! Спирам- задна дясна гума пред падане и на петте гайки?! На всички други гуми- все едно навити на ръка???!!!!!
10. Тече ми заден семеринг на коляновия вал- преди не беше така- дори само от снимките на окачената рама мога да се сетя защо.....??!!
11. Ферозата отвсякъде скърца- дано да не е фатална промяна в геометрията й.....!!!
До тук спирам!!! И това ми е прекалено...!!!! Реве ми се!!! Не, бесен съм!!!!! Изводите си правете сами и ако можете ми помогнете със съвет?! Най-напред за резервоара!!! За теча му и за пружината на вратичката му!!!
И ако мислите, че е необходимо качете и двете теми в общия форум, че не само собственици на Дайхацу могат да изгорят!!!!!
Сега мога да кажа само едно- не ходете при Калоян от Априлци /коко 11/, ако ви е мила колата, ако ви са свидни парите и най-важното: ако искате да спите спокойно!!!
Доста разговарях по телефона с Калоян, преди да се реша да му оставя возилото си. Ходих специално /на 120 км от Априлци съм/ при него за да го огледа и да каже цената си. Пазарлъци не съм водил- исках просто возилото да стане по-добро от моментното му състояние.... Но отново не би!!! Без да изпадам в подробности, ще споделя само някои дребни, но не маловажни според мен нещица, които съм длъжен да споделя с всички "кандидат изгорели". Нямам задръжки, защото през последните 3 дена съм звънял над 5 пъти на Калоян, но той не ми вдига, а това за мен означава- човекът взе парите и каза спасявай се!!!!
Денят е "Х" и аз с мой приятел съм отново в Априлци да си получа вече готовата Фероза?!
Факти:
1. Ферозата е с два пръста прах- говоря за отвътре- просто седнах в прашна и мръсна кола, която трябваше да карам 120 км?! За седалките, на които бе сядано с мръсните, работни гащи и кормилото лепнещо от мръсотия и мазнотия- просто не ми се спомня?! Е голяма работа- точно 5 часа и 60 лева трябваха на една автомивка да ми изперат и почистят почти всичко! Суетата да си с "ново" шаси иска жертви!
2. Ферозата е с разпран чисто нов кожен калъф на резервната гума?! Суетата иска още 40 лв и два дена да се направи нов!
3. Ферозата няма десен заден мигач и е с постоянно окъсени бутони на вратите, но аз някак си ще трябва да се прибера на 120 км! Едно коляно отдолу пооправи нещата с мигача, но явно е трябвало да легна, защото от срязани и несвързани кабели по инсталацията в последствие ми изчезнаха мигачите въобще и ми отказа алармата, по скоро блокира по път и ми спря возилото- още 50 лв и още два дена ходене по майстори.
4. Проба преди тръгване- нямам спирачки?! Защо бе Коко- ами не зная! Ами как да се прибера- ами те предните държат! Ти друг път сменял ли си така спирачни тръбопроводи с такива медни тръби- да! Проблеми имаше ли- не! Ами аз защо имам- не знам?! Нещо започнах да се дразня!!
5. Оглед на канала- медните тръби за спирачки и гориво са като котешки черва, които само след 120 км на места бяхя започнали да се притриват- към шасито даже и не ми се поглежда!! За оправяне на тръби и спирачки- още 2 дена и още 150 лв!!! Но спирачки не се оправиха на 100%?!
6. Кормилото ми стои ненормално презацепено- защо така- ами не зная как да го презацепя?! Май наистина се изнервям!!!
7. Още на тръгване трябваше да заредя бензин в Априлци, но уви не можах да отворя вратичкана на резервоара- липсваща възвратна пружина на вратичката и гумен маншон на зарядната гърловина?! Било нямало такива, а в Априлци не се крадяло- бе отговора по телефона- да ама не!!!!! Факт, който вече ме вбесява!!!!
8. Карам по пътя- мирише страшно на бензин- в последствие се оказа течящ резервоар, който преди ремонта му /подробно описаните очуквания/ не бе такъв. И въпреки изричната уговорка, че като се свали е хубаво да се калайдиса, вместо калай е покрит с Боди- ходи и го чисти и калайдисвай сега?! Втори факт, който ме вбесява!!!!
9. В завоите по Шипка- хлоп, хлоп....?! Спирам- задна дясна гума пред падане и на петте гайки?! На всички други гуми- все едно навити на ръка???!!!!!
10. Тече ми заден семеринг на коляновия вал- преди не беше така- дори само от снимките на окачената рама мога да се сетя защо.....??!!
11. Ферозата отвсякъде скърца- дано да не е фатална промяна в геометрията й.....!!!
До тук спирам!!! И това ми е прекалено...!!!! Реве ми се!!! Не, бесен съм!!!!! Изводите си правете сами и ако можете ми помогнете със съвет?! Най-напред за резервоара!!! За теча му и за пружината на вратичката му!!!
И ако мислите, че е необходимо качете и двете теми в общия форум, че не само собственици на Дайхацу могат да изгорят!!!!!
Коментар