Здравейте колеги. Повдигнах си предницата от торсионите, но задницата ми е много увиснала. Има ли лесен вариант да и вдигна малко и задницата? С 4-5 см само. Интересуват ме само лесни варианти, и то само за повдигане отзад, че не ми се ще да правя големи модификации.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Повдигане само на задница на Фероза
Свий
X
-
От: Повдигане само на задница на Фероза
С амортисьори Монро Адвенчър 4х4,присаждане в пакета ресьори на подходящ лист.
Поне при мен проработи!
А дефинитивното решение на проблема е нов пакет не "уморени" листове и па к горецитираните амортисьори.МБ124 200Д седан 5 скорости 88 год. МБ 124 Е300Д Т 24 в 93 год. ОПЕЛ ФРОНТЕРА А ДБ 2,8ТДИ 95год. Не е проблем че човек е смъртен,проблема е че е внезапно смъртен!
-
От: Повдигане само на задница на Фероза
Взимаш волгови ресори и сменяш целия пакет, с изключение на основния и опорния лист.
Разрови из темите за ресори тук.
Имаше линк как гоправят руснаците.
Освен от ресорите, нямаш друг вариант.
Газови Монро + ресори= още по-отвратителна, от и без това отвратителната возия на табуретката.
Отзад препоръчвам маслени.
И не прекалявай и с торсионите, че предницата се одървя и почва да подскача и тя.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: Повдигане само на задница на Фероза
Както обещах, ето малко снимки за идея.
Жабарите ползват пружини от малки коли. От типа на Матис, Пунто, Типо, Панда, Голф2.
Пробвано е и с пружини от Витара, но са много твърди.
Както и предните на Пандата.
Пружините трябва да са дълги около 30см.
За препоръчване, с оглед по-мека возия, са прогресивните пружини.
Давам и линк към форума, но не могат да се гледат снимки, ако не си регистриран. Аз влизам рядко и почти не пиша напоследък.
http://feroza-club.forumitalian.com/...bale-piu-molle
ПП: По-дългите амове стават задължителни, като не е излишна и промяната на долния захват (по съвсем други съображения)
Както и задължително е да се проверят дължините на спирачните маркучета и при нужда, да се откачат от купето жилата за ръчната.
Снимки:Последно редактирано от TigerHunter; 12-01-15, 19:00.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: Повдигане само на задница на Фероза
Това и Ванката Горчев го е правил- ЦЪК, но някои от снимките не се виждат. До колкото си спомням и колегата, който прави кръстоска между бероне и гега, беше слагал допълнителни пружини преди генералната трансформация и не беше очарован от возията и ходовете, но не мога да намеря темата му.Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
Daihatsu Feroza F300 1.6 16V
Коментар
-
От: Повдигане само на задница на Фероза
Темата на Ванката я бях забравил.
За очарование, дума не можа да става.
Колегата питаше за лесен и сравнително евтин вариант.
Или ресори от Милнер, или тансформация на пружини с три линк, или с панхард отзад.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: Повдигане само на задница на Фероза
Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнениеТемата на Ванката я бях забравил.
За очарование, дума не можа да става.
Колегата питаше за лесен и сравнително евтин вариант.
Или ресори от Милнер, или тансформация на пружини с три линк, или с панхард отзад.
Иначе,ходовете и возията са доста приемливи.Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
От: Повдигане само на задница на Фероза
Четирилинковото с панхард го недолюбвам аз.
За щангите от ЖигулА, думи нямам.
Не знам, толкова ли е трудно да се направят регулируеми щанги.
Отделно от това, жигулските са къси за тая цел.
А ако се влиза в тоя филм, по-добре малко по-дълги (long arm) щанги.
Поне ходовете да компенсират мизерните такива на предницата.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: Повдигане само на задница на Фероза
Направих ме ги регулируеми.След време разби на панхарда едната резба,та се наложи фиксиране с телоподаващото,добре,че поне вече имаше направен реглаж.
Иначе,за можене,всякак може,ма тази я поддържах вече направена.Та каквото бяха сътворили колегите преди нас,това дооправях.Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.
Коментар
-
От: Повдигане само на задница на Фероза
Колеги,вчера започнахме ремонт на Ферозата на един приятел.Оказа се доста зле от към задница.Имаше счупен лист на ресора,а по принцип и двата изглеждаха доста странно и дори различни.Бяха придружени и от криви амортисьори. Изчетох доста теми във форума и дори се бях уплашил.Но днес попаднах на добри майстори,при които отидох само за консултация,а те ми решиха проблема,за часове.Амортисьори ме накараха да купя от Мерцедес 190.Нови ги взех за 44 лв (с отстъпка).Майстора гарантира че са същите,дори по добри заради шоковите тампони.Майстора на ресорите пък ме изненада истински.Предложи да ми смени счупения (3 лист),както и да смени третия на другия,за да са еднакви.Каза че ще ги пусне на валовете,за да ги тества и с това обещава да се вдигне задницата с 2-3 см.(аз не искам повече).Гръмна ме с цената.Каза че ще ми ремонтира двата за 35 лв. Разбира се резултата от работата им ще го имам,когато започна монтажа(шасито отзад почти липсва),но цената направо ме изуми.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар