Здравейте колеги. Понеже ферозката, ми влезе под кожата и много ме забавлява,реших да и подаря малко мощност с двигател на бмв (m44b19). Проекта ще стартира на 25.08.2015г. Всякакви мнения и съвети ще ми бъдат от полза.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Фероза с двигател на bmw
Свий
X
-
От: Фероза с двигател на bmw
Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнениеПотърси m42b18. Mеханично е по-здравия IS, неприятно че е по-стар.
Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнениеПотърси m42b18. Mеханично е по-здравия IS, неприятно че е по-стар.0893966166- Димо Тодоров
Коментар
-
От: Фероза с двигател на bmw
Здравей, колега!
Ето моята тема http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=163327 , дано ти е полезна! Ако имаш въпроси звънкай о877886339 Иван! Поздрави!O877886339
Коментар
-
От: Фероза с двигател на bmw
И така дълго очакваната операция започна
[emoji24] след три часа откачне стигнахме до крайният резултат.
Едно последно яхване[emoji3] [emoji3] [emoji3]
Механикът е доволен
На другият ден се заехме с другият мотор,понеже го взехме с инсталацията и цялата окомлектовка трябваше да го разглобим до блок с глава.
Сменихме семерингите на кол.вал и картера. Ползваме картер от бертони,понеже на бмв-то ще опира в предния диф,а бертинският са го освободили. После маховика и съединителят,те са от ферозата ,така е изпълнено при бертони(макар ,че малко съм скептичен колко ще издържи). Сложихме кутията и го пуснахме в коша.Закачихме ск.кутия за тампона на гредата и изненада.
Картера опира в полуоската и гредата коята държи дифа. След дълго гледане се установи,че двиг. иска 10-на см. назад. При това положение трябва да се мести гредата на ск.кутия назад,а карданите да се режат.
МОЛЯ, ако има някой с бертони в близост до ямбол да звънка за да видем как са го направели италианците(ако иска де).
И така малак застой ,докато измислим ,как ще е най правилно.
Искренни благодарности на Ванката за добрите разяснения.0893966166- Димо Тодоров
Коментар
-
От: Фероза с двигател на bmw
Оригинално при бертоне двигателя стои 6 см по-назад, съответно и карданите са различни, картера е различен от на оригиналния на бмв, има специфична форма заради гредите на предния диф.Bertone freeclimber 1.8 115hp
Коментар
-
От: Фероза с двигател на bmw
Като цяло имам два начина на подход.
-Боди лифт 6 см и вдигане на двигатела максимално горе,за да се осводи място между картера и полуоската. Подлагане на танпона на ск.к за да се изравни височината. При това полужение ще се получи по-голлям ъгал на ферозовите кардани и ще паснат.
- Коплиране на двиг. в коша според мястото,местене на гредата на ск.к назад и рязане на задният кардан и удалжаване на предния.
До като пиша ми хрумна и трети.
- Пак напасване на двиг. според мастото в коша местене на гредата и слагане на бертонски кардани(който си нямам на идея от каде да намеря).0893966166- Димо Тодоров
Коментар
-
От: Фероза с двигател на bmw
Първоначално публикуван от foolen Преглед на мнениеАко можеш да вземеш от магазин картер от бертоне за проба с уговорка да им го варнеш при несаответствие мисля че проблема би могал да баде решен .0893966166- Димо Тодоров
Коментар
-
От: Фероза с двигател на bmw
Димчо не е оферта да местиш двигател и трансмисия нагоре ще се обръщаш лесно като мен
Колегата Тонката от последния пост добре ти го е казал как да станеSuzuki samurai sj 413 jx gsm.0897876505 Ямбол
www.youtube.com /ASK Yambol 4x4 extreme
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар