От: Съединител за Дайхацу Фероза
Големия проблем дори не е когато е надран от нитовете. А и той не може и да се надере чак толкова, защото са алуминиеви. Дори да се надере, надирането е радиално равномерно, и след сработване на феродовия диск към неравностите (стига да не са прекалено дълбоки), проблем реално няма. Проблема, за който говори sobax, е ако маховика е системно прегряван и от това се е изметнал. Тогава или е станал на "гъбка", или се е вдлъбнал, или се е накъдрил, или комбинация от трите. Тогава реално струговането може да свърши някаква работа. И няма да се дебалансира драстично, ако все пак от тоя маховик все още става нещо (в смисъл, ако не се е накъдрил толкова че от струговането да се изтъни прекалено.
Иначе, струговането не е велика философия. Може да се организира така, че и една стотна да му се пусне. Обикновено може и да се захване така, че биене да е изключено. Ако не може директно на универсала, прави се захват като върху мотора, който предварително се стругова на същия струг и без да се пипа нищо, маховика се монтира на него така, както към мотора. По тоя начин отколненията са практически нулеви.
При липса на части или скъпи такива има какво да се измагери обикновено. Невъзможни неща няма. Не е и космическа технология.
Първоначално публикуван от meha1971
Преглед на мнение
Иначе, струговането не е велика философия. Може да се организира така, че и една стотна да му се пусне. Обикновено може и да се захване така, че биене да е изключено. Ако не може директно на универсала, прави се захват като върху мотора, който предварително се стругова на същия струг и без да се пипа нищо, маховика се монтира на него така, както към мотора. По тоя начин отколненията са практически нулеви.
При липса на части или скъпи такива има какво да се измагери обикновено. Невъзможни неща няма. Не е и космическа технология.
Коментар