Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

    Бушон, капачка, палец, кабели, бобина, комутатор. По реда, по който са изброени.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #17
      От: Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

      Здравейте колеги. От около месец имам Feroza, и от няколко дни започна да свети "чек"-а ( индикатора за запалването на двигателя ). Като откача акомулатора за няколко часа, спира да свети за 1-2 дни и светва отново.
      Имам проблем и с предният мост - не включва и няма ниски, инак всичко работи
      Моля за съвет от по-препатилите с Feroza.

      Коментар


      • #18
        От: Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

        Днес ходих в сервиз за джипки (в Добрич имаме такава "екстра"... и ми казаха, че хъбовете са за смяна, има натрупани грешки в бордовият комп, бензиновата помпа е за смяна. Струва ми се, че портмонето ще "смукне" въздух .
        ... та питането ми е: - хъбовете заедно ли се сменят, или само счупеният?
        Благодаря предварително за помощта, която ми оказвате с инфо.

        Коментар


        • #19
          От: Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

          Здравей, щом ти свети чека значи има записана грешка.Вярно че ферозата записва всичко на всичко 10-тина вида грешка, но преди да откачиш акумулатора виж каква е по този начин:


          В сервиза би трябвало да са я видели, но нищо не пречи сам да провериш.

          Хъбовете е хубаво да ги смениш в комплект.Ти с какви си в момента(ръчни или автоматични-на тях си пише). Има вариант ако единият ти е здрав да намериш втора употреба същия, и вече двата здрави да ги разглобиш, почистиш и смажеш и мисля, че няма да има проблем. По принцип преди да купуваш нов/и виж какъв е проблема със сегашните ти.Хубаво е да имаш идея, че ръчните се водят по-здрави, безпроблемни и по-опростени, ако решиш да купуваш нови.

          Успех
          Keep the shiny side up, all four on the floor and with any luck I will see you on the trail!
          Daihatsu Feroza F300 1.6 16V

          Коментар


          • #20
            От: Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

            Много благодаря за съвета и филмчето.
            Утре почват да разглобяват и ще пиша какво се случва.

            Коментар


            • #21
              От: Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

              Здравейте.Явно проблема с паленето на студено е заразен.Карам Feroza F16, пълен инжекцион газ/бензин, 91 г.Преди месец започна да ми свети "чек"-а когато подам газ и колата се понатовари независимо дали е на газ или бензин. До сега го е правела много рядко, само на газ и то ако я назоря много, така, че да не и достига гориво. Пробвах да проверя грешките, като окъся сервизната клема, но компютъра не реагира. ( Правил съм го и друг път, до преди година работеше нормално).Седмица преди коледа "чек"-а започна да свети много често и да гасне все по-рядко, но нямах никакви проблеми с палене и каране.Последните две седмици колата беше на ремонт - смяна на радиатор, съединител, накладки и т.н.След ремонта "чек"-а свети постоянно, а паленето е проблем.Паля винаги на бензин.На студено пали от раз и веднага гасне. Ако пипна газта гасне. След две три паления, при много бавно подаване на газ работи с детонации и като позагрее малко мога да я изфорсирам, след което работи без проблем, но чека не гасне.Когато е загряла, при откачане на ламбда сондата вдига оборотите.При откачане на датчика на инжекциона - гасне.Няма никакъв ефект ако разкача буксата на МАП - сензора - доколкото мисля че е той, защото не знам кой е точно - седи закачен на купето зад инжекциона и от него излизат три тръбички.Също така не знам къде е датчика за температурата на охладителната течност - може да е и той.Смемена е ламбда сонда, кабели и свещи. Теста на компютъра не работи, въпреки, че кабелите изглеждат здрави, а те са бая дебели, за да са протрити или скъсани.Малко хелп за термо-датчика и МАП-а?

              Коментар


              • #22
                От: Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

                Датчика за температурата от който получава сигнал компа, е под делкото на доста терсене място, но с малко търпение се достига.
                Не знам дали е от него, но му почисти куплунга и клемичките за всеки случай.
                Имах някъде тема тука за него.
                Пръскаш с контактен спрей, изчакваш да позасъхне и закачаш.
                Ако е дал фира, ще ти свети чека.
                На мен не ми палеше топла. Изгасваше и беше давене и въртене до падане на акумулатора.

                Бях му свикнал на напипване да бъркам зад мотора и да разклащам куплунга.


                Колкото до джаджата с вакуумчетата, пробвай да ги свалиш едно по едно и да ги продухаш хубаво.
                Аз го правя периодично.
                Друго за него, не знам да ти кажа.

                В тази тема (пост 9) има схема на маркучетата за вакуума. Виж дали няма някое спкъсано или запушено, както откачено или разменени места.

                http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=169105


                В тази тема съм писал за проблемите с датчика. Има и снимки.

                http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=97382
                Последно редактирано от TigerHunter; 10-01-15, 16:02.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #23
                  От: Моля за съвет, за проблем свързан със запалителната система.

                  Благодаря за помощта.
                  Намерих къде е датчика за температурата.

                  Оказа се, че се клати пластмасовата част на самия датчик заедно с куплунга. Като го пипнах се отчупи заедно с пластмасата. Беше прекъснат единя проводник, а другия проводник се е държал на магия.

                  Видях бая зор докато извадя пластмасовата част на датчика от куплунга. Мястото е много криво, а жиците много къси. При ваденето се отчупи парче от куплунга и сега не мога да го захвана стабилно за новия датчик. Сигурно ще ми прави проблеми от вибрациите, ако не измисля някакво застопоряване.

                  След смяната на датчика всичко е ОК. Пали като часовник и държи оборотите в режим и на студено и на топло.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X