Обява

Свий
Няма добавени обяви.

части за главина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: части за главина

    Убеден съм, че пречи.
    Ръчния почти няма нищо вътре.
    Има една втулка, дето се движи навън и навътре по шлиците и една пружина.
    Колкото до маторетката, не съм менил, ама стигна ли дотам, шута надалече и дизел.

    ПП: При ниски скорости и градско не се сусеща толкова. Само вдигат разхода.
    При извънградско, не знам как е при вас, ама инерцията отива на кино.
    От 90 до 60 падна за 300м.
    Може и да ми е пълен предния диф с кал, знам ли и аз...
    Последно редактирано от TigerHunter; 24-04-14, 20:14.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
      Убеден съм, че пречи.
      Ръчния почти няма нищо вътре.
      Има една втулка, дето се движи навън и навътре по шлиците и една пружина.
      Колкото до маторетката, не съм менил, ама стигна ли дотам, шута надалече и дизел.
      Значи тая копелдия или шайба е на нула спремо самата главина не стърчи и затова не пречи. А за смената н самото ФЕРО кефи ме човек,имам и паджеро продава се ама не ме кефи като ФЕРОТО.

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Абе измишльотина си е. На тераното няма такива простотии - кеф ти автоматичен, кеф ти ръчен, кеф ти капачка - няма разлики по главината. Тая анджаклама си е вътре в автоматичния сложена.


      Какво значи "окуця" - не би трябвало да има нито кой-знае каква разлика във вървежа, нито кой-знае каква разлика в разхода със/без хъбове. За мен оптималното си е ръчен хъб или капачка. По тая причина след 3-4 удара при буксуване разкарах автоматичните и сложих ръчни. Сега цяла зима си стоят включени, освен ако не пътувам магистрално.
      Ами нямям преден диф.

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Абе измишльотина си е. На тераното няма такива простотии - кеф ти автоматичен, кеф ти ръчен, кеф ти капачка - няма разлики по главината. Тая анджаклама си е вътре в автоматичния сложена.


      Какво значи "окуця" - не би трябвало да има нито кой-знае каква разлика във вървежа, нито кой-знае каква разлика в разхода със/без хъбове. За мен оптималното си е ръчен хъб или капачка. По тая причина след 3-4 удара при буксуване разкарах автоматичните и сложих ръчни. Сега цяла зима си стоят включени, освен ако не пътувам магистрално.
      Да прав си,но казах по-рано че бая ти шумове исчезнаха без преден диф.
      Последно редактирано от sparkybg; 24-04-14, 21:17.

      Коментар


      • #18
        От: части за главина

        При мен със заключени хъбове се усеща и като разход и като вървеж. Колкото до инерцията Саше, не нямаш кал. Сменил съм всички масла всичко е чисто без никаква гняс, но скороста пада с посочените от теб 300 - 400 метра. Това го отдавам лично аз на аеродинамиката на джипчето. Зимата обаче винаги карам с включени хъбове, защото често си ползвам предния мост заради калните гуми иначе ни се кара ни се води. Както казах обаче няколко поста по-горе ... кефи си ме джипката и това си е.
        Георги Танев (0+)
        Land Rover Discovery 1 300 TDi
        Land Rover Club Bulgaria
        0887 930 238, 0878 797 768

        Коментар


        • #19
          От: части за главина

          А да .. освен аеродинамиката се сещам за това, че и ти и аз сме повдигнали, колкото можем, а това значи, че сме понатегнали и торсионите. Това пък значи, че и ъглите на полуоските в каретата са доста големи, което допълнително тормози въртенето, а от там и пада бързо инерцията. Така мисля .....
          Георги Танев (0+)
          Land Rover Discovery 1 300 TDi
          Land Rover Club Bulgaria
          0887 930 238, 0878 797 768

          Коментар


          • #20
            От: части за главина

            Абе, аз на два-три пъти ги отпускам.
            Хем с улягането на ресорите, хем и много друса иначе.
            Сега пооправи малко возията.
            Ама и гумите ги карам на 1,6 макс.
            Или се е извадило маркучето на отдушника ( защо ли?), или от маторетката олива, ама целия диф е у масло. Даже на два пъти засичам да капва по капка от него след каране.
            Трябва и да се поглежда от време на време камацуто.
            Тя мойта е с 4 см боди, Жорка.
            Не страдам от липса на разстояние в калниците.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #21
              От: части за главина

              Да аз също спуснах гумите на 1.8 и е в питъ по-добре, а иначе течове нямам. Абе прав си ... трябва и да се подържа чат-пат
              Георги Танев (0+)
              Land Rover Discovery 1 300 TDi
              Land Rover Club Bulgaria
              0887 930 238, 0878 797 768

              Коментар


              • #22
                От: части за главина

                Аз се извинявам на колегата за оф топика, но смятам че горе-долу нещата с неговия казус се поизясниха.

                Разглобявал съм за профилактика автоматични хъбове на Киа Спортидж.
                Не ми се видяха кой знае каква космическа технология.
                На схемите в сервизното е показано устройството.
                Колега, казах ти и по телефона.
                Разглобяваш, сглобяваш и се опитваш да си представиш как работят.
                Аз лично не бих се замнимавал с автоматични хъбове, ама всеки знае за себе си.
                Ако не бива, слагай капачките и търси ръчни.
                Не знам защо съм си създал идеята, че едни автоматични хъбове ще ги строша само за една по-чепата разходка.

                Не видях поста над моя.
                Не се сещам каква помощ повече от това може да иска колегата.
                Последно редактирано от TigerHunter; 24-04-14, 21:58.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #23
                  От: части за главина

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Не се сещам каква помощ повече от това може да иска колегата.
                  Там е работата че не се знае дали хъбовете или дифа ще си тръгне най-напред. Аз затова ги разкарах. Като чух 3-4 пъти думкането отпред, изпариха ми се всякакви мисли за автоматични.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: части за главина

                    Малко късно се включвам по темата,но имам шенкели и ще ти покажа снимка да видиш дали има нещо по тях което може да ти свърши работа?Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI3327.jpg
Прегледи:2
Размер:171.6 КБ
ID:5584715

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X