Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лифт на фероза.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Лифт на фероза.

    Здравейте,

    Аз съм с 235 / 75 /15 и никъде не упират дори не приближават, колегата Влади караше с 255 мноооого готино се държи на асвалт....

    Разликата в проходимостта и стабилността е огромна, затова Спарки скачай на по-широките гуми.

    За торсионите, само да те предупредя, почисти ги яко с четка телена, после ги пръскай поне 2-3 дни подред с ВД-40 или подобни инак отиваш на да ти продавам моите резервни торсионни болтове!!! Просто не се развиват, почти монолитни стават/са станали с гайката...

    И съвет, преди да пипаш каквото и да е по торсионите, вземи с център+чук бележи точното им оригинално положение, инак после ще имаш крен

    Почти на 99.98 % съм убеден, че никакъв лифт на купето спрямо шасито няма да се наложи, ако тръгнеш да го правиш там влизаш в едни филми, аз не бих опитвал... просто Ферозата носи на големи гуми поне от към калници, друга тема е, че става пъргава като градски автобус ИКАРУС в 18:00 часа...и спирането става малко по-трудно...и на баирите става малко по-тегаво, а за изпреварване няма да говоря да не те натъжавам...

    Поздрави и късмет,
    Бъдете живи и здрави!

    Коментар


    • #17
      До: Лифт на фероза.

      Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
      Аз съм с 235 / 75 /15 и никъде не упират дори не приближават.

      Само да поясня, че аз говоря за кална гума със шарка кобра примерно. Ако гумата е 235/75/15, но асфалтова шарка, най-вероятно няма да опира никъде. Но калната гума е доста по-рошава със всички последствия от това...

      Коментар


      • #18
        До: Лифт на фероза.

        Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
        R няма общо с височината на гумата. Само с диаметъра на джантата. Просто е прието, че 80 е стандартна височина и не се пише.
        Чакай малко. Какво общо има R с диаметъра на джантата?
        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

        Коментар


        • #19
          До: Лифт на фероза.

          Първоначално публикуван от ribaro Преглед на мнение
          Само да поясня, че аз говоря за кална гума със шарка кобра примерно. Ако гумата е 235/75/15, но асфалтова шарка, най-вероятно няма да опира никъде. Но калната гума е доста по-рошава със всички последствия от това...
          Така е колега, съжелявам, че не уточних, но при все това мисля 235 дори и рошава примерно при мен ще влиза ОК без да съм рязал калници, ама малко лифта ми е повече от 5 см

          Спарки най-лесно става като вземеш на някой гумите за тест, ние с Влади така направихме на времето, вих кой има МТ с 5 дупки ... и приблизителен размер като желания...

          Поздрави,
          Бъдете живи и здрави!

          Коментар


          • #20
            До: Лифт на фероза.

            Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
            Когато не се пише височина това означава, че тя е 80% или 82%, ако предпочитате, това не са точни мерки. Буквата R няма абсолютно никакво отношение към височината на гумата, а означава гума с радиална конструкция.
            Да де, исках да кажа когато не пише нищо освен R, а не че е мярка за височина
            sigpic УАЗ-452

            Коментар


            • #21
              До: Лифт на фероза.

              Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
              Чакай малко. Какво общо има R с диаметъра на джантата?
              Означава,че гумата е радиална
              sigpic УАЗ-452

              Коментар


              • #22
                До: Лифт на фероза.

                Имам предвид опиране в шасито отпред при завой. Поне при мен на Рокито е така. Сега съм с джанти -12 ЕТ и пак опират леко в крайно положение на волана, а с оригиналните джанти, които са +10 не се траеше. Иначе след лек лифт другаде няма да опира.

                Коментар


                • #23
                  До: Лифт на фероза.

                  Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                  Чакай малко. Какво общо има R с диаметъра на джантата?
                  Грешка. Исках да кажа отвора за джантата. В днешно време над 90% от гумите са с радиална конструкция, т.е. R тип. Но той не е единствения.

                  Колкото до твърдението, че са 82%, то е по-скоро тежко историческо наследство. В началото на автомобилната индустрия в Европа са се произвеждали единствено гуми с 82% височина и за това не се е пишело. В днешно време 195R15 би трябвало да се чете 195/80R15. Някой да е виждал гуми 235/73R15 или 255/72R16? Тези цифри просто се закръглят.
                  Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Лифт на фероза.

                    Хубаво е, че се изяснихме относно R, и другите неща
                    Първоначално публикуван от Zaarin Преглед на мнение
                    Грешка. Исках да кажа отвора за джантата. В днешно време...
                    Не знам какво става, ама нещо не мога да включа какво общо има R(радиална гума) с отвора за джантата?! Дано, не е прозвучало като заяждане, просото обичам нещата да се изясняват до край.
                    Последно редактирано от stojan_defender-a; 15-11-07, 18:12. Причина: Допълване
                    о 88 з 417 оо 4 - Стоян

                    Коментар


                    • #25
                      До: Лифт на фероза.

                      Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                      Дано, не е прозвучало като заяждане, просото обичам нещата да се изясняват до край.
                      Кво толкова трябва да си изяснаваш. Води се поредния безмислен спор от който никой нищо не научава. Ето как седят нещата. Идва време купуваш джипка, отиваш в магазина и си харесваш гуми на око. Пробваш ги дали влизат (и завиват), ако влизат пробваш по големи до като спрат да влизат и плащаш. Тогава газ към гората. Това е.
                      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                      Коментар


                      • #26
                        До: Лифт на фероза.

                        Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                        Хубаво е, че се изяснихме относно R, и другите неща
                        Не знам какво става, ама нещо не мога да включа какво общо има R(радиална гума) с отвора за джантата?! Дано, не е прозвучало като заяждане, просото обичам нещата да се изясняват до край.
                        Сега като се замисля май няма... Нещо ми се въртеше в главата, че всички диагонални гуми са задължително с вътрешна и от там няма смисъл за джанти за безкамерни, но като помислих пак май бъркам...
                        Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Лифт на фероза.

                          нека прибавя две думи относно широчината на гумите.

                          Спарки, ако ще взимаш Кобри, не ти препоръчвам прекалено широки. Ферозата е лека, мисля, че варианта 215 80 R15 или 225 ако има такива ще е идеален. Аз, от 255 минах на 195 кобри- усеща се тежестта на гумата, не си заслужава да спъваш джипката и да увеличиш разхода само заради гъзарията.

                          Ферозата със 195 кобри просто няма грешка- като изключим, че са малки като диаметър, не виждам кал, която би те затруднила.

                          Иначе джантите са уникални. Ако не си бях купил наскоро метални, щях и аз да се хвърля на тия.....Успех в начинанието с лифта, вече и мен започват да ме блазнят такива еретични за джоба мисли
                          2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                          Toyota Land Cruiser KDJ 125

                          Коментар


                          • #28
                            До: Лифт на фероза.

                            Благодаря на всички отзовали се.

                            Това, че ще стане по-тромава е ясно. Дори и най-малкото защото ще са по-тежки. Аз със гуми M+S съм се обзавел и ако ми трябва скорост и икономичност е ясно че тях ще ползвам. При това и не са регенерати, демек по-леки. Ще видя и кои джанти са по-леки, и ако няма други съображения ще сложа наличните гуми на тях, точно с тая цел.
                            Трябват ми единствено гуми за по-сериозни (за хард съм твърде зелен, но систематично оглупявам ) разходки из калта, а там скорост не ми трябва. Не ми се ще някой ден да се съберем и да тръгнем по баирите и аз да съм причината да се бавим. За това е цялата работа. Пък и лекото вдигане е не на последно място.

                            Опирането към шасито не ме притеснява. Най-малкото хода на кормилото може да се ограничи, барабар с всичките последици от това, но е опция, при това лесно постижима.
                            Притеснява ме единствено опирането в ламарините, защото не ми се ще да режа. В тия работи просто не ме бива, пък и нямам необходимите условия. До колкото разбирам от вас такъв проблем е малко вероятен. Просто ще трябва да се пробват и двата размера и да се види кой по ще ми хареса. Честно казано ме влече към 235ците, но ако ще трябва да правя сериозни технически компромиси ще се примиря и с 215. Разлика в виаметъра от около сантиметър (лифт 5мм) не е от съществено значение, но за опирането в калниците и шасито определено би могъл да е от сериозно значение.

                            Като се накумя ще пусна тема във форума, пък дано все някой има такъв размер кобри на подходящи джанти и изяви желание да се видим и да ги пробвам.

                            Относно случая, в който не е указан втория размер - еми някои твърдят че е 80, други 82, но за тия размери гуми разликата би била такава, че дори гуми с означен такъв размер от различни производители и от различни модели май дават дори и по-големи отклонения понякога. Но все пак ме ориентирахте в обстановката, за което ви благодаря.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Лифт на фероза.

                              Спарки, ела утре ще ти дам моите ще ги премерим и ще видиш как се държи и изглежда колата ти с големи гуми, ако си навит кажи ?


                              Тъкмо ще си вземеш ключове...

                              Поздрави,
                              Бъдете живи и здрави!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Лифт на фероза.

                                слагай 235-75-15 кобри и не се занимавай с глупости.
                                мотора си ги върти без проблем.
                                голяма гума трудно се каса и по камъни и по асфалт.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X