Волтметъра на джипката изглежда така:

Белия сектор е напрежението, което е нормално при работа с автомобила при запален или не запален мотор. С други думи, когато напрежението на системата е между 10 и 15 волта стрелката сочи в бялото. Това в определени случаи е доста НЕ приемливо.
Както знаете, възбудителната намотка на Дайхатсуто не е през лампата, а тя е на отделен кръг. При изгоряла лампа колата си зарежда съвсем нормално. Всеки ден си казваш "утре ще я сменя" и никога не я сменяш. В един момент зареждането спира, но по нищо не се разбира, защото стрелката сочи в бялото. Разбираш, когато вече няма ток за бензиновата помпа. Е, ВЕЧЕ НЕ!




Белия сектор е напрежението, което е нормално при работа с автомобила при запален или не запален мотор. С други думи, когато напрежението на системата е между 10 и 15 волта стрелката сочи в бялото. Това в определени случаи е доста НЕ приемливо.
Както знаете, възбудителната намотка на Дайхатсуто не е през лампата, а тя е на отделен кръг. При изгоряла лампа колата си зарежда съвсем нормално. Всеки ден си казваш "утре ще я сменя" и никога не я сменяш. В един момент зареждането спира, но по нищо не се разбира, защото стрелката сочи в бялото. Разбираш, когато вече няма ток за бензиновата помпа. Е, ВЕЧЕ НЕ!
Не знам само като се кара на тъмно дали няма да дразни. Ако си забелязал часовника при пуснати фарове си намалява яркостта. Помисли дали същото не може да се направи на волтметъра, или пък да си мери осветеността с фотодатчик. Не би трявало да е твърде сложно.
Коментар