Здравейте колеги,обръщам се така защото и аз сам фен на ФЕРО.Та на въпроса за въпросните части,преди една година преостроих мойто ФЕРО от фултайм на парттайм всичко беше наред докато преди седмица реших най-после да отцепя постоянно зацепения преден мост,като сложих автохъбове,но при свалянето на постоянно зацепените капачки видях че единият лагер е тръгнал закарах го на майстор да смени лагерите но така и не ги смени трагедия човека почина и като отидох а си прибера ФЕРОТО го заварих разглобено и неможах да си намеря някой части а ето ги на снимка.Ако можете да ми помогнете ??? Предварително Благодарности.Амеждо другото го карам от 11 години свалял сам всичко за което можете да се сетите плюа два основни ремонта сам правил лично аз и може би се измързелих за лагерите и сега ядове.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
части за главина
Свий
X
-
От: части за главина
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеПо ръководството не можеш ли да се ориентираш?
Коментар
-
От: части за главина
Първоначално публикуван от borislaw71 Преглед на мнениеСори приятел не ги намирам никаде.Вървели заедно с хъба като си купиш поне така ми казват по моргите.
Апропо, за какво са ти въпросните автоматични? Защо не сложиш ръчни, или да си оставиш капачките, кактио си е била? Ако мислиш че от това ще спечелиш велика икономичност - няма да стане. Преко сили половин литър на 100, и то като си на скорост, тоест извънградско. В останалите случаи - още по-малко.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеАко вървят заедно с хъба са части за хъба, а не за главината. Тук не мога да помогна. Не съм разглобявал автоматичен хъб на фероза - моята е с ръчни.
Апропо, за какво са ти въпросните автоматични? Защо не сложиш ръчни?
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеАко вървят заедно с хъба са части за хъба, а не за главината. Тук не мога да помогна. Не съм разглобявал автоматичен хъб на фероза - моята е с ръчни.
Апропо, за какво са ти въпросните автоматични? Защо не сложиш ръчни, или да си оставиш капачките, кактио си е била? Ако мислиш че от това ще спечелиш велика икономичност - няма да стане. Преко сили половин литър на 100, и то като си на скорост, тоест извънградско. В останалите случаи - още по-малко.
Малко ми е бавен нета май.Да така излежда части за хъм а от друга страна без тази гайка не може да се затегне лагера и без контрашайбата в която лежи пружината за вкл. и изл. на хъба.Последно редактирано от sparkybg; 24-04-14, 23:33.
Коментар
-
От: части за главина
Гайката за затягане на лагера на главината е част за главината, не за хъба. И категорично не върви към хъба. Барабар със шайбата за законтряне.
Пусто много отдавна не съм разглобявал там, ама последно като отварях да си стягам лагерите не видях нещо екзотично, което да предизвиква чуденки. Гайка, шайба за законтране, и толкоз.
Ако на някой му е по-прясно - да казва.
Това кръглото със зегерката не знам от къде е. Шестоъгълното е за стягане на лагера. Просто не съм разглобявал главина, за да кажа. В ръководството има картинки и чертежи.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: части за главина
Първоначално публикуван от borislaw71 Преглед на мнениеточно това кръглото със зегерката е контрашайбата и е пробита така че винаги трите винта да имат къде да се навият във гайката.
Я дай някаква снимка на джипката. Да не би да е широкото изпълнение.... Колко широки са ти ресорите?Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: части за главина
Виж тук:
http://www.warfs.org/daihatsu-manual...Suspension.pdf
Няколко пъти съм разглобявал хъбовете и главината и не помня да съм виждал такава точно гайка.
Гайката която стяга лагера си е съвсем нормална, без тази "пола" и няма никакви отвори в нея.
Явно за автоматичен хъб, гайката е по-различна, или тази гайка от снимката е част от хъба.
Или...
Когато се монтира автоматичен хъб, оригиналната гайка се развива и на нейно място се завива тая от снимката, на която в последствие се закрепва другата джаджа, която е вероятно част от самия хъб.Your conscience is all you can take to your grave.
Коментар
-
От: части за главина
Дааа, на страница FS-8 се вижда ясно разликата между ръчен и автоматичен хъб по отношение на законтрянето на гайката.
Накратко - гакката се навива и стагя лагера. Отгоре се слага това кръглото и се завиват болтовете за законтране, и върху това цялото се слага хъба.
Интересно дали с такова законтране може да се монтира ръчен хъб. Защото си е по-читава работа. До някъде подобно е на това върху тераното.
ПП: На картинката на страница FS-9 въпросното е означено като "Automatic locking hub brake drum". Вижда се и как се слага.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнениеВиж тук:
http://www.warfs.org/daihatsu-manual...Suspension.pdf
Няколко пъти съм разглобявал хъбовете и главината и не помня да съм виждал такава точно гайка.
Гайката която стяга лагера си е съвсем нормална, без тази "пола" и няма никакви отвори в нея.
Явно за автоматичен хъб, гайката е по-различна, или тази гайка от снимката е част от хъба.
Или...
Когато се монтира автоматичен хъб, оригиналната гайка се развива и на нейно място се завива тая от снимката, на която в последствие се закрепва другата джаджа, която е вероятно част от самия хъб.
Убеден сам че е супер законтрянето и не пречи на ръчния хъб.
Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнениеДааа, на страница FS-8 се вижда ясно разликата между ръчен и автоматичен хъб по отношение на законтрянето на гайката.
Накратко - гакката се навива и стагя лагера. Отгоре се слага това кръглото и се завиват болтовете за законтране, и върху това цялото се слага хъба.
Интересно дали с такова законтране може да се монтира ръчен хъб. Защото си е по-читава работа. До някъде подобно е на това върху тераното.
ПП: На картинката на страница FS-9 въпросното е означено като "Automatic locking hub brake drum". Вижда се и как се слага.
та без тия копелдии ферото окуця.Последно редактирано от sparkybg; 24-04-14, 19:50.
Коментар
-
Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнениеРъчния е доста по-опростен като устройство. Съмнявам се, да може да се монтира с тая джаджа.
Иначе, това законтряне е по-сполучливо от ламаринката.
Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнениеРъчния е доста по-опростен като устройство. Съмнявам се, да може да се монтира с тая джаджа.
Иначе, това законтряне е по-сполучливо от ламаринката.Последно редактирано от sparkybg; 24-04-14, 19:49.
Коментар
-
От: части за главина
Абе измишльотина си е. На тераното няма такива простотии - кеф ти автоматичен, кеф ти ръчен, кеф ти капачка - няма разлики по главината. Тая анджаклама си е вътре в автоматичния сложена.
Какво значи "окуця" - не би трябвало да има нито кой-знае каква разлика във вървежа, нито кой-знае каква разлика в разхода със/без хъбове. За мен оптималното си е ръчен хъб или капачка. По тая причина след 3-4 удара при буксуване разкарах автоматичните и сложих ръчни. Сега цяла зима си стоят включени, освен ако не пътувам магистрално.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар