Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съединител за Дайхацу Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Съединител за Дайхацу Фероза

    Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
    Даже и така да е работната повърхнос на маховика акое със 4-5 мм по висока ко праиме след струговането.Как ще запазиш работната позизия на притискателния диск.Когато маховика се надере от нитовете се сменя със нов или друг.А когато теглиш джипа единствено когато буташ педала на съидинителя тогава той приплъзва.При изправен съидинител той не трябва да- превърта -както ти казваш.
    Големия проблем дори не е когато е надран от нитовете. А и той не може и да се надере чак толкова, защото са алуминиеви. Дори да се надере, надирането е радиално равномерно, и след сработване на феродовия диск към неравностите (стига да не са прекалено дълбоки), проблем реално няма. Проблема, за който говори sobax, е ако маховика е системно прегряван и от това се е изметнал. Тогава или е станал на "гъбка", или се е вдлъбнал, или се е накъдрил, или комбинация от трите. Тогава реално струговането може да свърши някаква работа. И няма да се дебалансира драстично, ако все пак от тоя маховик все още става нещо (в смисъл, ако не се е накъдрил толкова че от струговането да се изтъни прекалено.

    Иначе, струговането не е велика философия. Може да се организира така, че и една стотна да му се пусне. Обикновено може и да се захване така, че биене да е изключено. Ако не може директно на универсала, прави се захват като върху мотора, който предварително се стругова на същия струг и без да се пипа нищо, маховика се монтира на него така, както към мотора. По тоя начин отколненията са практически нулеви.

    При липса на части или скъпи такива има какво да се измагери обикновено. Невъзможни неща няма. Не е и космическа технология.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: Съединител за Дайхацу Фероза

      Да е прегряван този маховик колко да е прегряван -Да се е накъдрил колко ще се накъдрил-туй дебело желязо аз още не съм го веждал крив от прегряване.Виж от каране без феродо или опит от такова надран съм виждал .Но отнемането на работната повърхност става невъзможна ако не са на една равнина със маховика.
      Последно редактирано от meha1971; 05-03-12, 20:51.
      ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

      Коментар


      • #18
        От: Съединител за Дайхацу Фероза

        Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
        Да е прегряван този маховик колко да е прегряван -Да се е накъдрил колко ще се накъдрил-туй дебело желязо аз още не съм го веждал крив от прегряване.Виж от каране без феродо или опит от такова надран съм виждал .Но отнемането на работната повърхност става невъзможна ако не са на една равнина със маховика.
        И защо да е невъзможно? Стругова се цялата равнина, или част от нея примерно на сантиметър от зъбите, и така до средата. Говорим за десети от милиметъра все пак. Не за дерюги, дълбоки по 2 милиметра. Пак ти казвам - невъзможни неща няма, а аз далеч не съм факир, нито имам опита на други да се сещам за хиляди хитринки по захващането и прочие.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Съединител за Дайхацу Фероза

          Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
          туй дебело желязо аз още не съм го веждал крив от прегряване
          А да си го мерил някога?
          Аз твърдя, че всички автомобили са с криви маховици от момента в който се износи първия им съединител. Говорим за кривина под, или максимум до милиметър.

          Спарки, надирането е аксиално, не радиално. Знам, че знаеш за какво става въпрос, но бъркаш термина. Радиално надиране е когато е от центъра по посока радиуса на окръжността. Другото е аксиално или концентрично
          Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
          Най-добрите ми спомени са предстоящите!

          Коментар


          • #20
            От: Съединител за Дайхацу Фероза

            Първоначално публикуван от sobax Преглед на мнение
            А да си го мерил някога?
            Аз твърдя, че всички автомобили са с криви маховици от момента в който се износи първия им съединител. Говорим за кривина под, или максимум до милиметър.

            Спарки, надирането е аксиално, не радиално. Знам, че знаеш за какво става въпрос, но бъркаш термина. Радиално надиране е когато е от центъра по посока радиуса на окръжността. Другото е аксиално или концентрично
            Прав си. Така ми дойде снощи. Концентрично съм имал в предвид. Не води до дебаланс, демек. Ако е равномерно де.

            За другото - не че съм го мерил, но на ферозата смених само феродов диск и лагер (даже за лагера не съм сигурен). Но и маховика и притискателния бяха лъскави и гладки. Работи си както трябва засега.

            Мен ме е шубе от нисана. Голям туч са скоростите, а не като на ферозата - има-няма 40 кила. Не че съм ги мерил, ама ги вдигам сам.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X