Здравейте,
след добавяне на задния кардан, се получи доста неприятно тресене, което се усеща още при потегляне.
Преди това автомобила е каран 5-6 години само на предно, тъй като задния кардан е бил изваден с което се е отчупило парче от муфата със шлиците, и също така разбит вала от към раздатъчната кутуя. Купис си нова скоростна кутия с раздатъчна и с кардан, от един автомобил свалени.
1. може ли да е проблема от задния мост, който има луфт от около 6-7 мм като вдигна едното колело и го мърдам на ръка.
2. спаднало ниво на маслото в раздатъчната кутия?
3. Големият ъгъл на кардана?
4. самия кардан, го давах за скъсяване. в момента е сглобен като вилките са завъртяни на 90* една спрямо друга, като се надявам в това да е проблема. За съжаление на помня какво е било оригиналното положение, дали то е подвело майсторите, като са го скъсявали или те са го объркали. колкот и снимки да гледам в нета, винаги вилките са една срещу друга.
5. не мисля че има значение как кардана се зацепва във вала на раздатъчната кутия. само има една особеност, единия шлиц от муфата липсва, но мисля че е за да може да се смазва от там кардана с масло от раздатъчната.
6. не мисля че има значени е и как се "зацепва" към задния мост, те и без това са само 4 положения там. (с 4 болта се хваща).
след добавяне на задния кардан, се получи доста неприятно тресене, което се усеща още при потегляне.
Преди това автомобила е каран 5-6 години само на предно, тъй като задния кардан е бил изваден с което се е отчупило парче от муфата със шлиците, и също така разбит вала от към раздатъчната кутуя. Купис си нова скоростна кутия с раздатъчна и с кардан, от един автомобил свалени.
1. може ли да е проблема от задния мост, който има луфт от около 6-7 мм като вдигна едното колело и го мърдам на ръка.
2. спаднало ниво на маслото в раздатъчната кутия?
3. Големият ъгъл на кардана?
4. самия кардан, го давах за скъсяване. в момента е сглобен като вилките са завъртяни на 90* една спрямо друга, като се надявам в това да е проблема. За съжаление на помня какво е било оригиналното положение, дали то е подвело майсторите, като са го скъсявали или те са го объркали. колкот и снимки да гледам в нета, винаги вилките са една срещу друга.
5. не мисля че има значение как кардана се зацепва във вала на раздатъчната кутия. само има една особеност, единия шлиц от муфата липсва, но мисля че е за да може да се смазва от там кардана с масло от раздатъчната.
6. не мисля че има значени е и как се "зацепва" към задния мост, те и без това са само 4 положения там. (с 4 болта се хваща).
Коментар