Имам следния проблем.
1. При спускане с изгасен двигател по стръмен черен път и след запалване и форсиране се чува пукане, подобно на късо съединение от към двигателя. Не е късо обаче. Чува се от горната страна на двигателя близо до купето.
2. Получава се при рязко друсане, рязък завой, форсиране при голямо надолнище.
3. Сле като потрещи малко се оправя и си върви. Няма загуба на мощност или кавото и да е друго.
Майсторите ме убеждават, че не било възможно да е от разпределителен вал или клапани (миналата година сменях клапани). Щяло да с епрецака центровката. Било от аксиален лагер, но според мен се чува от горе не от долу. Шума обаче е от нещо като въртене. Има ли идея някой какво може да е?
1. При спускане с изгасен двигател по стръмен черен път и след запалване и форсиране се чува пукане, подобно на късо съединение от към двигателя. Не е късо обаче. Чува се от горната страна на двигателя близо до купето.
2. Получава се при рязко друсане, рязък завой, форсиране при голямо надолнище.
3. Сле като потрещи малко се оправя и си върви. Няма загуба на мощност или кавото и да е друго.
Майсторите ме убеждават, че не било възможно да е от разпределителен вал или клапани (миналата година сменях клапани). Щяло да с епрецака центровката. Било от аксиален лагер, но според мен се чува от горе не от долу. Шума обаче е от нещо като въртене. Има ли идея някой какво може да е?
Коментар