Обява

Свий
Няма добавени обяви.

части за главина

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • части за главина

    Здравейте колеги,обръщам се така защото и аз сам фен на ФЕРО.Та на въпроса за въпросните части,преди една година преостроих мойто ФЕРО от фултайм на парттайм всичко беше наред докато преди седмица реших най-после да отцепя постоянно зацепения преден мост,като сложих автохъбове,но при свалянето на постоянно зацепените капачки видях че единият лагер е тръгнал закарах го на майстор да смени лагерите но така и не ги смени трагедия човека почина и като отидох а си прибера ФЕРОТО го заварих разглобено и неможах да си намеря някой части а ето ги на снимка.Ако можете да ми помогнете ??? Предварително Благодарности.Амеждо другото го карам от 11 години свалял сам всичко за което можете да се сетите плюа два основни ремонта сам правил лично аз и може би се измързелих за лагерите и сега ядове.
    Прикачени файлове

  • #2
    От: части за главина

    По ръководството не можеш ли да се ориентираш?
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      От: части за главина

      Сори приятел не ги намирам никаде.Вървели заедно с хъба като си купиш поне така ми казват по моргите.

      Коментар


      • #4
        От: части за главина

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        По ръководството не можеш ли да се ориентираш?
        Според мене някой колега ако е чупил явто хъб и е сложил ръчни тези части не се чупят и на практика са излишни за ръчните.

        Коментар


        • #5
          От: части за главина

          Първоначално публикуван от borislaw71 Преглед на мнение
          Сори приятел не ги намирам никаде.Вървели заедно с хъба като си купиш поне така ми казват по моргите.
          Ако вървят заедно с хъба са части за хъба, а не за главината. Тук не мога да помогна. Не съм разглобявал автоматичен хъб на фероза - моята е с ръчни.

          Апропо, за какво са ти въпросните автоматични? Защо не сложиш ръчни, или да си оставиш капачките, кактио си е била? Ако мислиш че от това ще спечелиш велика икономичност - няма да стане. Преко сили половин литър на 100, и то като си на скорост, тоест извънградско. В останалите случаи - още по-малко.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Ако вървят заедно с хъба са части за хъба, а не за главината. Тук не мога да помогна. Не съм разглобявал автоматичен хъб на фероза - моята е с ръчни.

            Апропо, за какво са ти въпросните автоматични? Защо не сложиш ръчни?
            За сега не съм имал никакви проблеми,старая се да не я ръчкам много, а хъбовете ми са подарак нямам 300 кинта за ръчни.

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Ако вървят заедно с хъба са части за хъба, а не за главината. Тук не мога да помогна. Не съм разглобявал автоматичен хъб на фероза - моята е с ръчни.

            Апропо, за какво са ти въпросните автоматични? Защо не сложиш ръчни, или да си оставиш капачките, кактио си е била? Ако мислиш че от това ще спечелиш велика икономичност - няма да стане. Преко сили половин литър на 100, и то като си на скорост, тоест извънградско. В останалите случаи - още по-малко.
            Да май на там се върти цялата работа но все пак благодаря ВИ. но бая шумове исчезнаха с онключен диф.

            Малко ми е бавен нета май.Да така излежда части за хъм а от друга страна без тази гайка не може да се затегне лагера и без контрашайбата в която лежи пружината за вкл. и изл. на хъба.
            Последно редактирано от sparkybg; 24-04-14, 23:33.

            Коментар


            • #7
              От: части за главина

              Гайката за затягане на лагера на главината е част за главината, не за хъба. И категорично не върви към хъба. Барабар със шайбата за законтряне.

              Пусто много отдавна не съм разглобявал там, ама последно като отварях да си стягам лагерите не видях нещо екзотично, което да предизвиква чуденки. Гайка, шайба за законтране, и толкоз.

              Ако на някой му е по-прясно - да казва.

              Това кръглото със зегерката не знам от къде е. Шестоъгълното е за стягане на лагера. Просто не съм разглобявал главина, за да кажа. В ръководството има картинки и чертежи.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                точно това кръглото със зегерката е контрашайбата и е пробита така че винаги трите винта да имат къде да се навият във гайката.

                забравих да уточна че на шайбата има зъб като на обикновената шайба който влиза в канала на оста .
                Последно редактирано от sparkybg; 24-04-14, 23:34.

                Коментар


                • #9
                  От: части за главина

                  Първоначално публикуван от borislaw71 Преглед на мнение
                  точно това кръглото със зегерката е контрашайбата и е пробита така че винаги трите винта да имат къде да се навият във гайката.
                  При мен законтрянето е с ламаринена шайба, която се криви. Вероятно при теб е изпълнение, за което сефте чувам.

                  Я дай някаква снимка на джипката. Да не би да е широкото изпълнение.... Колко широки са ти ресорите?
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: части за главина

                    Виж тук:
                    http://www.warfs.org/daihatsu-manual...Suspension.pdf

                    Няколко пъти съм разглобявал хъбовете и главината и не помня да съм виждал такава точно гайка.
                    Гайката която стяга лагера си е съвсем нормална, без тази "пола" и няма никакви отвори в нея.
                    Явно за автоматичен хъб, гайката е по-различна, или тази гайка от снимката е част от хъба.

                    Или...

                    Когато се монтира автоматичен хъб, оригиналната гайка се развива и на нейно място се завива тая от снимката, на която в последствие се закрепва другата джаджа, която е вероятно част от самия хъб.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • #11
                      От: части за главина

                      Дааа, на страница FS-8 се вижда ясно разликата между ръчен и автоматичен хъб по отношение на законтрянето на гайката.

                      Накратко - гакката се навива и стагя лагера. Отгоре се слага това кръглото и се завиват болтовете за законтране, и върху това цялото се слага хъба.

                      Интересно дали с такова законтране може да се монтира ръчен хъб. Защото си е по-читава работа. До някъде подобно е на това върху тераното.

                      ПП: На картинката на страница FS-9 въпросното е означено като "Automatic locking hub brake drum". Вижда се и как се слага.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                        Виж тук:
                        http://www.warfs.org/daihatsu-manual...Suspension.pdf

                        Няколко пъти съм разглобявал хъбовете и главината и не помня да съм виждал такава точно гайка.
                        Гайката която стяга лагера си е съвсем нормална, без тази "пола" и няма никакви отвори в нея.
                        Явно за автоматичен хъб, гайката е по-различна, или тази гайка от снимката е част от хъба.

                        Или...

                        Когато се монтира автоматичен хъб, оригиналната гайка се развива и на нейно място се завива тая от снимката, на която в последствие се закрепва другата джаджа, която е вероятно част от самия хъб.
                        Точно така колега , за ръчните не е необходимо , бях с обикновени гайки и шайби даже така ми стоят ако някой иска ги подарявам. разглобих днес на един колега да се убедя така е за автохъбовете.

                        Убеден сам че е супер законтрянето и не пречи на ръчния хъб.

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Дааа, на страница FS-8 се вижда ясно разликата между ръчен и автоматичен хъб по отношение на законтрянето на гайката.

                        Накратко - гакката се навива и стагя лагера. Отгоре се слага това кръглото и се завиват болтовете за законтране, и върху това цялото се слага хъба.

                        Интересно дали с такова законтране може да се монтира ръчен хъб. Защото си е по-читава работа. До някъде подобно е на това върху тераното.

                        ПП: На картинката на страница FS-9 въпросното е означено като "Automatic locking hub brake drum". Вижда се и как се слага.
                        Точно на ръчния не му трябва опорна точка а автоматичния му трябва ,във закотрящата шайба има пружина която действа назад и напред и е зацепена неподвижно към шайбата или към оста неподвижно ,,,,,,не се върти демек.

                        та без тия копелдии ферото окуця.
                        Последно редактирано от sparkybg; 24-04-14, 19:50.

                        Коментар


                        • #13
                          От: части за главина

                          Ръчния е доста по-опростен като устройство. Съмнявам се, да може да се монтира с тая джаджа.
                          Иначе, това законтряне е по-сполучливо от ламаринката.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                            Ръчния е доста по-опростен като устройство. Съмнявам се, да може да се монтира с тая джаджа.
                            Иначе, това законтряне е по-сполучливо от ламаринката.
                            Иначе ФЕРОТО си ФЕРО няма нищо по специално от Италия го взех преди 11 години купето е слънце ама моторчето мених,мених, и накрая блок,вал,глава ,бутала,сигменти,лагери,,, и така нататак ама го барнах моторчето. а сега бати и проблемо.

                            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                            Ръчния е доста по-опростен като устройство. Съмнявам се, да може да се монтира с тая джаджа.
                            Иначе, това законтряне е по-сполучливо от ламаринката.
                            Сигорен сам че не пречи за монтаж на ръчен.
                            Последно редактирано от sparkybg; 24-04-14, 19:49.

                            Коментар


                            • #15
                              От: части за главина

                              Абе измишльотина си е. На тераното няма такива простотии - кеф ти автоматичен, кеф ти ръчен, кеф ти капачка - няма разлики по главината. Тая анджаклама си е вътре в автоматичния сложена.


                              Какво значи "окуця" - не би трябвало да има нито кой-знае каква разлика във вървежа, нито кой-знае каква разлика в разхода със/без хъбове. За мен оптималното си е ръчен хъб или капачка. По тая причина след 3-4 удара при буксуване разкарах автоматичните и сложих ръчни. Сега цяла зима си стоят включени, освен ако не пътувам магистрално.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X