Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

    То читави такива няма "Ниви" де

    Коментар


    • #17
      От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

      Aбе и aз ,бях фен нa "Нивите",обaче скочих мaлко по нaгоре,тa при"Фронтерите" и си взех един змей 2,4 бензинДБ с рaзход гaз 13/100 нa дълго и не се оплaквaм,кaто знaм некои дребосъци колко сa лaкоми ,a и достa зор виждa и го понaся геройски ,тaкa че имa aлтернaтиви.Тоя джип ми е много по лесен зa подръжкa и кaто ремонти и кaто цени от много други и рядко ми дaвa ядове,незaвисимо от годинките,но си е и до мaшинa и до подръжкa.
      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

      Коментар


      • #18
        От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

        Е да ама за дизелова Фронтера не съм чувал
        Пък с дизела нямам тайни ако е мех.управление на ГПВН
        по-лесно се справям с дизала от колкото с бензина
        та за това си търся дизел

        Коментар


        • #19
          От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

          Малко си чел явно. Фронтери дизел има 2,2 2,3 2,5 и 2,8. И къси и дълги бази.

          Вземи първо си уточни малка джипка ли искаш или голяма. Нивата тежи към 1200 кг. Горе-долу по толкова са Фероза, старата Витара и Самурай. Рокито е над 1600 кила, късите Фронтерата и Терано са 1700 и отгоре. Големите са уж по-здрави, но си и похарчват повече и трудно се дърпат като затънат.

          После - цял преден мост или независимо предно окачавне. Самурай, повечето Рокита, Патрули, Тойоти Лендроувър са с цял преден мост. Витара, Фероза, някои Рокита, Спортидж, Фронтера, Терано и т.н. са с независимо предно окачване. Първото е по-добро извън пътя и евентуално позволява по-големи ходове на окачването, второто е по-комфортно на асфалта
          Nissan Terrano 2,7 TDI

          Коментар


          • #20
            От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

            Първоначално публикуван от Pwter-D Преглед на мнение
            Е да ама за дизелова Фронтера не съм чувал
            Пък с дизела нямам тайни ако е мех.управление на ГПВН
            по-лесно се справям с дизала от колкото с бензина
            та за това си търся дизел
            Ти сериозно ли
            не ме е яд когато ме лъжат а когато си мислят че им вярвам

            Коментар


            • #21
              От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

              Мое мнение за дизел ,само и единствено от 2.5 нагоре иначе си е таралеж в гащите ,нито икономия ,нито техническа сигурност при високи натоварвания,освен ако не е много нов!
              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

              Коментар


              • #22
                От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                Всеки знае за него си. За мен лично, ако на една и съща кола (джипка) сложиш дизел, чийто среден разход изразен в литри е същия като на бензиновия модел (вариант), смисъла се губи тотално.
                Дайхатцу такъв дизел са имали, такъв са сложили на Рокито, но за едни 20 см в повече от Ферозата като дължина и едни стотина кила в повече, 2.8 който харчи пак толкова, няма смисъл.
                Едно време не е като да имаше голям избор на дизели. Средния клас като кубатура почти липсваше, а за японските, да не говорим.
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #23
                  От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                  Дизелово АРО, аз съм невероятно и приятно изненадан от това творение на братята румънци. При нас има такова творение и няма граници при него. Дизелово 2.5 и катери по-добре от Феро.
                  Бизнеса е проста работа, ама не е за прости хора !!!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                    Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                    Ферозата и Витарата, страдат също толкова много от ръжда и корозия колкото и нивата
                    Мдам, понеже знам че си имал фероза, явно не си имал руска кола. Идва си с ръждата още от завода. Не вземеш ли сериозни мерки, на втората - третата година вече има дупки по калниците, а на 5-тата - 6-тата вече започват да се саморазпадат гредички и тем подобни.

                    Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                    , Фероза без прогнили рама, резервоар и т.н. надали съществува, просто не са защитени на определени места и всички страдат именно там.
                    Има. Мойта. 89-та година. Ще се радвам да видя Нива в това състояние, или въобще в движение, без 18 сериозни ремонта и минимум 2-3 основни кърпенета, ако е останало какво да кърпиш.

                    Просто са дъртички, преобладаващо внасяни от държави дето гният. От същите държави каквото и да вземеш на тия години и тая експлоатация, ще е в абсолютно същото състояние.

                    Лично за мен дилената "Нива срещу кво-да-е" е еднозначно спечелена от "кво-да-е". Имам под 200 километра на такова, и не искам да повтарям по никакъв повод.

                    ПП: Рокитата и те са дъртички вече и трудно се намират читави. То всичко с чисто механична помпа е дърто. И терано преди 96-та е в тая категория - железен мотор (в пряк и преносен смисъл), предкамерен, без ремъци, вериги и прочие, долен вал. С малко късмет още се намират, а като комфорт е на светлинни години от рокито. Дизелова витара също е вариант, ама да намериш такова, че и в добро състояние, си е почти мисия невъзможна. Естествено и комфорта е като на витара, с допълнение вибрациите и тропането от дизела. Много тропа тоя двигател, поне на двете, до които съм имал досег. Не знам дали по принцип така си хлопа.

                    ППП: И разни Trooper-и има с подобен мотор (долен вал и т.н.). Не знам обаче там как стои въпроса с намирането.

                    ПППП: И пак за терано - вариант - взимаш такова с електронна (то-ест електрическа - електроника в нея няма, само я управлява компютър) помпа (1996-та - 2004-та), и ако ти направи проблем (точно тая помпа рядко прави проблем) и не ти се разправя с тоци, жици и компютри, просто сменяш помпата с такава от терано преди 96-та (помпи се намират на никакви пари). Бонус е че спокойно можеш да го пазаруваш и от Италия, просто защото е дуракоустойчиво във варианта си 2.7TDI и механични проблеми или проблеми с двигател са рядкост. Но пък няма да е ръждясало, което си е бонус.
                    Последно редактирано от sparkybg; 22-04-14, 01:33.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                      Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                      Мое мнение за дизел ,само и единствено от 2.5 нагоре иначе си е таралеж в гащите ,нито икономия ,нито техническа сигурност при високи натоварвания,освен ако не е много нов!
                      Моя кош 2,3 ТДИ - 7-8/100 на извънградско според тежестта на крака (до 150 съм вдигал, редовно движа с около 130,) около 11-12/100 градско през центъра в задръстванията с Кобри. На път не ме е оставял и най-сложната електроника е в часовника на таблото. Пък и по баирите горе-долу се движи...
                      П.П. на 300 000 е по километраж и я карам от 7 години, а обикновено кола повече от 2 години не държа. Досега съм имал над 30 коли ....
                      Последно редактирано от kuzdov; 22-04-14, 02:20.
                      "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                      Неизвестен мъдрец

                      Коментар


                      • #26
                        От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                        Колеги, трябва да си призная, че силно ме шокирате с този разход, който обявявате. Е как толкова години не попаднах на една барем икономична кола.

                        Да разбирам ли, че със 130-150 гори 7-8/100 или може да вдигне 150 по нанадолнището, а с 80 и без да изпреварваш даже и тракторите и силен попътен вятър гори 7-8. И това 7-8 на 100 километра ли е.

                        Съседа ми на всеки 500 километра спира Алфата и точи 10 литра, иначе почва да му олива задния калник.
                        Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
                        Най-добрите ми спомени са предстоящите!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                          Нивата я карам вече 7 години и само съм сменял консумативи
                          но има електронен блок за управление-а аз мразя елктронното управление на ДВГ
                          -независимо дали е бензин или дизел, защото колкото по-вче е елктрониката
                          толкова са по скъпи частитеи саздава повче проблеми.
                          Имам реални наблюдения за цените.Сгурно всички добре знаете
                          колко пари вземат да ти прочетат и изтрият грешките
                          Но всеки решава сам за себе си

                          Коментар


                          • #28
                            От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                            Първоначално публикуван от Pwter-D Преглед на мнение
                            Сгурно всички добре знаете
                            колко пари вземат да ти прочетат и изтрият грешките
                            Като не искаш да ги даваш на друг - купуваш си кабел. Аз имам и за тераното, и за шкодата. Глешки се четат и без кабел, с кламер, обикновено. И се трият с откачване на акумулатор за 15 минути.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                              Витарата с Пежо мотор е с механична помпа лукас.Като искаш малка джипка с малко жици това е твоята кола.Маздовият мотор е с електронна помпа,май същият слагат и на Киа Спротейдж.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Дилема ВАЗ или Самурай/Роки

                                Първоначално публикуван от VANKOO1979 Преглед на мнение
                                ...помпа лукас...
                                Ясно, значи така си тракат.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X