Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съединител за Дайхацу Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съединител за Дайхацу Фероза

    Здравейте,
    Къде мога да намеря нещо за Съединителя на Дайхацу Фероза-устройство и действие.Иска ми се първо да се запозная с принципа на работа преди да запретна ръкави.Причината е че съединителя отделя много високо.

  • #2
    До: Съединител за Дайхацу Фероза

    Ами то било много просто,дори не трябвало навиване на ръкавите.Имало си зегерка,само да погледне човек.Но схемите на съединителя не съм открил-а много със скаран с Английския.

    Коментар


    • #3
      До: Съединител за Дайхацу Фероза

      Рови! Из темите има и пълното сервизно ръководство. На английски обаче.

      ...аиде от мен да мине: www.warfs.org
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        До: Съединител за Дайхацу Фероза

        Благодаря.

        Коментар


        • #5
          До: Съединител за Дайхацу Фероза

          Скоро очаквай смяна на съединитела.Най слабото място на ферозата малко не издържа ако я юркаш по поляни и баирчета.Сменя се за 2,5 до 3 часа.
          Подстрекател на разходчици счупи ДЖИПКА покрай Габрово
          тел. 0898327627
          Радослав

          Коментар


          • #6
            До: Съединител за Дайхацу Фероза

            Здравейте!
            На мен сега ми се налага смяна на съединителя на Ферозата. Бихте ли ми казали при смяната какво е необходимо да се разкачи?
            И ако може да ми препоръчате място или майстор от където да си купя, или да ми смени съединителя.

            Коментар


            • #7
              До: Съединител за Дайхацу Фероза

              Пускаш двата кардана развиваш двата болта на тампона на ск. кутия и послевсичките болтове на кутията .Съединитела се сменя като се издърпа кутията назад около 10см. място което е достатачно да се свали съединитела.Кутията се оставя да седи на средната колонка кадето седи тампона .Операцията е за около 2,5ч.
              Подстрекател на разходчици счупи ДЖИПКА покрай Габрово
              тел. 0898327627
              Радослав

              Коментар


              • #8
                До: Съединител за Дайхацу Фероза

                Благодаря за информацията!

                Коментар


                • #9
                  От: До: Съединител за Дайхацу Фероза

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Съединител.jpg
Прегледи:2
Размер:85.3 КБ
ID:5351818
                  Ето снимка на зегерката която според мен служи за регулиране на дължината на жилото?
                  Тогава смених в един реномиран сервиз срещу скромната сума от 450 лв съединителя-сложиха според тях италиански...! И след 10000км отново съм на същата дилема-нов съединител?
                  Може ли някой да обясни за какво служи болта с контрагайката който се намират монтирани до педала на съединителя. Той има ли значение за реглажа или само определя височината на която може да се вдигне педала-и няколко думи за методиката на реглажа?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съединител за Дайхацу Фероза

                    Зегерката се премества в нужното каналче, така щото съединителя да работи нормално. Друго естество в реглажа няма. Ако не може да се регулира от жилото/зегерката, значи е за смяна.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съединител за Дайхацу Фероза

                      Съединителя на джипките се претоварва и прегрява системно. Много често след смяната изкарва много по-малко от преди, а понякога плъзга още след ремонта. Някои "стари майстори" твърдят, че трябвало да се препасне феродото. Това обаче е долна измама. Истината е, че "комплект съединител" е едно нещо, което много малко се разминава от феродов, претискателен и лагер. Разминаването се състои в липсата на нов основен (огледален или още маховик) диск. Стария, горкия толкова е прегряван, че лекинко се е изметнал и се е позаоблил като питка. Монтираното ново феродо няма как да легне на цялата му площ и за нещастие новия съединител контактува на 30%. Първоначално се справя, защото претискателя е нов и силен, но не за дълго. За да се получи качествен ремонта и същевременно бюджетен трябва да се свали маховика и да се стругова. Задължително е след това да се компенсира претискателя със същия размер за да се запази работната му позиция.
                      Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                      Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съединител за Дайхацу Фероза

                        Няма ли това да се отрази на баланса на маховика? В същност тъп въпрос .. едва ли ще се стругова кой знае колко от него ....
                        Георги Танев (0+)
                        Land Rover Discovery 1 300 TDi
                        Land Rover Club Bulgaria
                        0887 930 238, 0878 797 768

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съединител за Дайхацу Фероза

                          Никакво струговане на маховика.Сменя се притискателния диск с феродовия и лагера това е.Аз на моя джип сменях само феродов .Но не съм допуснал да боксува съидинитела ми.И си въри нямам проблеми.Естествено си го сменям сам и пари на майстор не съм давъл.
                          ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Съединител за Дайхацу Фероза

                            Първоначално публикуван от meha1971 Преглед на мнение
                            Никакво струговане на маховика.Сменя се притискателния диск с феродовия и лагера това е.Аз на моя джип сменях само феродов .Но не съм допуснал да боксува съидинитела ми.И си въри нямам проблеми.Естествено си го сменям сам и пари на майстор не съм давъл.
                            Sobax имаше предвид друг вид боксуване, не да го оставиш да опре до нитовете и тогава да го сменяш. За пример тегля джипка легнала по корем ... със сигурност съединителя превърта от зор и точно това имаше предвид той.
                            Георги Танев (0+)
                            Land Rover Discovery 1 300 TDi
                            Land Rover Club Bulgaria
                            0887 930 238, 0878 797 768

                            Коментар


                            • #15
                              От: Съединител за Дайхацу Фероза

                              Първоначално публикуван от Жоро Танев Преглед на мнение
                              Sobax имаше предвид друг вид боксуване, не да го оставиш да опре до нитовете и тогава да го сменяш. За пример тегля джипка легнала по корем ... със сигурност съединителя превърта от зор и точно това имаше предвид той.
                              Даже и така да е работната повърхнос на маховика акое със 4-5 мм по висока ко праиме след струговането.Как ще запазиш работната позизия на притискателния диск.Когато маховика се надере от нитовете се сменя със нов или друг.А когато теглиш джипа единствено когато буташ педала на съидинителя тогава той приплъзва.При изправен съидинител той не трябва да- превърта -както ти казваш.
                              ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X