Здравейте колеги ! Имам странен проблем и искам да ми помогнете да го открия. Когато стоя на място и като въртя волана оборотите падат на долу и често се изключва джипа. Когато завия дори когато се движа трябва да подава лекичко газ иначе джипа пак се изключва.
Моля ако сте имали подобен проблем споделяйте !
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем при Фероза
Свий
X
-
От: Проблем при Фероза
Благодаря колега ! Утре ще видя дали е от там. А мога ли да попитам къде точно се намира хидравличната помпа ? Знам само от къде се налива масло за хидравликата.Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнениеНай-вероятно е свързано с хидравликата.
На хидравличната помпа има две вакуумни маркучета в задната част. Провери дали не са прокъсани, или да са им разменени местата.
Ако е нужно, подмени ги.Последно редактирано от offroad-daihatsu; 16-10-16, 20:47.
Коментар
-
От: Проблем при Фероза
Като застанеш пред двигателя, в ляво горе. Обикновено е задвиждана от пистов ремък.
Маркучетата за вакуума са под маркучите за маслото, та не се виждат веднага, но не са и на неудобно място.
Кгато сменях двигателя, бях им разместил местата и волана беше много лек, повече от колкото е нормално, правейки я да отговаря много рязко на всяко помръдване. Размених ги и се нормализира.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: Проблем при Фероза
Щом не можеш да намериш кое е хидравличната помпа-по-добре не пипай нищо, и иди в сервиз. Там могат даже да намерят къде са стартера и генератора...
А какво означава джипа да се "изключи"?Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Проблем при Фероза
Ами това е почти същото.Първоначално публикуван от offroad-daihatsu Преглед на мнениеНаписах къде се намира, а не какво е хидравлична помпа, както и да е.
Човек който с един поглед под капака не може да намери къде е хидравличната помпа явно не познава устройството на автомобила, та затова и не може да я намери.
Затова и те съветвам да не пипаш, уж няма кой знае каква вероятност да направиш някоя поразия, ама никога не се знае.
Да, разбирам раздразнението ти, аз съм даже по-остър от теб когато започнат да ме ядат, ама наистина-ако не можеш да се ориентираш с един поглед под капака-по-добре не се занимавай, а иди при човек който знае какво прави.
А и това, че не знаеш къде е помпата означава, че не си се заглеждал под капака на ферозата. Което е признак, че монтьорската дейност не ти е приоритет. В което няма нищо лошо разбира се, свят широк, хора всякакви, но аз като не разбирам от медицина-не се опитвам да лекувам.
Е. понякога се правя на гинеколог де, ама без претенции за излекуване

Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Проблем при Фероза
Той Сашо(тигерхунтера) е такъв-винаги помага, готин е.
То и аз помагам както мога, ама на теб трябва явно да се започне от А,Б,В...
Сам казваш, че не разбираш, а се опитваш сам да си отстраняваш проблемите. Ми не става. Всъщност става, всички сме тръгнали оттам, ама чак да не се ориентираме под капака, а да започнем да правим сериозни ремонти-не се е случвало. Иска си чиракуване, четене, осмисляне на кое какво е , и защо е точно такова, а не с два милиметра по-дълго, защо не е с верига а с ремък, как работят двете системи, какви принципи на работа са използвани, каква е логиката на това делкото да е точно там, кой клапан се отваря като буталото се движи нагоре, и според това да се ориентираш дали този цилиндър е на такт компресия, или изпускане...Как да намериш ГМТ, как да измериш налягането което дава хидравличната помпа в твоя случай...
Не се сърди, ама всеки занаят си има своите тънкости и те се научават с работата, а не с питане в нета.
Дано с питане да си оправиш проблема де, ама...Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Проблем при Фероза
E Кольо,Кольо,каква тирада изприказва от излишни приказки,вместо ако искаш да му помогнеш на човека,да му кажеш две приказки,ама правилните......,както Сашо е постъпил.Доколкото знам и съм чел правилата на форума,този форум е за взаимопомощ,и в него членуваме хора с различни професии и професионални подготовки,както и с различна сръчност!Не дей да мислиш че задалия въпроса е по тъп от теб и не се е досетил че може да отиде в специализиран сервиз за да му окажат помощ,но щом е решил да попита тук,може да е решил сам да си отстранява проблема....Ти сам казваш,всъщност си противоречиш"Сам казваш, че не разбираш, а се опитваш сам да си отстраняваш проблемите. Ми не става. Всъщност става, всички сме тръгнали оттам,",та и колегата иска да тръгне от някъде........ .Ама ти както го започна,едва ли ще посмее друг път и да попита за някоя крушка как се сменява на Ферозата!!!Твое право е ако смяташ за правилно да му отговориш на питането,или да го подминеш с мълчание,ако го счетеш за неуместно както много пъти се е случвало на зададени въпроси,стотици преглеждания и един или два отговора само.Нищо лично,просто така ги разбирам аз правилата на форума и смятам че тук трябва да си помагаме кой с каквото може(съвети,части,снимки),а не да се дърляме.
Коментар
-
От: Проблем при Фероза
Колето е душа човек и аз го познавам отдавна и лично го познавам. Той си обича да си философства, ама и сам знае, че никой не се е родил научен и знае също така, че когато някой има мерак да научи нещо, хубаво е да му се помогне.
На сервиз, всеки знае да иде. Друг е въпроса, доколко може да си го позволи.
Когато човек има желание да отвори капака и да пипне нещо, то си личи. Другите обикновено искат препоръка за сервиз.
Аз също съм питал хиляди неща тук в този форум и продължавам да питам и да се интересувам за неща които не съм точно в час как стават.
Понякога , човек дори да не е с две леви ръце, е несигурен да не повреди нещо и пита.
По много въпроси си мълча, щото наистина не съм в материята, особено в жичкаджийските работи.
Но повечето неща по които взимам отношение, то е на базата на емпиричен опит.
Та, нека няма сърдене.
Колегата да не се връзва също.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: Проблем при Фероза
Точно така колега. Точно това имах в предвид. Щом съм решил да кача тази тема тук значи имам нужда от вашата помощ и може би нямам възможности да ходя при сервиз и реших да пробвам сам да си оправя проблема сам. Днеска разгледах хидравличното моторче, но видях че вместо 2 имам само 1 маркуч. Ако имам възможност ще кача и снимки дали правилно съм се ориентирал. Явно ще трябва да ходя при някой който разбира.Първоначално публикуван от буклас Преглед на мнениеE Кольо,Кольо,каква тирада изприказва от излишни приказки,вместо ако искаш да му помогнеш на човека,да му кажеш две приказки,ама правилните......,както Сашо е постъпил.Доколкото знам и съм чел правилата на форума,този форум е за взаимопомощ,и в него членуваме хора с различни професии и професионални подготовки,както и с различна сръчност!Не дей да мислиш че задалия въпроса е по тъп от теб и не се е досетил че може да отиде в специализиран сервиз за да му окажат помощ,но щом е решил да попита тук,може да е решил сам да си отстранява проблема....Ти сам казваш,всъщност си противоречиш"Сам казваш, че не разбираш, а се опитваш сам да си отстраняваш проблемите. Ми не става. Всъщност става, всички сме тръгнали оттам,",та и колегата иска да тръгне от някъде........ .Ама ти както го започна,едва ли ще посмее друг път и да попита за някоя крушка как се сменява на Ферозата!!!Твое право е ако смяташ за правилно да му отговориш на питането,или да го подминеш с мълчание,ако го счетеш за неуместно както много пъти се е случвало на зададени въпроси,стотици преглеждания и един или два отговора само.Нищо лично,просто така ги разбирам аз правилата на форума и смятам че тук трябва да си помагаме кой с каквото може(съвети,части,снимки),а не да се дърляме.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар