Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

    Бушон, капачка, палец, кабели, бобина, комутатор. По реда, по който са изброени.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

      Здравейте колеги. От около месец имам Feroza, и от няколко дни започна да свети "чек"-а ( индикатора за запалването на двигателя ). Като откача акомулатора за няколко часа, спира да свети за 1-2 дни и светва отново.
      Имам проблем и с предният мост - не включва и няма ниски, инак всичко работи
      Моля за съвет от по-препатилите с Feroza.

      Коментар


      • #18
        От: Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

        Днес ходих в сервиз за джипки (в Добрич имаме такава "екстра"... и ми казаха, че хъбовете са за смяна, има натрупани грешки в бордовият комп, бензиновата помпа е за смяна. Струва ми се, че портмонето ще "смукне" въздух .
        ... та питането ми е: - хъбовете заедно ли се сменят, или само счупеният?
        Благодаря предварително за помощта, която ми оказвате с инфо.

        Коментар


        • #19
          От: Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

          Здравей, щом ти свети чека значи има записана грешка.Вярно че ферозата записва всичко на всичко 10-тина вида грешка, но преди да откачиш акумулатора виж каква е по този начин:


          В сервиза би трябвало да са я видели, но нищо не пречи сам да провериш.

          Хъбовете е хубаво да ги смениш в комплект.Ти с какви си в момента(ръчни или автоматични-на тях си пише). Има вариант ако единият ти е здрав да намериш втора употреба същия, и вече двата здрави да ги разглобиш, почистиш и смажеш и мисля, че няма да има проблем. По принцип преди да купуваш нов/и виж какъв е проблема със сегашните ти.Хубаво е да имаш идея, че ръчните се водят по-здрави, безпроблемни и по-опростени, ако решиш да купуваш нови.

          Успех
          Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
          Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

          Коментар


          • #20
            От: Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

            Много благодаря за съвета и филмчето.
            Утре почват да разглобяват и ще пиша какво се случва.

            Коментар


            • #21
              От: Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

              Здравейте.Явно проблема с паленето на студено е заразен.Карам Feroza F16, пълен инжекцион газ/бензин, 91 г.Преди месец започна да ми свети "чек"-а когато подам газ и колата се понатовари независимо дали е на газ или бензин. До сега го е правела много рядко, само на газ и то ако я назоря много, така, че да не и достига гориво. Пробвах да проверя грешките, като окъся сервизната клема, но компютъра не реагира. ( Правил съм го и друг път, до преди година работеше нормално).Седмица преди коледа "чек"-а започна да свети много често и да гасне все по-рядко, но нямах никакви проблеми с палене и каране.Последните две седмици колата беше на ремонт - смяна на радиатор, съединител, накладки и т.н.След ремонта "чек"-а свети постоянно, а паленето е проблем.Паля винаги на бензин.На студено пали от раз и веднага гасне. Ако пипна газта гасне. След две три паления, при много бавно подаване на газ работи с детонации и като позагрее малко мога да я изфорсирам, след което работи без проблем, но чека не гасне.Когато е загряла, при откачане на ламбда сондата вдига оборотите.При откачане на датчика на инжекциона - гасне.Няма никакъв ефект ако разкача буксата на МАП - сензора - доколкото мисля че е той, защото не знам кой е точно - седи закачен на купето зад инжекциона и от него излизат три тръбички.Също така не знам къде е датчика за температурата на охладителната течност - може да е и той.Смемена е ламбда сонда, кабели и свещи. Теста на компютъра не работи, въпреки, че кабелите изглеждат здрави, а те са бая дебели, за да са протрити или скъсани.Малко хелп за термо-датчика и МАП-а?

              Коментар


              • #22
                От: Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

                Датчика за температурата от който получава сигнал компа, е под делкото на доста терсене място, но с малко търпение се достига.
                Не знам дали е от него, но му почисти куплунга и клемичките за всеки случай.
                Имах някъде тема тука за него.
                Пръскаш с контактен спрей, изчакваш да позасъхне и закачаш.
                Ако е дал фира, ще ти свети чека.
                На мен не ми палеше топла. Изгасваше и беше давене и въртене до падане на акумулатора.

                Бях му свикнал на напипване да бъркам зад мотора и да разклащам куплунга.


                Колкото до джаджата с вакуумчетата, пробвай да ги свалиш едно по едно и да ги продухаш хубаво.
                Аз го правя периодично.
                Друго за него, не знам да ти кажа.

                В тази тема (пост 9) има схема на маркучетата за вакуума. Виж дали няма някое спкъсано или запушено, както откачено или разменени места.

                http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=169105


                В тази тема съм писал за проблемите с датчика. Има и снимки.

                http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=97382
                Последно редактирано от TigerHunter; 10-01-15, 17:02.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #23
                  От: Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

                  Благодаря за помощта.
                  Намерих къде е датчика за температурата.

                  Оказа се, че се клати пластмасовата част на самия датчик заедно с куплунга. Като го пипнах се отчупи заедно с пластмасата. Беше прекъснат единя проводник, а другия проводник се е държал на магия.

                  Видях бая зор докато извадя пластмасовата част на датчика от куплунга. Мястото е много криво, а жиците много къси. При ваденето се отчупи парче от куплунга и сега не мога да го захвана стабилно за новия датчик. Сигурно ще ми прави проблеми от вибрациите, ако не измисля някакво застопоряване.

                  След смяната на датчика всичко е ОК. Пали като часовник и държи оборотите в режим и на студено и на топло.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X